lovelos Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Undrar bara om man får lov att släppa in en "nattfjäril", bland alla "fina" damer i den här tråden, hon fastnade i mitt nät igår kväll när jag var på "jakt" i Nana i Bangkok!? Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 En ny darling på gång När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galimatias Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Undrar bara om man får lov att släppa in en "nattfjäril", bland alla "fina" damer i den här tråden, hon fastnade i mitt nät igår kväll när jag var på "jakt" i Nana i Bangkok!? Lovelos Det var ingen dålig "nattfjäril" finns det många sådana vid Nana Plaza? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 (ändrad) Ser inte ut att vara en dag över 16. Nästan overklig på något sätt. Nej då tycker jag Clions dam är snyggare men preferenserna ändras ju med åldern. Hittade en artikel igår i en nättidning med "då" och "nu"-bilder på kändisar från forna TV-serier som "Dollars", "Dynastin" etc, och tyckte att de flesta av damerna från då ser bättre ut nu. Jag tycker å andra sidan inte om ungernas musik heller så det är väl två tecken på att man blivit gammal Ändrades Februari 10, 2011 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Ser inte ut att vara en dag över 16. Nästan overklig på något sätt. Nej då tycker jag Clions dam är snyggare men preferenserna ändras ju med åldern. Hittade en artikel igår i en nättidning med "då" och "nu"-bilder på kändisar från forna TV-serier som "Dollars", "Dynastin" etc, och tyckte att de flesta av damerna från då ser bättre ut nu. Jag tycker å andra sidan inte om ungernas musik heller så det är väl två tecken på att man blivit gammal Är vi tvillingar eller tycker änna samma 55 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Är vi tvillingar eller tycker änna samma 55 Jag är det, iaf. Tvilling asså. Enligt astrologiboken. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Ser inte ut att vara en dag över 16. Nästan overklig på något sätt. Nej då tycker jag Clions dam är snyggare men preferenserna ändras ju med åldern. Hon är faktiskt 23 år från Ubon, men dansar gogo i Rainbow bar I Nana. Att bilden ser lite "overklig" ut berodde på att jag tog den utan blixt i ett ganska så mörkt rum, så filmkänsligheten ställdes in på 240 ISO vilket gjorde bilden lite "grynig", blev själv förvånad när jag såg bilden då den ser ut att vara "Photoshoppad" men det är den alltså inte. Angående tjejens klädstil, så är det för att behaga först och främst dom Japanska männen som besöker dom här barerna och som gillar "BabyDoll" modet som är poppis i Nippon. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Hon är faktiskt 23 år från Ubon, men dansar gogo i Rainbow bar I Nana. Att bilden ser lite "overklig" ut berodde på att jag tog den utan blixt i ett ganska så mörkt rum, så filmkänsligheten ställdes in på 240 ISO vilket gjorde bilden lite "grynig", blev själv förvånad när jag såg bilden då den ser ut att vara "Photoshoppad" men det är den alltså inte. Angående tjejens klädstil, så är det för att behaga först och främst dom Japanska männen som besöker dom här barerna och som gillar "BabyDoll" modet som är poppis i Nippon. Lovelos Va har du gjort av din avatardam då e ni i hop När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Va har du gjort av din avatardam då e ni i hop Jodå vi är fortfarande ihop! men hon är lite "otillgänglig" just nu under några dar! Så jag passade på att smita till Bangkok för lite "shopping"! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Whisky Bird Inlagd Februari 11, 2011 Dela Inlagd Februari 11, 2011 Härligt med hönor som är fotbollsintresserade... Hon jobbar väl på U-too bar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laplander Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Frugan å dottern. Nick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 12, 2011 Dela Inlagd Februari 12, 2011 Emmi från Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Undras hur det ser ut inne på det där apoteket i Ngam Du Pli nu för tiden... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Undras hur det ser ut inne på det där apoteket i Ngam Du Pli nu för tiden... Hon verkar ha en död tand där framme! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Emmi Khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Hon jobbar väl på U-too bar? Ja det stämmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
N1sse Inlagd Februari 13, 2011 Dela Inlagd Februari 13, 2011 Hon kallas för TukTik. Vi ska träffas och umgås igen under Songarn Fettwel, så får vi se vad som händer!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2011 Tjejen då hon äter råtta i hembyn (kaset wisai) Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 Grannens dotterdotter i Sam Phan Bok Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 16, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2011 Detta är svampens och mins extra mamma, som har koll på oss vad vi gör i Los hon är unik och snällare person får man leta efter. ( Svampens svärmor) Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 Emmi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Februari 18, 2011 Dela Inlagd Februari 18, 2011 Dagens tjej från en dansuppvisning i Royal Garden Plaza i Pattaya. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 19, 2011 Dela Inlagd Februari 19, 2011 Polarn's dotter på stranden i Hua Hin mv Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Dagens snygging är Miss "Zhang Zilin". Hon var tidigare Miss World och nu medverkar hon i actionfilmen " Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Februari 21, 2011 Dela Inlagd Februari 21, 2011 Dagens snygging är Miss "Zhang Zilin". Hon var tidigare Miss World och nu medverkar hon i actionfilmen " :wub: http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu