Clash Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Dagens Kung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 Smet iväg till Bangkok igen för två helger sen, för att se om jag kunde "håva" in en ny liten "Natt-Fjäril" från Nana! Den här lilla sötnosen fastnade i mitt nät! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 Den Tjejen tycker jag är mkt vacker, en grannflicka uppe i byn! Hon blir lite blyg när jag säger hur vacker hon är!! Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 .Emmi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 Dagens tiger Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 Öser på med inte mindre än 5 fullbodsmadammer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 Rolf Lodalen med sönerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 Rolf Lodalen med sönerna Dagens tjej? "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 Dagens tjej? Blev lite fel där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 Dagens tjej? Tigern kanske är en hona? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 1, 2011 Dela Inlagd Mars 1, 2011 Tigern kanske är en hona? Ja så är det nog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Mars 2, 2011 Dela Inlagd Mars 2, 2011 Dagens tjej är 2 st.Frugans systerdöttrar, jätte goa tjejer 2 o 7 år //Janne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Mars 3, 2011 Dela Inlagd Mars 3, 2011 Frugan med huset i bakgrunden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 3, 2011 Dela Inlagd Mars 3, 2011 Frugan med huset i bakgrunden. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Mars 3, 2011 Dela Inlagd Mars 3, 2011 (ändrad) Barnbarnet med sin mamma... Ändrades Mars 3, 2011 av jokasto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Dottern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 (ändrad) Frugan var och sokte om pass for dottern i forrgar, nu kom passet hit med motorcykel bud, fan ibland sa gar det undan i Thailand. Ändrades Mars 5, 2011 av irjus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Irjus. Vikken söt liten tjej, såna bilder värmer i vintermörkret. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Irjus. Vikken söt liten tjej, såna bilder värmer i vintermörkret. Tack, hon ar 3 ar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Det gäller att visa barnbarnet hur en mus (usch) fungerar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 5, 2011 Dela Inlagd Mars 5, 2011 Idag fick vi besök av ett charmtroll som grattade frugan på hennes födelsedag Hej mamma Oj! två söta tjejer Barn är jättehärliga, speciellt när man kan lämna tillbaka dem när de blir kinkiga “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 8, 2011 Dela Inlagd Mars 8, 2011 Att sätta i system att ta bilder från andra siter och posta i denna tråden är inte riktigt tanken med tråden. Egentagna bilder är mkt välkomna medans att enbart kopiera och klippa in bilder från andra fora undanbedes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 8, 2011 Dela Inlagd Mars 8, 2011 Att sätta i system att ta bilder från andra siter och posta i denna tråden är inte riktigt tanken med tråden. Egentagna bilder är mkt välkomna medans att enbart kopiera och klippa in bilder från andra fora undanbedes. Och vilka skribenter/bilder syftade du på nu, och andra sidan så är ju fenomenet "ej egentagna bilder" inte något nytt fenomen på forumet. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Mars 8, 2011 Dela Inlagd Mars 8, 2011 Och vilka skribenter/bilder syftade du på nu, och andra sidan så är ju fenomenet "ej egentagna bilder" inte något nytt fenomen på forumet. Ang bildfusket , så var det var nog mig det syftades på Dock stod det inte i trådens början (Nerikes) att man måste ha knäppt bilden själv. Men nu vet vi bättre - inga bilder på damer som du inte själv har fotat. Även om du länkar till originalsiten för bilden. Den här damen borde nog också raderas eftersom jag inte har plåtat den bilden själv. http://www.maipenrai.se/forum/t/204-dagens-tjej/page__view__findpost__p__285960 Rättning i ledet! SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Mars 8, 2011 Dela Inlagd Mars 8, 2011 (ändrad) Ang bildfusket , så var det var nog mig det syftades på Dock stod det inte i trådens början (Nerikes) att man måste ha knäppt bilden själv. Men nu vet vi bättre - inga bilder på damer som du inte själv har fotat. Även om du länkar till originalsiten för bilden. Den här damen borde nog också raderas eftersom jag inte har plåtat den bilden själv. http://www.maipenrai.se/forum/t/204-dagens-tjej/page__view__findpost__p__285960 Rättning i ledet! SN Oj då, var tydligen en viktig fråga för dig S-N. Det handlar inte om att det helst skall vara egentagna bilder utan minst lika mkt om att sätta i system att enbart kopiera från andra siter oavsett om det är tidningar, Facebook, etc och även om en länk bifogas. Edit - minns jag fel eller har vi inte haft denna diskussion förrut? Ändrades Mars 8, 2011 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu