Batting Inlagd Mars 15, 2018 Dela Inlagd Mars 15, 2018 Mitt bidrag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 On 2018-03-13 at 14:55, skrev Kenneth4618: Sov du över Nä, är och har aldrig varit intresserad av en trekant med fler grabbar än mig själv inblandade. Nu är jag iof sig osäker på om det var det hon tänkt sig. Kanske inte. Vi avslutade kvällen på ett ställe där där livemusik spelades och skiljdes sedan åt vid mitt hotell. En rätt märklig historia i alla fall det där. Här är långbordet jag något förvånade hamnade vid. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Hade vägarna förbi Pantip Plaza igår så jag gick in eftersom jag behövde hjälp med att byta tillbaks från det kambodjanska simkortet till det Thailändska igen. När jag väl var där kom jag på att en sån där powerbank hade varit bra att ha. Den här tjejen vars välsvarvade ben först fångade min uppmärksamhet(tyvärr kom dem inte med på bild) hade nog kunnat sälja vad som helst till mig och jag kände på mig ganska omgående att det skulle bli svårt att gå därifrån utan att ett köp skulle ske. Om första powerbanken sade hon: "This powerbank is very good." Likaså om den andra jag tittade på. En förnämlig försäljare kort och gott... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 46 minuter sedan, skrev edvardpop: Hade vägarna förbi Pantip Plaza igår så jag gick in eftersom jag behövde hjälp med att byta tillbaks från det kambodjanska simkortet till det Thailändska igen. När jag väl var där kom jag på att en sån där powerbank hade varit bra att ha. Den här tjejen vars välsvarvade ben först fångade min uppmärksamhet(tyvärr kom dem inte med på bild) hade nog kunnat sälja vad som helst till mig och jag kände på mig ganska omgående att det skulle bli svårt att gå därifrån utan att ett köp skulle ske. Om första powerbanken sade hon: "This powerbank is very good." Likaså om den andra jag tittade på. En förnämlig försäljare kort och gott... Hon kan va med i nästa Bond film, med tanke på hennes tänder! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 (ändrad) såklart /Enis Ändrades Mars 17, 2018 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Mars 17, 2018 Dela Inlagd Mars 17, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 18, 2018 Dela Inlagd Mars 18, 2018 Frugan va på tjejparty igår Idag ? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 18, 2018 Dela Inlagd Mars 18, 2018 Frugan va på tjejparty igår Idag ? Du får väl passa på att dammsuga lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Mars 18, 2018 Dela Inlagd Mars 18, 2018 Tidigare idag på Chatuchak Weekend Market frågade jag tjejen i hatt som köpte mango sticky rice efter mig om jag fick ta en bild. Det gick bra sedan ville hennes kompisar(alla från Taivan) också vara med. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Mars 19, 2018 Dela Inlagd Mars 19, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 19, 2018 Dela Inlagd Mars 19, 2018 Dagens tjej. eller rättare sagt tjejer får bli tre söta raringar som jag råkade träffa helt nyligen. Three Hearts // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 20, 2018 Dela Inlagd Mars 20, 2018 Jag tror jag passar på att lägga in ett par bilder till då jag ändå sitter vid datorn. Jag var ute på galej och träffade en vacker kvinna som fotograferades och jag gick fram och frågade om jag fick ta ett par bilder på henne och det var inga problem, hon såg nästan smickrad ut då jag frågade. En söt tjej från Nakhon Phatom, en förstad till Bangkok // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 20, 2018 Dela Inlagd Mars 20, 2018 Idag fyller Frugans kompis 56 Hip Hip Hurra ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 20, 2018 Dela Inlagd Mars 20, 2018 11 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: Dagens tjej. eller rättare sagt tjejer får bli tre söta raringar som jag råkade träffa helt nyligen. Three Hearts // Luke the Drifter Säljer lampor vah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 20, 2018 Dela Inlagd Mars 20, 2018 4 timmar sedan, skrev audirs2: Säljer lampor vah? Tycks se ut som kuddar 555+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 21, 2018 Dela Inlagd Mars 21, 2018 Några unga damer från hembyn. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 Inte så ofta som jag hinner med att posta bilder i denna tråd, men ett par stycken skall väl få plats nu. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 13 timmar sedan, skrev Enis: Några unga damer från hembyn. /Enis Vilka oskulder! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 22, 2018 Dela Inlagd Mars 22, 2018 51 minuter sedan, skrev audirs2: Vilka? Hon som sitter ner i mitten är Pias kusins kusin. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 On 2018-03-22 at 01:21, skrev Enis: Några unga damer från hembyn. /Enis Valbotöser? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 5 timmar sedan, skrev rolba: Valbotöser? om det vore så väl du har närmare att ta en tur och ta en titt /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 4 minuter sedan, skrev Enis: om det vore så väl du har närmare att ta en tur och ta en titt /Enis Mmmm, gått många mil? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Mars 23, 2018 Dela Inlagd Mars 23, 2018 5 minuter sedan, skrev Enis: om det vore så väl du har närmare att ta en tur och ta en titt /Enis Fan Enis, du är ju rena rama Bingo Rimer. Stiliga foton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 24, 2018 Dela Inlagd Mars 24, 2018 Min nya flickvän!Skickat från min SM-G930F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Mars 24, 2018 Dela Inlagd Mars 24, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu