audirs2 Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 3 minuter sedan, skrev rolba: Inte dagens tjej men nattens bartender som var en jäkel på att servera öl när man inte behövde kl 4 i morse. Hon har bra "kaggar" själv åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Precis nyss, skrev audirs2: Hon har bra "kaggar" själv åxå! Mmmm. Äkta dessutom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 17, 2017 Dela Inlagd Augusti 17, 2017 Några tjejer från igår kväll. Alla välbekanta för de som rör sig ute i Partysvängen. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 17, 2017 Dela Inlagd Augusti 17, 2017 Frugan är nöjd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Augusti 18, 2017 Dela Inlagd Augusti 18, 2017 Sambons brorsdotter, närmast.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 27, 2017 Dela Inlagd Augusti 27, 2017 Dagens tjej är lite sliten... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 29, 2017 Dela Inlagd Augusti 29, 2017 Dagens tjej verkar äntligen få fingrarna ur och ska skaffa körkort. Läkarundersökningen är ju bara en formsak. De kollade blodtrycket och en tre-fyra frågor. Men läkaren, hon med ryggen mot kameran skulle få behandla mig mot vad som helst. Vilken godbit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Augusti 29, 2017 Dela Inlagd Augusti 29, 2017 5 minuter sedan, skrev rolba: Dagens tjej verkar äntligen få fingrarna ur och ska skaffa körkort. Läkarundersökningen är ju bara en formsak. De kollade blodtrycket och en tre-fyra frågor. Men läkaren, hon med ryggen mot kameran skulle få behandla mig mot vad som helst. Vilken godbit. Njae, ser ut som om du hade fått problem med blodtrycket där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 29, 2017 Dela Inlagd Augusti 29, 2017 (ändrad) 24 minuter sedan, skrev rolba: Dagens tjej verkar äntligen få fingrarna ur och ska skaffa körkort. Läkarundersökningen är ju bara en formsak. De kollade blodtrycket och en tre-fyra frågor. Men läkaren, hon med ryggen mot kameran skulle få behandla mig mot vad som helst. Vilken godbit. Kom osökt att tänka på denna. Men man får ändra lite på texten Ändrades Augusti 29, 2017 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 29, 2017 Dela Inlagd Augusti 29, 2017 9 timmar sedan, skrev rolba: Dagens tjej verkar äntligen få fingrarna ur och ska skaffa körkort. Läkarundersökningen är ju bara en formsak. De kollade blodtrycket och en tre-fyra frågor. Men läkaren, hon med ryggen mot kameran skulle få behandla mig mot vad som helst. Vilken godbit. Hen ser ut att ha väldigt stora fötter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 30, 2017 Dela Inlagd Augusti 30, 2017 6 timmar sedan, skrev Alarik: Hen ser ut att ha väldigt stora fötter... Inget adamsäpple i alla fall. Det är det första jag kollar när jag ser en ovanligt snygg brud. Och rösten var sammetslen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 30, 2017 Dela Inlagd Augusti 30, 2017 Får bli Thai dottern som varit på "kickoff" på Universitet i Ayutthaya Mvh.Dollemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 30, 2017 Dela Inlagd Augusti 30, 2017 Denna bild skulle varit med i föregående inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 Dagens tjej får bli Jittra som idag fyller 20 år Jäklar vad tiden går fort när man ser i backspegeln “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd September 2, 2017 Dela Inlagd September 2, 2017 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagens tjej får bli Jittra som idag fyller 20 år Jäklar vad tiden går fort när man ser i backspegeln Grattis,. Då är hon lika gammal som min Thai dotter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 4, 2017 Dela Inlagd September 4, 2017 En tjej, kära frugan och hennes stolpskott till man! Baluns i helgen vart det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 4, 2017 Dela Inlagd September 4, 2017 En tjej, kära frugan och hennes stolpskott till man! :rotfl:Baluns i helgen vart det! Du har en fin hustru. Ditt utseende är iaf sällsynt heheSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 4, 2017 Dela Inlagd September 4, 2017 Precis nyss, skrev Peolito: Du har en fin hustru. Ditt utseende är iaf sällsynt hehe Skickat från min iPhone med Tapatalk Håller med i båda delar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 4, 2017 Dela Inlagd September 4, 2017 Vet inte var jag ska posta dessa bilder, men får bli här. Här har stackars Tyra blivit utnyttjad, förkastad och utslängd (eller hennes kartong iaf, själv kanske hon säljs i denna stund, vad vet jag?) från denna BMW. Lite tragik tycker jag. Vi lever i en tuff värld av slit och släng.... Älska och respektera era tjejer. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd September 4, 2017 Dela Inlagd September 4, 2017 20 minuter sedan, skrev Bibben: Vet inte var jag ska posta dessa bilder, men får bli här. Här har stackars Tyra blivit utnyttjad, förkastad och utslängd (eller hennes kartong iaf, själv kanske hon säljs i denna stund, vad vet jag?) från denna BMW. Lite tragik tycker jag. Vi lever i en tuff värld av slit och släng.... Älska och respektera era tjejer. Dax att byta bil om personen vill ha äkta vara 555+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 24, 2017 Dela Inlagd September 24, 2017 En nöjd fru! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 27, 2017 Dela Inlagd September 27, 2017 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 27, 2017 Dela Inlagd September 27, 2017 Det tar sig. Två fingrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 28, 2017 Dela Inlagd September 28, 2017 Lite avundsjuk blir man ju... Favoritdottern äter brunch vid stranden i Valencia! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 30, 2017 Dela Inlagd September 30, 2017 Dagens tjej är lite trött efter att ha varit vaken 34 timmar.............igen Lat är hon då inte för hon har kört 80 timmars arbetsveckor ett tag nu och dessutom hunnit med besök i svamp/bärskogen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu