Soengsang Inlagd Mars 8, 2011 Dela Inlagd Mars 8, 2011 Ang bildfusket , så var det var nog mig det syftades på Dock stod det inte i trådens början (Nerikes) att man måste ha knäppt bilden själv. Men nu vet vi bättre - inga bilder på damer som du inte själv har fotat. Även om du länkar till originalsiten för bilden. Den här damen borde nog också raderas eftersom jag inte har plåtat den bilden själv. http://www.maipenrai...post__p__285960 Rättning i ledet! SN Ok, som du skriver så står det inte i TS beskrivning av tråden att det skall vara egentagna bilder..och skall det börja raderas bilder som är tagna från andra webbsidor så får någon ett surt äpple att bita i. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Mars 8, 2011 Dela Inlagd Mars 8, 2011 (ändrad) Oj då, var tydligen en viktig fråga för dig S-N. Det handlar inte om att det helst skall vara egentagna bilder utan minst lika mkt om att sätta i system att enbart kopiera från andra siter oavsett om det är tidningar, Facebook, etc och även om en länk bifogas. Edit - minns jag fel eller har vi inte haft denna diskussion förrut? Ha ha inte alls en viktig fråga för mig, men snarare kändes raderandet viktigt för den som valde att radera bilden (med de överdimensionerade lökarna). Nu känner jag till regelverket ang denna bildtråd om tjejer - och det är väl bra att jag blev informerad, även om det blev ett bryskt uppvaknande. Jag kommer dock inte ihåg om vi har diskuterat detta förr, vi har ju under de senaste två åren diskuterat en hel del olika ämnen så det är nog förlåtet om jag har glömt just detta spörsmål. No problema, SN Ändrades Mars 8, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 8, 2011 Dela Inlagd Mars 8, 2011 Ok, som du skriver så står det inte i TS beskrivning av tråden att det skall vara egentagna bilder..och skall det börja raderas bilder som är tagna från andra webbsidor så får någon ett surt äpple att bita i. Inte minst tråden "dagens humorbild" blir ett litet helvete ... undrar om den måste raderas helt Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Mars 8, 2011 Dela Inlagd Mars 8, 2011 Här kommer en bild som jag tagit själv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 En av mina "kompisar"! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Min dotter, och ögonsten!! Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Alla dagars tjej/kvinna Svampen som älskar fru Kantarell Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Dagens Damer Odinan Fru Chang Driverns Darling När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 11, 2011 Dela Inlagd Mars 11, 2011 Frugan Fru Chang När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 Everey Day NO 1 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Mars 12, 2011 Dela Inlagd Mars 12, 2011 (ändrad) Hejsan Bjuder er på en bild som är tagen för 10 år sedan. Tjejen på bilden är Da, min flickvän i Pattaya som jag hade innan jag träffade Chon. Stället vi är på har svensk anknytning och jag undrar om det är någon Pattaya räv här som kan tala om vad stället hette och var det låg. Rätt svar belönas med en valfri middag på Restaurang Flaggan i Pattaya. Två öl ingår. MVH Nonki Ändrades Mars 12, 2011 av Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Hej Frugan på flyguppvisning, 46 - 47 grader varmt Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Första bilden som jag lägger in på MPR någonsin, men funkar detta kan det säkerligen bli fler. Yngsta dotter Vax kan verkligen få mig att bli just som Vax, ett litet leende så smälter jag. VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 (ändrad) När jag nu lärt mig hur man lägger in bilder på MPR så lägger jag ut några foton på min livs kärlek, Fru Vax, foton tagna i Paris för några månader sedan, före och efter besök hos världskänd frisör. Vår äldsta dotter och frugan hade bokat tid ,långt i förväg, själv drack jag konjak på en uteservering och bara njöt av allt vackert som finns i denna stad. Vad frisören hette? Inte en susning, men enligt Fru och äldsta dotter Vax(sista bilden)så vet alla i hela världen vem han är, ja utan jag då förstås. Ändrades Mars 13, 2011 av Vaxet VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 När jag nu lärt mig hur man lägger in bilder på MPR så lägger jag ut några foton på min livs kärlek, Fru Vax, foton tagna i Paris för några månader sedan, före och efter besök hos världskänd frisör. Vad han hette? Inte en susning, men enligt Fru och äldsta dotter Vax(sista bilden)så vet alla i hela världen vem han är, ja utan jag då förstås. Trevligt vaxet fina bilder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 När jag nu lärt mig hur man lägger in bilder på MPR så lägger jag ut några foton på min livs kärlek, Fru Vax, foton tagna i Paris för några månader sedan, före och efter besök hos världskänd frisör. Vad han hette? Inte en susning, men enligt Fru och äldsta dotter Vax(sista bilden)så vet alla i hela världen vem han är, ja utan jag då förstås. Om dom två sista bilderna är "före" och "efter" då får jag hålla med om att han är i en klass för sig. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Härligt Vaxet... Jag har inte heller någon susning... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Första bilden som jag lägger in på MPR någonsin, men funkar detta kan det säkerligen bli fler. Yngsta dotter Vax kan verkligen få mig att bli just som Vax, ett litet leende så smälter jag. Kanon härligt Vaxet hoppas det kommer mycket mer bilder från dig.. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 riktigt vackra bilder med vackra kvinnor. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr BATHMAN Inlagd Mars 13, 2011 Dela Inlagd Mars 13, 2011 Har länge tänkt lägga ut bilder,men tekniskt obegåvad som jag är så måste jag prova och se om jag kan. Dagens tjej för mej är Samon kommer till Arlanda på torsdag. Funkar det så kommer der mer. Mr BATHMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 14, 2011 Dela Inlagd Mars 14, 2011 Den yngste. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Mars 20, 2011 Dela Inlagd Mars 20, 2011 (ändrad) Ändrades Mars 20, 2011 av RoiET http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 20, 2011 Dela Inlagd Mars 20, 2011 När jag nu lärt mig hur man lägger in bilder på MPR så lägger jag ut några foton på min livs kärlek, Fru Vax, foton tagna i Paris för några månader sedan, före och efter besök hos världskänd frisör. Vår äldsta dotter och frugan hade bokat tid ,långt i förväg, själv drack jag konjak på en uteservering och bara njöt av allt vackert som finns i denna stad. Vad frisören hette? Inte en susning, men enligt Fru och äldsta dotter Vax(sista bilden)så vet alla i hela världen vem han är, ja utan jag då förstås. Kan det va Napoleon? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 21, 2011 Dela Inlagd Mars 21, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Mars 21, 2011 Dela Inlagd Mars 21, 2011 Coca cola från Singapore Den där bilden passar bättre på Dagenstjej Nightlife Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu