svampen Inlagd Maj 12, 2018 Dela Inlagd Maj 12, 2018 On Monday, May 07, 2018 at 15:51, skrev frason: Men det är ju två stjärnor. Vad betyder det? 😀 Ingen aircon tjock tv no roomservice enligt Booking ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej fångade jag på bild men är lite osäker på vart det var någonstans. Antingen var det i Udon Thani eller Nong Khai. Om det inte var på någon av dessa ställen så var det någon helt annanstans ! Samma tjej och den här gången vet jag att det var Nong Khai med Mekongfloden och Laos i bakgrunden Pm // Luke the Drifter Dags att vakna Luke! Hon är skitsöt. Ändrades Maj 13, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 12 timmar sedan, skrev Cavemannen: Den äldsta damen i byn, 88år Min by`s äldsta dam 96 år, älskar whiskey😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Dagens tjejer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Fina Kwan på Harrys visar nya sommartröjan...Snart är det dax för 99er! 😉 mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Vart Dagens tjejer Thaislafs & Tjatter ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 3 timmar sedan, skrev ragson: Fina Kwan på Harrys visar nya sommartröjan...Snart är det dax för 99er! 😉 99:orna är väl på stången sedan drygt ett år tillbaka... Är väl nedräkning till 01:orna nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Dagens tjejer är två servitriser som jobbar på en indisk restaurang i Saigon. // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 1 minut sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjejer är två servitriser som jobbar på en indisk restaurang i Saigon. // Luke the Drifter Du ligger i Luken 3 kanter har min hatt? 555 Ha.Ha Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 13, 2018 Dela Inlagd Maj 13, 2018 Peng som fyller 18 idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 17, 2018 Dela Inlagd Maj 17, 2018 Dagens tjej jobbar som servitris på ett ställe i Bangkok. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Maj 17, 2018 Dela Inlagd Maj 17, 2018 3 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej jobbar som servitris på ett ställe i Bangkok. Luke the Drifter 3 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej jobbar som servitris på ett ställe i Bangkok. Luke the Drifter Ok fotot taget tidigt på kvällen pga batteriet 👻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 17, 2018 Dela Inlagd Maj 17, 2018 Dagens tjej skall man hitta här men det är stängt idag men det kackalas ju tjoho både frugan och dottern är där och förbereder lördagen ensi "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 17, 2018 Dela Inlagd Maj 17, 2018 4 minuter sedan, skrev Enis: Dagens tjej skall man hitta här men det är stängt idag men det kackalas ju tjoho både frugan och dottern är där och förbereder lördagen ensi @broder tuk tuk börjar grina när han ser att lite kyckling o ris kostar +300B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 18, 2018 Dela Inlagd Maj 18, 2018 Den här lilla tösen från Amnat Charoen räds inte för ormar, pappan är min äldsta Thaipolare och vi har känt varandra i +15 år. Pappan jobbade i Pattaya i många år med pytonormar men är numera risbonde i Isaan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 18, 2018 Dela Inlagd Maj 18, 2018 Dagens tjej är en käck och alert servitris som jobbar på en restaurang i Mui Ne, Vietnam. Jag gick och åt på restaurangen flera gånger och hon mötte mig alltid med ett stort leende på läpparna. Hon småsprang med mina ordrar och även då hon kom med maten även om jag ibland var den enda gästen just då. Här är tjejen hela dagen ! PS Ta ingen större notis om muppen som står jämte henne. Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Maj 18, 2018 Dela Inlagd Maj 18, 2018 Här är dagens tjej 😍 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 Dagens tjej är en PR-flicka som försöker övertala mig att jag behöver en ny moppe Ojojoj 💕 Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 3 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej är en PR-flicka som försöker övertala mig att jag behöver en ny moppe Ojojoj 💕 Luke the Drifter Ojojoj. Nog tränger behovet av en ny moppe på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 19, 2018 Dela Inlagd Maj 19, 2018 On 2018-05-17 at 18:32, skrev Cavemannen: @broder tuk tuk börjar grina när han ser att lite kyckling o ris kostar +300B Inte grina kanske men varför betala 300 baht när man kan få samma kyckling och ris för 80 baht någon annan stans? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Inte grina kanske men varför betala 300 baht när man kan få samma kyckling och ris för 80 baht någon annan stans? BTT Kanske inte samma men en lika dan rätt men jag håller med dig. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Inte grina kanske men varför betala 300 baht när man kan få samma kyckling och ris för 80 baht någon annan stans? BTT På vilken djurpark i Sverige kan du hitta kyckling och ris för 80B? Eller menar du att gästerna skall gå ut ur djurparken och fara till en annan restaurang för att äta? Skulle det bli billigare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Maj 20, 2018 Dela Inlagd Maj 20, 2018 Dagens tjejer år två snyggingar som tycker att jag skall dricka LEO den här kvällen Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 On 2018-05-20 at 10:25, skrev Luke the Drifter: Dagens tjejer år två snyggingar som tycker att jag skall dricka LEO den här kvällen Luke the Drifter Dom brösten på tjejen till höger går inte av för hackor. Vilka bomber!! BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 On 2018-05-20 at 08:49, skrev Cavemannen: På vilken djurpark i Sverige kan du hitta kyckling och ris för 80B? Eller menar du att gästerna skall gå ut ur djurparken och fara till en annan restaurang för att äta? Skulle det bli billigare? Vem har sagt att jag tänker äta ris och kyckling någonstans ute i Sverige?? Skulle aldrig betala 150 kronor för en tallrik Kao Pad Gai. En gång gick jag in på en thairestaurang i Helsingborg i samband med att jag vunnit lite pengar på tipset och tänkte fira den vinsten med lite thaimat. Jag satte mig ner och beställde ris och kyckling och in kommer en jätteportion. Tror jag orkade äta en tredjedel av rätten. Sen kom notan och där stod 450 svenska kronor. Givetvis protesterade jag över detta pris och då visade det sig att det var en familjetallrik jag beställt så jag tog hem resten och hade mat för tre dagar till. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu