Baxarn Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 Jag provar igen. My darling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 29, 2018 Dela Inlagd Maj 29, 2018 Dagens tjej är en lat jäkel för nu räknas visst lathet som ett handikapp “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 30, 2018 Dela Inlagd Maj 30, 2018 Dagens tjej är "Ice" och bilden är tagen vid ett tempel någonstans utanför Korat. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Dagens tjej är en pingla som gör reklam för U. U beer, the beer for you ! Hmmmm ! Det är klart hennes kompis skall få vara med på bild också ! U2 ? #Metoo Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Här är otroligt vackra Thaidamer Jag har ju vart med EX antal gångar Jag har 4 barn med i Philippine sen har jag hafft 2 Tha laidis den första var 17 år Tillmans det blev 4 Children den äldste är född 1987 sen 3 tjejer fan va vackra de blev Sen hännde det saker Typ Barnens moder reagerade Hon fick syn på att jag vart Gift med en Ghana dam mm Så hon nackade skit 5till mina barn typ ( snuskhummer ) Men Gyllenhammar och många mer gifte sig med darlingar som var 39 ? Och jag är likadan har träffat min gumma i Ghana Började chatta med Afro damer hittade henne Hon va ny på sajten och sa till mig du måste tala med min far det gjorde jag Han frågade mig va har du för planer för Abigal Ja sa som det var jag vill hjälpa henne å få ett bra liv Så på den vägen är det Vi skickade in ansökan om att bo tillsammans med min man Det skickade in 2017 19 maj Enligt Migr som ja läst skulle det ta 17 månade och nu är vi på 12 plus lie mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 8 minuter sedan, skrev clion: Här är otroligt vackra Thaidamer Jag har ju vart med EX antal gångar Jag har 4 barn med i Philippine sen har jag hafft 2 Tha laidis den första var 17 år Tillmans det blev 4 Children den äldste är född 1987 sen 3 tjejer fan va vackra de blev Sen hännde det saker Typ Barnens moder reagerade Hon fick syn på att jag vart Gift med en Ghana dam mm Så hon nackade skit 5till mina barn typ ( snuskhummer ) Men Gyllenhammar och många mer gifte sig med darlingar som var 39 ? Och jag är likadan har träffat min gumma i Ghana Började chatta med Afro damer hittade henne Hon va ny på sajten och sa till mig du måste tala med min far det gjorde jag Han frågade mig va har du för planer för Abigal Ja sa som det var jag vill hjälpa henne å få ett bra liv Så på den vägen är det Vi skickade in ansökan om att bo tillsammans med min man Det skickade in 2017 19 maj Enligt Migr som ja läst skulle det ta 17 månade och nu är vi på 12 plus lie mer Det här är en bildtråd, Clion. Inte en tråd som heter ngt i stil med "Här har ni mitt liv" eller "Har ni hört den förut" "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Precis nyss, skrev clion: Här är otroligt vackra Thaidamer Jag har ju vart med EX antal gångar Jag har 4 barn med i Philippine sen har jag hafft 2 Tha laidis den första var 17 år Tillmans det blev 4 Children den äldste är född 1987 sen 3 tjejer fan va vackra de blev Sen hännde det saker Typ Barnens moder reagerade Hon fick syn på att jag vart Gift med en Ghana dam mm Så hon nackade skit 5till mina barn typ ( snuskhummer ) Men Gyllenhammar och många mer gifte sig med darlingar som var 39 ? Och jag är likadan har träffat min gumma i Ghana Började chatta med Afro damer hittade henne Hon va ny på sajten och sa till mig du måste tala med min far det gjorde jag Han frågade mig va har du för planer för Abigal Ja sa som det var jag vill hjälpa henne å få ett bra liv Så på den vägen är det Vi skickade in ansökan om att bo tillsammans med min man Det skickade in 2017 19 maj Enligt Migr som ja läst skulle det ta 17 månade och nu är vi på 12 plus lie mer Här är otroligt vackra Thaidamer Jag har ju vart med EX antal gångar Jag har 4 barn med i Philippine sen har jag hafft 2 Tha laidis den första var 17 år Tillmans det blev 4 Children den äldste är född 1987 sen 3 tjejer fan va vackra de blev Sen hännde det saker Typ Barnens moder reagerade Hon fick syn på att jag vart Gift med en Ghana dam mm Så hon nackade skit 5till mina barn typ ( snuskhummer ) Men Gyllenhammar och många mer gifte sig med darlingar som var 39 ? Och jag är likadan har träffat min gumma i Ghana Började chatta med Afro damer hittade henne Hon va ny på sajten och sa till mig du måste tala med min far det gjorde jag Han frågade mig va har du för planer för Abigal Ja sa som det var jag vill hjälpa henne å få ett bra liv Så på den vägen är det Vi skickade in ansökan om att bo tillsammans med min man Det skickade in 2017 19 maj Enligt Migr som ja läst skulle det ta 17 månade och nu är vi på 12 plus lie mer Ja skrev lite fel Jag har mitt första barn med en Philippine m Träffade en Thai laydy på Volvo Lastvagnar Hon hade en unge (pojk ) Sen va hon Gehovas Vittne Hon va inne boende hos en Snicken Thadam med hög hyra Ok vi blev tillsammans i 17 år och fick tre barn Efter 17n år så sket de sig Sen träffade Hag Joels mamma vi hennes äldre syster Hon knullade ju med en Australien samma tid som vi gifte oss man Då kom Joel till jag klippte Navelsträngen på honom Sen fick ja ju höra saker Skit samma jag klippte hanns navelsträng och den pojken älskar jag mer än mina egna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Dagens Bruttor på Besiktningen Pennybridge ! Blankt papper osså !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 2 timmar sedan, skrev svampen: Dagens Bruttor på Besiktningen Pennybridge ! Blankt papper osså !!! Men va fasen Swamp, fattar du inte jag får alltid 2:or för att dom vill träffa mig igen, en gång besiktiga jag släpet 3 ggr, fan va mysigt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 1 timme sedan, skrev husse: Men va fasen Swamp, fattar du inte jag får alltid 2:or för att dom vill träffa mig igen, en gång besiktiga jag släpet 3 ggr, fan va mysigt Ha Ha för mig smörar dom får blankt papper med telENr Adress & ett par ingådda Trosor ! Ho Ho Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 31, 2018 Dela Inlagd Maj 31, 2018 Har skoj på Jigsaw just nu..Skickat från min SM-G930F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 15 timmar sedan, skrev ragson: Har skoj på Jigsaw just nu.. Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Svampen phone?😋 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Dagens tjen är frugan som kränger sex-leksaker till alla som är sugna! Det är bara att välja storlek..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 Pratade Bkk Lillflickan Barnbarn gud vad jag saknar dessa ungar !!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 5 timmar sedan, skrev svampen: Pratade Bkk Lillflickan Barnbarn gud vad jag saknar dessa ungar !!! Vad händer, har du inte kvar Nokia 3310, an från 1988? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 En tjej på båten från koh lanta till Phi Phi , Svensk tror jag Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 1, 2018 Dela Inlagd Juni 1, 2018 1 timme sedan, skrev audirs2: Vad händer, har du inte kvar Nokia 3310, an från 1988? Frugans Sony me Finnisch Nokia! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 11 timmar sedan, skrev Holst: En tjej på båten från koh lanta till Phi Phi , Svensk tror jag Rejäla sill,,,,,,,,,! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 Bal idag igen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2018 Dela Inlagd Juni 2, 2018 En aaaaaning genomskinligt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 En aaaaaning genomskinligt Har du ärvt Trattens kamera 555555Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 3, 2018 Dela Inlagd Juni 3, 2018 I badrummet med fönster... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 On 2018-06-03 at 02:23, skrev Soengsang: Har du ärvt Trattens kamera 555555 Sent from my SM-A910F using Tapatalk Telefonkamera, långt bort, beskärt bilden, gin å tonic “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 4, 2018 Dela Inlagd Juni 4, 2018 (ändrad) Några tjejer på i London. Ändrades Juni 4, 2018 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2018 Dela Inlagd Juni 5, 2018 Dagens tjej får bli Jittra som tar studenten idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu