edvardpop Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 (ändrad) Synnerligen lyckad färgkombo på den här tjejen tycker jag. Är hon inte för söt... Bilden är från Nha Trang 🙂 Ändrades Juni 25, 2018 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 16 minuter sedan, skrev edvardpop: Synnerligen lyckad färgkombo det här tycker jag. Är hon inte för söt... Bilden är från Nha Trang 🙂 Särskilt fingerfärdigheten 😪 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 On 2018-06-23 at 14:21, skrev Soengsang: Nja gode Clirre, du har själv skrivit både 15 och 11 månader, ingen annan. Citat Ja när jag skickade in ansökan så skulle de ta 17 månader från 19 maj 2017 och omkr enl migr så ja hopades på 11 månader de har ju sketet sig Nu skickade jag in en fråga igår Ringa är ju inte å tänka på Araberna blockerar ju telefonen omöjligt och koma fram nu är det 13 snart 14 månader och de nämnde 17 Nu skickade jag in en fråga igår När ska intervjun bli av har väntat ex antal månader OCH DET HÄR ÄR VIKKTIGT Den frågan kommer varje gång just nu Mann måste redovisa lönebesked och hyres kostnader och hur stor lägenhet SÅ DE SNUBAR SOM VIL TA HIT EN THAIDARLING MED BARN MÅSSTE HA EN 3 Rums lägenhet Det gäller ju inte mig men bara tipsar bara .OM du är från Somalia eller Syrien och omkring så gäller det bara och hitta nån MP eller V käring så får de förtur THai ligger inte bra till hos Ugglorna på Migr Om din darling kommer från Gambia så är det ok hela tiden Svenska käringarnas Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 24 minuter sedan, skrev clion: Det gäller ju inte mig men bara tipsar bara .OM du är från Somalia eller Syrien och omkring så gäller det bara och hitta nån MP eller V käring så får de förtur THai ligger inte bra till hos Ugglorna på Migr Om din darling kommer från Gambia så är det ok hela tiden Svenska käringarnas Pattaya Att du inte försökte hitta en från Gambia då när Ghana är så krångligt. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 3 minuter sedan, skrev Broskan: Att du inte försökte hitta en från Gambia då när Ghana är så krångligt. Somalia hade säkert varit jättelätt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Somalia hade säkert varit jättelätt Ja dom är väl redan i sverige så då hade han ju sparat in flygplåten "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 3 minuter sedan, skrev Broskan: Att du inte försökte hitta en från Gambia då när Ghana är så krångligt. Jag såg damer på Afro saiten Det var damer från både Gambia Ghana Senegal Nigeria den ene sexigare än den andra Jag fastnade för Abigail och på den vägen är det Brosskan Nu var hon på ett Cafe och såg Sverige Tyskland på Storbilds tv Hon tyckte Toivonen och hela laget spelade så bra så förhoppningsvis så ser ni henne i svensk midsommar dress nästa år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Somalia hade säkert varit jättelätt Det är inte det Kenneth man fastnar för nån Jag kan vänta på min älskling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 1 minut sedan, skrev clion: Jag såg damer på Afro saiten Det var damer från både Gambia Ghana Senegal Nigeria den ene sexigare än den andra Jag fastnade för Abigail och på den vägen är det Brosskan Nu var hon på ett Cafe och såg Sverige Tyskland på Storbilds tv Hon tyckte Toivonen och hela laget spelade så bra så förhoppningsvis så ser ni henne i svensk midsommar dress nästa år Ja vi får väl hoppas på det, det ska tydligen bli en vargavinter i år kallaste på många år det kommer hon gilla. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 8 minuter sedan, skrev clion: Hon tyckte Toivonen och hela laget spelade så bra Hahaha, har hon Drillo som tränarförebild? Annars kan man ju omöjligt tycka att dom spelade bra. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 3 timmar sedan, skrev edvardpop: Synnerligen lyckad färgkombo det här tycker jag. Är hon inte för söt... Bilden är från Nha Trang 🙂 Min senaste bild var nog ganska löjlig men det är ju ingenting mot de inlägg clion varit samtalsämnet i på sista tiden. Varför inte starta en tråd istället där tidigare nämnde göteborgares levnadshistoria dissekeras in i minsta detalj... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 4 minutes ago, edvardpop said: Min senaste bild var nog ganska löjlig men det är ju ingenting mot de inlägg clion varit samtalsämnet i på sista tiden. Varför inte starta en tråd istället där tidigare nämnde göteborgares levnadshistoria dissekeras in i minsta detalj... Det där är nog ett mission impossible. Vi har i åratal försökt få Clirre att skriva i rätt trådar. Fast lite rätt tråd är det trots allt - saken är den att han har glömt att lägga in en bild på kärleken idag. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 43 minuter sedan, skrev swedenfarang: Det där är nog ett mission impossible. Vi har i åratal försökt få Clirre att skriva i rätt trådar. Fast lite rätt tråd är det trots allt - saken är den att han har glömt att lägga in en bild på kärleken idag. Vi har redan sett den (bilden)...… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 25, 2018 Dela Inlagd Juni 25, 2018 Ja Affe tjejer går inte av för hackor! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 15 timmar sedan, skrev audirs2: Ja Affe tjejer går inte av för hackor! Synd bara att hon bara hade råd med Samhalls frisörsalong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 16 hours ago, audirs2 said: Ja Affe tjejer går inte av för hackor! Nyttjar damen på bilden Amfetamin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 19 timmar sedan, skrev swedenfarang: Det där är nog ett mission impossible. Vi har i åratal försökt få Clirre att skriva i rätt trådar. Fast lite rätt tråd är det trots allt - saken är den att han har glömt att lägga in en bild på kärleken idag. Citat Det här är kärleken nummer 1 Lite gammal men Nu är han snart 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 On 2018-05-03 at 13:47, skrev svampen: Ibland blir man Snuskigt Sugen på Durian Durian var ? Jag ser bara mjölk !!! För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 9 timmar sedan, skrev clion: Ja han passar ju kanonbra i dagens-tjej tråd Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 26, 2018 Dela Inlagd Juni 26, 2018 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Mankan: Ja han passar ju kanonbra i dagens-tjej tråd Tja vad vad var det vår käre moderator skrev On 2018-06-25 at 15:48, skrev swedenfarang: Det där är nog ett mission impossible. Vi har i åratal försökt få Clirre att skriva i rätt trådar. /Enis Ändrades Juni 26, 2018 av Enis en tjej eller två lär ju vara med också "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Ja vad ska man säga.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 1 timme sedan, skrev ellim63: Ja vad ska man säga.. 😄 Snart Påsk igen 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 Förtappad ”ungdom” och ”generation” 37:årig ensamstående tvåbarnsmor kokar kuttiyao för första gången i sitt liv...... .... Det finns ju att köpa !!!!! nåväl, hon kan faktiskt laga annan mat. men jag blev lite full iskratt att frugan nyss hemkommen från jobbet gastande från övervåningen och jag fick visa hur man gör. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
axe Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 3 timmar sedan, skrev Enis: Förtappad ”ungdom” och ”generation” 37:årig ensamstående tvåbarnsmor kokar kuttiyao för första gången i sitt liv...... .... Det finns ju att köpa !!!!! nåväl, hon kan faktiskt laga annan mat. men jag blev lite full iskratt att frugan nyss hemkommen från jobbet gastande från övervåningen och jag fick visa hur man gör. enis Ensamstående! Det kan vi ändra på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 27, 2018 Dela Inlagd Juni 27, 2018 3 timmar sedan, skrev Enis: Förtappad ”ungdom” och ”generation” 37:årig ensamstående tvåbarnsmor kokar kuttiyao för första gången i sitt liv...... .... Det finns ju att köpa !!!!! nåväl, hon kan faktiskt laga annan mat. men jag blev lite full iskratt att frugan nyss hemkommen från jobbet gastande från övervåningen och jag fick visa hur man gör. enis Inte ska en så redig och rar kvinna behöva vara ensamstående? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu