Surin P3 Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 En klassisk BTT... Fira genom att googla på stora familjemåltider och sedan ha virtuell mat i dagarna tre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 Dagens tjej får bli en bild på en av motståndarna jag mötte då jag spelade i Krabi-mästerskapet i eight-ball. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 On 2018-05-18 at 15:49, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är en käck och alert servitris som jobbar på en restaurang i Mui Ne, Vietnam. Jag gick och åt på restaurangen flera gånger och hon mötte mig alltid med ett stort leende på läpparna. Hon småsprang med mina ordrar och även då hon kom med maten även om jag ibland var den enda gästen just då. Här är tjejen hela dagen ! PS Ta ingen större notis om muppen som står jämte henne. Luke the Drifter Mui Ne? Det lilla stället i Phan Thiet området? Jag är så dålig på att komma ihåg namn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 23, 2018 Dela Inlagd Maj 23, 2018 14 timmar sedan, skrev kalasbullen: Mui Ne? Det lilla stället i Phan Thiet området? Jag är så dålig på att komma ihåg namn. Det stämmer alldeles utmärkt det kalasbullen ! Ett mycket trevligt ställe som lockar mängder av kitesurfare. Dagens tjej är en snygging som jag mötte i Dan Singkhon, Prachuap Khiri Khan. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Maj 23, 2018 Dela Inlagd Maj 23, 2018 7 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Det stämmer alldeles utmärkt det kalasbullen ! Ett mycket trevligt ställe som lockar mängder av kitesurfare. Dagens tjej är en snygging som jag mötte i Dan Singkhon, Prachuap Khiri Khan. Luke the Drifter Ja där är trevligt. Dagens tjej blir denna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Maj 23, 2018 Dela Inlagd Maj 23, 2018 Dagens tjej 😍 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Maj 24, 2018 Dela Inlagd Maj 24, 2018 Dagens donna välklädd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 24, 2018 Dela Inlagd Maj 24, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Maj 24, 2018 Dela Inlagd Maj 24, 2018 Dagens tjejer 😊 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 En bild på en tjej när vi var i Vang Vieng Laos och körde lite tubing. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 2 timmar sedan, skrev Cavemannen: En bild på en tjej när vi var i Vang Vieng Laos och körde lite tubing. Kort hår= toyboy? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 3 timmar sedan, skrev audirs2: Kort hår= toyboy? Tomboy, toyboy är en ung tjur som kärringar har. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Maj 25, 2018 Dela Inlagd Maj 25, 2018 Dagens buffelröv I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 26, 2018 Dela Inlagd Maj 26, 2018 Dagens tjej är "the girl next door". Njae, inte riktigt men nästan i alla fall. En kassörska som jobbar på "min" lokala 7/11 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 26, 2018 Dela Inlagd Maj 26, 2018 15 minuter sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är "the girl next door". Njae, inte riktigt men nästan i alla fall. En kassörska som jobbar på "min" lokala 7/11 Luke the Drifter Den där tröjan måste hon fått av pojkvännen, den är ju 3 storlekar för stor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 26, 2018 Dela Inlagd Maj 26, 2018 5 minuter sedan, skrev Cavemannen: Den där tröjan måste hon fått av pojkvännen, den är ju 3 storlekar för stor Fått... hon var väl tvungen att skyla sig när hon gick sin walk of shame... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 26, 2018 Dela Inlagd Maj 26, 2018 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är "the girl next door". Njae, inte riktigt men nästan i alla fall. En kassörska som jobbar på "min" lokala 7/11 Luke the Drifter Det står ju på finska på tröjan: minne sota = var är kriget! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 26, 2018 Dela Inlagd Maj 26, 2018 (ändrad) Dottern avsläppt på förfest innan balen enis Ändrades Maj 26, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 Dagen tjej får bli ett helt gäng tjejer från walking street, anmärkningsvärt dock att alla hade stora händer och fötter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 Detta får bli dagens tjejer 😍 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 5 timmar sedan, skrev Cavemannen: Dagen tjej får bli ett helt gäng tjejer från walking street, anmärkningsvärt dock att alla hade stora händer och fötter För att dom ska stå stadigt och ta hand om stora grejor 555+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 Världens bästa Alice....Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 2 timmar sedan, skrev SWEDEMAN: Detta får bli dagens tjejer 😍 VA!!!!!!!!! Känner du samma tjejer som jag gör “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: VA!!!!!!!!! Känner du samma tjejer som jag gör Jag känner en luffare som "kände" på dom men vet i fasiken om jag törs lägga upp det fotot 😁😁 //matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 27, 2018 Dela Inlagd Maj 27, 2018 11 minuter sedan, skrev matz: Jag känner en luffare som "kände" på dom men vet i fasiken om jag törs lägga upp det fotot 😁😁 //matz Det törs du visst det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu