lk2 Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 Några tjejer från Söndagen. Först kassörskan på stället. Hoppsan, nappflaskan kom med också. Nedan en av servitriserna. Kallad Tummelisa. Hoppas att @clion ser denna. Så ett par från Jacuzzin även kallad mini tunnan. Systrar äro de. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 On 2018-03-24 at 21:03, skrev ragson: Min nya flickvän! Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Håller hon på och dammsuger. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 26, 2018 Dela Inlagd Mars 26, 2018 11 timmar sedan, skrev lk2: Några tjejer från Söndagen. Först kassörskan på stället. Hoppsan, nappflaskan kom med också. Nedan en av servitriserna. Kallad Tummelisa. Hoppas att @clion ser denna. Så ett par från Jacuzzin även kallad mini tunnan. Systrar äro de. föryngring i tunnan.... de var mig då ett par späda tösabitar /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 (ändrad) On 2018-03-26 at 07:32, skrev lk2: Några tjejer från Söndagen. Först kassörskan på stället. Hoppsan, nappflaskan kom med också. Nedan en av servitriserna. Kallad Tummelisa. Hoppas att @clion ser denna. Så ett par från Jacuzzin även kallad mini tunnan. Systrar äro de. Tack vännen du håller mig uppdaterad .Jag är ju inte så ofta på MPR nu för tiden .Ja du vet Vi väntar på intervju eller hon så att säga När vi ansökte så kunde man se hur lång tid det tog 1till 7 månader Fy fan för de jävla flyktingarna som kommer hit på en räkmacka men nu är det snart 1 år till intervjun Skiter det sig så flyttar jag till Ghana Så jag kommer nog inte till Thailand mer Ändrades Mars 28, 2018 av clion Jag var gift i 17 år med den första Thaien Fick 3 barn med henne Nr 2 Joels mamma var jag gifft med i 9 år Och båda bedrog mig fassen jag vart näll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 (ändrad) MhoterJag får väll förklara lite Jag vart i Thailand mycke för 22 23 år sen och k**lla runt Sen träffade jag en Philip ska som jag tog hit Hon blev ju på smällen med mitt första barn Hon vart ju ung hon vart inte inte intresserad av att ta hand om Jenni Så jag var ensamstående med ett barn i 4 år Jag jobbade ju på Volvo och där träffade jag en Thailändska hon vart skild med 1 barn Hon bodde hos en Thaifamilj (hon hade ingen lägenhet De var Jehovas Vittnen så hon blev ju konverterad ) k jag träffade henne på Volvo Vi började snacka Sen på juldagen eller nåt liknade ringde hon och ville träffas Jag åkte ju dit med Jenni och hon hade sin son Robert Samma dag som Palme blev mördad Vi vart gifta i 17 år och fick 3 barn Sen blev det skilsmässa Stor story om det efter Skilsmässan träffade jag Gau hon var kompis med min kompis Sten som är gift med exets syster .Det var en dag när det var Thaifest brudarna dansade Jag sa till Sten Jag visste att han hade foton på hanns darling syster som ja var kåt på Vi satt ju på balkongen och glodde på foton Här är hon etc Sen sa sten nåt viktigt ( och det är viktigt ) Han var den första falangen som en av de första Jag vet inte just nu har inte pratat med Sten på ett tag Han är min idol Han vet och kan allt om Thailand Han har vart där i 30 år Det finns mycket mer och berätta om den familjen Så jag har många saker men Nu är jag gift med Abigail Alfredsson och vi väntar på intervju först sen uppehållstillstånd Nu blir det säker skit inlägg men de bryr jag mig inte om De vet inget hur jag träffade gumman med hennes far och mamma systrar mm Ändrades Mars 28, 2018 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Mhotere Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 28, 2018 Dela Inlagd Mars 28, 2018 Kvalitetsinlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Mars 29, 2018 Dela Inlagd Mars 29, 2018 ^^ Tyvärr är hans inlägg så suddig som hans avatar En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 30, 2018 Dela Inlagd Mars 30, 2018 Det verkar inte gå nån nöd på favoritdottern i Valencia! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 Mina favorittjejer i Albarracin, en medeltidsstad uppe i bergen utanför Valencia! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd April 7, 2018 Dela Inlagd April 7, 2018 On 2018-03-28 at 15:33, skrev clion: Tack vännen du håller mig uppdaterad .Jag är ju inte så ofta på MPR nu för tiden .Ja du vet Vi väntar på intervju eller hon så att säga När vi ansökte så kunde man se hur lång tid det tog 1till 7 månader Fy fan för de jävla flyktingarna som kommer hit på en räkmacka men nu är det snart 1 år till intervjun Skiter det sig så flyttar jag till Ghana Så jag kommer nog inte till Thailand mer 7mån-1år???? Det måste ju ha gått minst 5år sedan hon vart gravid och ni gifte er!!!! Du får hålla koll på tiden....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 11, 2018 Dela Inlagd April 11, 2018 (ändrad) On 2018-04-07 at 10:18, skrev Cavemannen: 7mån-1år???? Det måste ju ha gått minst 5år sedan hon vart gravid och ni gifte er!!!! Du får hålla koll på tiden....... Först och främst hon har inte vart gravid Punkt slut Vi gifte oss 2013 Och enligt Migr hemsida ska man vart gift i 3 år innan Man skickar in ansökan ( å ja skojar inte ) PGA de jävla flyktingarna Som ockuperar Skattekontoret Ja allt De finns ju Miljö Vänste Center Sossar som vurmar för ( de gangstern) Jag är medlem i SD det bästa parti jag upplevt Ok Jag skickade in ansökan för 1år sen Och på Migr hemsida kan man fylla i sitt Ansöknings datum och få besked hur lång tid det tar Jag försökte fota svaren från PC Men det var samma svar som tidigare Nu efter dagens besök på Gymmet så blev det ett par Stockholmare och relaxa DS Jag hade kul där Och jag vet saker somhttps://youtu.be/rLi-KJJTSycgail har berättat de får jag ta senare Ska ner till Gröna Näsan och Tanka Ändrades April 11, 2018 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 11, 2018 Dela Inlagd April 11, 2018 8 minuter sedan, skrev clion: Jag försökte fota svaren från PC Men det var samma svar som tidigare Nice du har fått hem Sony-klumpen igen. Och fortfarande samma problem att få in bilder i från den på MPR, det var synd. trodde KiMen löst det åt dig. får väl lägga in en brutta eller två också då det är den tråden enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 11, 2018 Dela Inlagd April 11, 2018 Lotto Drottningen Fru Kantarell Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 11, 2018 Dela Inlagd April 11, 2018 2 timmar sedan, skrev clion: Först och främst hon har inte vart gravid Punkt slut Vi gifte oss 2013 Och enligt Migr hemsida ska man vart gift i 3 år innan Man skickar in ansökan ( å ja skojar inte ) PGA de jävla flyktingarna Som ockuperar Skattekontoret Ja allt De finns ju Miljö Vänste Center Sossar som vurmar för ( de gangstern) Jag är medlem i SD det bästa parti jag upplevt Ok Jag skickade in ansökan för 1år sen Och på Migr hemsida kan man fylla i sitt Ansöknings datum och få besked hur lång tid det tar Jag försökte fota svaren från PC Men det var samma svar som tidigare Nu efter dagens besök på Gymmet så blev det ett par Stockholmare och relaxa DS Jag hade kul där Och jag vet saker somhttps://youtu.be/rLi-KJJTSycgail har berättat de får jag ta senare Ska ner till Gröna Näsan och Tanka Härligt att du funnit ett parti som passar dig. Tror att du kan göra en spikrak karriär rakt in i partistyrelsen. Lycka till med kärleken och politiken, det kommer att lösa sig till det bästa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 11, 2018 Dela Inlagd April 11, 2018 5 timmar sedan, skrev clion: Först och främst hon har inte vart gravid Punkt slut Vi gifte oss 2013 Och enligt Migr hemsida ska man vart gift i 3 år innan Man skickar in ansökan ( å ja skojar inte ) PGA de jävla flyktingarna Som ockuperar Skattekontoret Ja allt De finns ju Miljö Vänste Center Sossar som vurmar för ( de gangstern) Jag är medlem i SD det bästa parti jag upplevt Ok Jag skickade in ansökan för 1år sen Och på Migr hemsida kan man fylla i sitt Ansöknings datum och få besked hur lång tid det tar Jag försökte fota svaren från PC Men det var samma svar som tidigare Nu efter dagens besök på Gymmet så blev det ett par Stockholmare och relaxa DS Jag hade kul där Och jag vet saker somhttps://youtu.be/rLi-KJJTSycgail har berättat de får jag ta senare Ska ner till Gröna Näsan och Tanka Tror du på fullt allvar att en 20-årig neger flicka vill ha en 70-årig vit dvärg till man? Tänk dig bara din minipitt mot en riktig negerkuk Ursäkta mig clitte, fattar du inte att hon skiter i dig, men hon älskar din pensionärspengar. Köp kungen för pengarna och lyssna på bossen så är du lycklig, inget illa menat. Du är garanterat en skön människa som jag trivts att snacka med. Tror även att vi kunde klämt några kalla ihop. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd April 12, 2018 Dela Inlagd April 12, 2018 8 timmar sedan, skrev uptoyou: Tror du på fullt allvar att en 20-årig neger flicka vill ha en 70-årig vit dvärg till man? Tänk dig bara din minipitt mot en riktig negerkuk Ursäkta mig clitte, fattar du inte att hon skiter i dig, men hon älskar din pensionärspengar. Köp kungen för pengarna och lyssna på bossen så är du lycklig, inget illa menat. Du är garanterat en skön människa som jag trivts att snacka med. Tror även att vi kunde klämt några kalla ihop. Såg en bild på Facebook. Om jag inte tar helt fel, så verkar hon även vara förlovad med en man från Uppsala sedan febr i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 12, 2018 Dela Inlagd April 12, 2018 11 timmar sedan, skrev Boh Rang: Såg en bild på Facebook. Om jag inte tar helt fel, så verkar hon även vara förlovad med en man från Uppsala sedan febr i år. Det skulle ju vara en hemlis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 12, 2018 Dela Inlagd April 12, 2018 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Det skulle ju vara en hemlis Är det slicksen i nunan som drar? (turrboläpparna) Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Tar en gammal goding hehe... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 On 2018-04-11 at 15:11, skrev Enis: Nice du har fått hem Sony-klumpen igen. Och fortfarande samma problem att få in bilder i från den på MPR, det var synd. trodde KiMen löst det åt dig. får väl lägga in en brutta eller två också då det är den tråden enis Vem är KiMen vem fan är det ÅÅÅ Kim Sluta med såna funderingar Enis Har aldrig kontakt med Kim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev clion: Vem är KiMen vem fan är det ÅÅÅ Kim Sluta med såna funderingar Enis Har aldrig kontakt med Kim Jag har inte fåt hem Sony klumpen ännu I föra veckan när jag skulle köra Joel till mamman Så vart det en trafikolycka på motorvägen En lastbil körde in mellan mitt bakhjul och kofångarnan Jag kände att idi*ten ( chaffisen ) körde in i min sida Han körde in i mellan mitt bak hjul Så min kofångare åkte av Det var plast Nu har hanns försäkrings bolag Hört av sig Jag fixade min skada det kostade 1.100 kronor Hänga upp min kofångare mm och i går fick ja ett brev Jag var skyldig Han hade tydligen en kamera i rutan Den visar ju rätt fram Han påstår att han inte såg mig bara skitsnack han tryckte ju in mig bakom mitt bakhjul Jag var ju inne i filen Han hade en kamera i bilen som han åberopar Men han ser ju bara rakt fram Det var ju dragkedjan som gällde Så jag orkar inte tjata med dem Jag betalade min skada 1.100 kr Men nu vill hanns försäkrings bolag ha 4 .500 kronor från mig De va ju hanns fel ja fattar nada Ändrades April 13, 2018 av clion feltext Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 Nu ska jag ta bussen ner till Gröna Näsan och proviantera lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev clion: Men han ser ju bara rakt fram Det var ju dragkedjan som gällde Så jag orkar inte tjata med dem Jag betalade min skada 1.100 kr Men nu vill hanns försäkrings bolag ha 4 .500 kronor från mig De va ju hanns fel ja fattar nada Tyvärr är "dragkedjan" bara en vedertagen påhittad regel, så han har nog all rätt, för övrigt är en dashcamera inte bara rätt fram, de har rätt bra vidvinkel. Du har väl ett försäkringsbolag som betalar skadorna på hans bil, eller är självrisken högre än 4500kr? Ändrades April 13, 2018 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 13, 2018 Dela Inlagd April 13, 2018 2 timmar sedan, skrev clion: Nu ska jag ta bussen ner till Gröna Näsan och proviantera lite Du borde nog ta bussen oftare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu