Tommy Inlagd Juli 10, 2017 Dela Inlagd Juli 10, 2017 On 2017-06-24 at 19:43, skrev Thure: Sand, som önskar träffa en svensk man, gärna i Västmanland. Hon är 48 år, inga barn och aldrig varit gift. Hon har ett bra jobb hos Panyapiwat institute nära Bangkok (Nontaburi) Kontaktuppgifter finns, skicka PM. Du glömde... Har hon Mamma och Pappa i livet, eller nån annan som behöver en jämn ström av underhåll? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 10, 2017 Dela Inlagd Juli 10, 2017 9 minuter sedan, skrev Tommy: Du glömde... Har hon Mamma och Pappa i livet, eller nån annan som behöver en jämn ström av underhåll? MVH Eller om hon äger 5 vattenbuffalos😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 Några tjejer från gårdagens Födelsedags Party. Riktigt god tårta. Bilderna fick ligga kvar på FB, så då hoppas jag att det är samma här. Fast man vet ju aldrig.5555 "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juli 20, 2017 Dela Inlagd Juli 20, 2017 Ett trådlyft är på sin plats. Nästan en vecka har gått sedan senaste inlägg. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Juli 21, 2017 Dela Inlagd Juli 21, 2017 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 22, 2017 Dela Inlagd Juli 22, 2017 Frugan pratar med Barnbarna BKK Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juli 23, 2017 Dela Inlagd Juli 23, 2017 Min fantastiska älskling Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 Träffa en gammal kompis idag, Em. Hon hade varit en månad i Surin. Kul bild på henne, om jag förstått rätt så var det chili självplockning till 10 baht/kilot... Låter otroligt billigt! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 On 2017-07-25 at 14:58, skrev ragson: Träffa en gammal kompis idag, Em. Hon hade varit en månad i Surin. Kul bild på henne, om jag förstått rätt så var det chili självplockning till 10 baht/kilot... Låter otroligt billigt! Hot n Spicy... Sent from my SM-N910C using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 Frugan visar sin respekt för Buddha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 (ändrad) Dagens tjej är Mareeya Poonlertlarb från Thailand och Stockholm (hennes pappa är svensk) Hon blev Miss Thailand Universe 2017 inatt http://www.bangkokpost.com/news/general/1296715/miss-Thailand-universe-2017-crowned Ändrades Juli 30, 2017 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 29 minuter sedan, skrev Tallviking: Dagens tjej är Mareeya Poonlertlarb från Thailand och Stockholm (hennes pappa är svensk) Hon blev Miss Thailand Universe 2017 inatt http://www.bangkokpost.com/news/general/1296715/miss-Thailand-universe-2017-crowned Väldigt mycket Asiatiska drag där.... Dags att sätta Pia i hårdträning Får först boka in en benförlängningsoperation så hon når upp i modellhöjd dock /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 30, 2017 Dela Inlagd Juli 30, 2017 13 minuter sedan, skrev Enis: Väldigt mycket Asiatiska drag där.... Dags att sätta Pia i hårdträning Får först boka in en benförlängningsoperation så hon når upp i modellhöjd dock /Enis Du kan säkert använda en bit av hennes långfinger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 1, 2017 Dela Inlagd Augusti 1, 2017 Favoritdottern var på bröllop i Skåne i helgen och middagen serverades på Ellinge slott... Kockarna som stod för menyn har tydligen vunnit både OS och VM och enligt favoritdottern smakade allt fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 1, 2017 Dela Inlagd Augusti 1, 2017 Mina favoritdöttrar, 14,24 och 45 litet hopp med åren där,man är ju inte purung heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Gårdagens tjej. Och nedan i bikini. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 En bild på min vackra och underbara fru.(iallafall i mina ogon) Plus en bild på hennes polare Pan. Hon är mångmiljonär i svenska pengar....singel sedan några år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JanGranis Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 För det mesta underbar, men onda ögat kommer lite då och då. Trots att jag alltid är oskyldig 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 Min lilla blomma [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 Dagens tjej tog ledigt idag för det kanske hade kommit upp svamp efter regnet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
vilja Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 Var hitta ni svamp?här i Roslagen är det snustorrt,finns ingenting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 3 minuter sedan, skrev vilja: Var hitta ni svamp?här i Roslagen är det snustorrt,finns ingenting. Runt Uppsala. Börjar ploppa upp några nu när det regnat lite “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 10 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagens tjej tog ledigt idag för det kanske hade kommit upp svamp efter regnet Priserna har redan börjat dyka /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 8, 2017 Dela Inlagd Augusti 8, 2017 Grattis swampen, ett år närmare nästa gång Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changfi Fa Inlagd Augusti 8, 2017 Dela Inlagd Augusti 8, 2017 Min lilla hasip hasip växer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu