audirs2 Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Våran 12 åring ville va med på galej, då fick det bli så! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 28, 2018 Dela Inlagd Juni 28, 2018 15 timmar sedan, skrev axe: Ensamstående! Det kan vi ändra på. 15 timmar sedan, skrev Abercrombie: Inte ska en så redig och rar kvinna behöva vara ensamstående? Bara att ta ut kontoutdrag och komma och visa upp sig någon tredje intresserad så blir det ole dole doff enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Juni 28, 2018 Dela Inlagd Juni 28, 2018 20 timmar sedan, skrev Enis: Förtappad ”ungdom” och ”generation” Antar att du syftar på det förkastliga klubbmärket på tröjan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 28, 2018 Dela Inlagd Juni 28, 2018 2 timmar sedan, skrev Enis: Bara att ta ut kontoutdrag och komma och visa upp sig någon tredje intresserad så blir det ole dole doff enis Vad har hon för bank då? Inte lätt att få ut kontoutdrag om man går till fel bank. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 28, 2018 Dela Inlagd Juni 28, 2018 Gårdagens tjej blev lite på röken.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Dagens tjej är en skönhet som hälsade på som hastigast då jag satt på BKP och åt middag. Det var rackarns vad söt hon ser ut 😍 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 12 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är en skönhet som hälsade på som hastigast då jag satt på BKP och åt middag. Det var rackarns vad söt hon ser ut 😍 Luke the Drifter Jo fin klocka har hon nog! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 Dagens tjej är en skönhet som hälsade på som hastigast då jag satt på BKP och åt middag. Det var rackarns vad söt hon ser ut [emoji7] Luke the Drifter Huga10/10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 On 2018-06-25 at 15:48, skrev swedenfarang: Det där är nog ett mission impossible. Vi har i åratal försökt få Clirre att skriva i rätt trådar. Fast lite rätt tråd är det trots allt - saken är den att han har glömt att lägga in en bild på kärleken idag. Du får en billd pga av att jag har 46 notifikationer och besvara a en till bjuder ja på när det är freda och 4 Stockholmare ska inmundigas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 OK nu förstår jag det kan bli ett plus Så nu hattar jag Det är som det gamla plus nu kommer det upp så mycket så ja blir nervös Man ska inte reagera på vissa saker utan det är om nån vill ha svar på något då står det vill ha svar på sidan kommentera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 4 timmar sedan, skrev clion: Du får en billd pga av att jag har 46 notifikationer och besvara a en till bjuder ja på när det är freda och 4 Stockholmare ska inmundigas Clion du säger att ni chattar varje dag, då kan du inte posta nya bilder? Det är bara 1år gamla repriser som vi säkert har sett 5-6ggr redan //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 14 minuter sedan, skrev Broskan: Clion du säger att ni chattar varje dag, då kan du inte posta nya bilder? Det är bara 1år gamla repriser som vi säkert har sett 5-6ggr redan //Broskan De nya nakenbilderna ligger i Clirres grupp, är du inte med där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 17 minuter sedan, skrev Broskan: Clion du säger att ni chattar varje dag, då kan du inte posta nya bilder? Det är bara 1år gamla repriser som vi säkert har sett 5-6ggr redan //Broskan 5-6 gånger? Utan att räkna är jag rätt säker på att dom postats fler gånger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 8 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är en skönhet som hälsade på som hastigast då jag satt på BKP och åt middag. Det var rackarns vad söt hon ser ut 😍 Luke the Drifter Och sen tog batteriet slut, skulle jag skriva om jag var du, vilken söting, Huva va bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 1 timme sedan, skrev Broskan: Clion du säger att ni chattar varje dag, då kan du inte posta nya bilder? Det är bara 1år gamla repriser som vi säkert har sett 5-6ggr redan //Broskan Hur fan ska ja veta allt om vilka bilder ja skickat ok ska försöka hitta några sunkiga Nu gör hon nått löjligt på dessa fotona Hon vet ju att ja gillar fina stora läppar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 1 timme sedan, skrev M33: De nya nakenbilderna ligger i Clirres grupp, är du inte med där? Och hemliga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 On 2018-06-17 at 20:40, skrev Enis: Dottern verkar ju överlevt inre blödningar och blivit utskriven från sjukhuset på mallis enis Varför i hela fridens namn lägger man in en bild på sin egen dotter poserande i baddräkt i en tråd som denna när man är fullt medveten om vem som läser tråden, hade aldrig haft en tanke på att göra detsamma, jag förstår inte alls ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 29, 2018 Dela Inlagd Juni 29, 2018 13 minuter sedan, skrev clion: Och hemliga Varför la du ut dem då?? Be någon moderator ta bort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Dagens tjej är en proffsfotograf som hade lite jobb på ett invigningsparty i Hua Hin och jag kunde inte låta bli att plåta den söta tösen. Smile, you are on a so not canded camera Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 6 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är en proffsfotograf som hade lite jobb på ett invigningsparty i Hua Hin och jag kunde inte låta bli att plåta den söta tösen. Smile, you are on a so not canded camera Luke the Drifter Oj! Hon såg ju väldigt trevlig ut. Be henne ta kontakt med edvardpop nästa gång om du skulle råka se henne igen. Hon kanske kan lära mig ett och annat om fotografi. Ja, annat också förresten "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 45 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är en proffsfotograf som hade lite jobb på ett invigningsparty i Hua Hin och jag kunde inte låta bli att plåta den söta tösen. Smile, you are on a so not canded camera Luke the Drifter Ja hon verkar veta hur man hanterar "objektivet" .... Passa på att fråga hur man gör för att få batteriet i kameran att räcka även på kvällen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Dagens tjejer är tre till antalet. Bilden är tagen på en skola där det var en temakväll och kvällens tema var Asien. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Ingen favoritöl precis, men ibland får man offra sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Min förra bild var på tre tjejer och det kan kanske kännas att det var lite snålt så jag tar en till bild där fem stycken söta flickor poserar för mig. En av dem bodde för övrigt granne med mig och vi umgicks så klart lite med varandra 😎 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2018 Dela Inlagd Juli 1, 2018 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu