clion Inlagd Juni 16, 2017 Dela Inlagd Juni 16, 2017 On 2017-06-14 at 19:55, skrev måne: Nu fick du i gång clion Yes vännen ögonen öppnade sig gannska mycket fan jag vänder mig om när jag möter en negress nu för tiden och glor på akterspegeln Huga vilka kvinnor Men min är bäst fan va jag älskar henne vi chattar på Skype varje dag mm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 16, 2017 Dela Inlagd Juni 16, 2017 Men min är bäst fan va jag älskar henne vi chattar på Skype varje dag Virtuell kärlek is da shit Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 16, 2017 Dela Inlagd Juni 16, 2017 Snart kommer dalingen hem från Thailand och då måste man fixa håret lite extra asså! Och man blir så här glad när man får gratis make up stuff från Joe som är en jäkel på detta! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 Får väl bli frugan då. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 2 minuter sedan, skrev SatanG: Får väl bli frugan då. / SatanG Doftsprayflickor? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 17, 2017 Dela Inlagd Juni 17, 2017 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Enis: Doftsprayflickor? enis Hahaha ja några salesgirls antar jag. Frugan när vi gjorde Ayutthaya, strax innan vi gifte oss. / SatanG Ändrades Juni 17, 2017 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 On 2017-06-16 at 17:55, skrev clion: Yes vännen ögonen öppnade sig gannska mycket fan jag vänder mig om när jag möter en negress nu för tiden och glor på akterspegeln Huga vilka kvinnor Men min är bäst fan va jag älskar henne vi chattar på Skype varje dag mm Det gör jag också. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev SatanG: Får väl bli frugan då. / SatanG Hmmmmmmmmmm 3. 8 timmar sedan, skrev Enis: Doftsprayflickor? enis Jag tänkte på blommor och bin, en man i byrålådan då Satan G är på de 7 haven. Ändrades Juni 18, 2017 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 1 minut sedan, skrev stefan5300: Hmmmmmmmmmm 3. Jag tänkte på blommor och bin, en man i byrålådan då Satan G är på de 7 haven. Hehehe ja det gjorde jag med :-) / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 Någon som vill beställa mat? Han till höger heter Hen faktiskt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 22, 2017 Dela Inlagd Juni 22, 2017 Kör frugan igen, jobbseminarium på Marriott Thonglor idag. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2017 Dela Inlagd Juni 24, 2017 Favoritdotterns kompis familj har en del fina bilar, en gammal Bentley.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2017 Dela Inlagd Juni 24, 2017 Dagens tjej får väl bli frugan som ska överraska sin svärmor med lite blomster! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juni 24, 2017 Dela Inlagd Juni 24, 2017 Sand, som önskar träffa en svensk man, gärna i Västmanland. Hon är 48 år, inga barn och aldrig varit gift. Hon har ett bra jobb hos Panyapiwat institute nära Bangkok (Nontaburi) Kontaktuppgifter finns, skicka PM. The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 24, 2017 Dela Inlagd Juni 24, 2017 Sand, som önskar träffa en svensk man, gärna i Västmanland. Hon är 48 år, inga barn och aldrig varit gift. Hon har ett bra jobb hos Panyapiwat institute nära Bangkok (Nontaburi) Kontaktuppgifter finns, skicka PM. Har MPR blivit en kontakanons sida? Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 24, 2017 Dela Inlagd Juni 24, 2017 (ändrad) 30 minuter sedan, skrev Nilsson68: Har MPR blivit en kontakanons sida? Tapatalkat Det finns ju en helt egen avdelning till detta ändamål, får väl se om P3 är lika skjutglad när det gäller detta snedsteg än om någon skriver om politik (eller religiösa högtider) i fel avdelning... Ändrades Juni 24, 2017 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 24, 2017 Dela Inlagd Juni 24, 2017 Det finns ju en helt egen avdelning till detta ändamål, får väl se om P3 är lika skjutglad när det gäller detta snedsteg än om någon skriver om politik (eller religiösa högtider) i fel avdelning... Helt rätt!Trevlig fortsättning på midsommar helgen!Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juni 25, 2017 Dela Inlagd Juni 25, 2017 Dagens tjej som fyller år i dag. Hip hip hurra. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 26, 2017 Dela Inlagd Juni 26, 2017 Pia skulle ha några bilder i från när hon var 4-5 år för något projekt /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 27, 2017 Dela Inlagd Juni 27, 2017 min vän[emoji173]Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 1, 2017 Dela Inlagd Juli 1, 2017 (ändrad) Har man ovänner på MPR så är det nog inte så lämpligt att posta vänner skulle jag tro.... Så jag tar det säkra före det osäkra och postar en bild på några av frugans vänner istället. /Enis Ändrades Juli 1, 2017 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 1, 2017 Dela Inlagd Juli 1, 2017 Årets Miss Tiffany "tjejer" som kandiderar för titeln Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 Dagens tjejer får bli dottern och kompisen som var till Mae Klong, Samut Songkhram och planterat något växt/träd av något slag. Mvh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 10, 2017 Dela Inlagd Juli 10, 2017 Stark tjej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 10, 2017 Dela Inlagd Juli 10, 2017 7 timmar sedan, skrev ellim63: Stark tjej! Säkert polis! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu