clion Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 On 2017-05-31 at 19:24, skrev Enis: Jag och frugan som var "äktenskapsrådgivare", så tji fick du på det gnället.... /Enis Fattar nada sluta med Konjaken Enis så du kan prata Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 20 timmar sedan, skrev edvardpop: Tjejen gick inte ut med kunder och gick följaktligen inte heller att barfajna men visst tjatade jag några gånger. Har sett en hel del riktigt snygga tjejer i Siam genom åren men det är tveksamt om jag träffat nån i samma klass som denna. Var ingenting på henne som inte var perfekt. Brukar inte vara speciellt frikostig med ladydrinks men här blev det rekord. Och det alltså till en tjej som ens gick att barfajna... Jag gillar dig och dina foton tyvärr var du berusad vid detta tillfället och det är ok Jag har sett dina perfekta foton men nu blev det suddigt av nån anledning .Kör hårt livet år kort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 5 minuter sedan, skrev clion: Jag gillar dig och dina foton tyvärr var du berusad vid detta tillfället och det är ok Jag har sett dina perfekta foton men nu blev det suddigt av nån anledning .Kör hårt livet år kort Bilder kan bli lite suddiga ibland - särskilt vid nattsuddande. Kanske är meningen att bilden skall vara lite konstnärligt oskarp. Det anses vara fint ibland ska du veta, Clirre. Men tjejen är, i vilket fall som helst, väldigt grann. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Alarik: Bilder kan bli lite suddiga ibland - särskilt vid nattsuddande. Kanske är meningen att bilden skall vara lite konstnärligt oskarp. Det anses vara fint ibland ska du veta, Clirre. Men tjejen är, i vilket fall som helst, väldigt grann. Nja jag har lämnat bar damerna Om du ser min fru så förstår du Tyvärr har jag ex antal foton på talefoten och vet inte hur jag ska få dem hit Den har ni nog sett Ändrades Juni 2, 2017 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 (ändrad) 39 minuter sedan, skrev Alarik: Bilder kan bli lite suddiga ibland - särskilt vid nattsuddande. Kanske är meningen att bilden skall vara lite konstnärligt oskarp. Det anses vara fint ibland ska du veta, Clirre. Men tjejen är, i vilket fall som helst, väldigt grann. Ex darlingen var grannare Ändrades Juni 2, 2017 av clion svara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 4 minuter sedan, skrev clion: Ex darlingen var grannare Japp ditt ex var snygg. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 5 minuter sedan, skrev swedenfarang: Japp ditt ex var snygg. Ja det var hon därför jag pröjsade ex antal Bhat får och fixa hennes tänder med löständer mm mm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 6 minuter sedan, skrev clion: Ja det var hon därför jag pröjsade ex antal Bhat får och fixa hennes tänder med löständer mm mm Sen bestämde vi oss för att gifta oss Mamman och Pappan ville det På fotona jag visade tidigare är hon i 2 månaden med Joel Jag trodde jag var far Men fick reda på av en Turist 6 månader typ Hamburger försäljare på marknader att min fru gått med en man från Australien kola med dna om är far Jag gjorde det och det visades sig att jag inte var far Men jag klippte Joels Navelsträng och fick en enorm kontakta med honom Jag har 4 barn sen tidigare med en Thai dam De hör aldrig av sig Skit samma vill de det så ok Ok här är mina barn från Thai dam jag var gift med i 17 år Det är Matias född 87 180 cm nysta är Madelen föd 1988 och Michelle Jag har ju Jenni med en Philipin dam som inte var intresserade av att ta hand om sitt barn de är minn första barn Hon längs till höger med jätte bröst som hon var tvungen och operera sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 3 timmar sedan, skrev clion: Jag gillar dig och dina foton tyvärr var du berusad vid detta tillfället och det är ok Jag har sett dina perfekta foton men nu blev det suddigt av nån anledning .Kör hårt livet år kort Nu talar du i nattmössan, clion. För vilken gång i ordningen vet jag inte. När sexturism står som prio, vilket det nästan undantagslöst gör i fiskebyn ser jag oftast till att ta det måttligt med alkoholen. Om bildens kvalitet inte blev så bra beror det på att den togs med mobilen och inte med systemkameran. Den tas nämligen väldigt, väldigt sällan med på barrundorna i Thailand. Här är dock ett undantag från Beach road soi 6 i Pattaya då den var med inledningsvis i alla fall. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 (ändrad) Länge sedan jag postade några bilder i denna tråden. Men nu blir det några få. Dagens tjej blev sååå glad för att jag berömde hennes utseende och tvåvåningsögon och visst är det snyggt med tvåvåningsögon. En till när jag ändå håller på. Ändrades Juni 4, 2017 av lk2 "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 4, 2017 Dela Inlagd Juni 4, 2017 50 minuter sedan, skrev lk2: Länge sedan jag postade några bilder i denna tråden. Men nu blir det några få. Dagens tjej blev sååå glad för att jag berömde hennes utseende och tvåvåningsögon och visst är det snyggt med tvåvåningsögon. En till när jag ändå håller på. Jäklar @lk2 Med en sådan teaser ser man verkligen fram emot veckans rapportering från söndagens poolparty... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 Fan Edvard jag var tyvärr på örat sist och gjorde bort mig igen .Magkramp ok de e smällar man får ta Idag var jag på biblioteket som vanligt och läste blaskorna ( fritids sysselsättning ) Jag sätter mig med GP vid ett bord jämte sitter tjat monstret med sin gå stol och tjötar med en sötnos Jag hörde på vänster örat 10 månader och pratade perfekt Svenska sa hann då blev jag intresserad och la mig i Den här tjejen har vart i Sverige i 10 månader och pratar perfekt Svenska och otroligt vacker Hon kommer från Syrien Och jag har hört att de är högutbildade de mesta i Syrien Vi pratade om Assad mm krig mm Kul och höra hennes åsikt vi hör ju inte allt Jag hade ett foto när hon skrattade med sina perfekta tänder men den var suddig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 (ändrad) Och nu har jag pratat med darlingen i Ghana Det kostade 150 spänn för 10 minuter Det brukar vara hon som ringer Nu har hon fått en mörk sexig röst som hon inte hade tidigare HUGA HUGA Gud 4 Ja livet är underbart Ändrades Juni 5, 2017 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 28 minuter sedan, skrev audirs2: Bildtråd eller? Fylletråd? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 4 minuter sedan, skrev clion: Mycket stor Den här sexiga tjejen åkte till Sydafrika och började arbeta i en bar De ville ju locka med Abigail men hon nappade inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2017 Dela Inlagd Juni 5, 2017 Å nu ignorerades tråden p.g.a. samma bilder om och om och om och om och om igen........ Tråkigt Clion men nu är det inte roligt längre...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2017 Dela Inlagd Juni 6, 2017 On 2017-05-17 at 13:04, skrev olle042: Vackrast I Khon Kaen. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Samma tempel som jag besökte i förra onsdagen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juni 6, 2017 Dela Inlagd Juni 6, 2017 Tycker du Clirre att du borde göra som burrabus ge fan i att komma åt tangenterna när du inmundigat starkare än ett glas vatten utspädd med mycket is Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juni 6, 2017 Dela Inlagd Juni 6, 2017 Samma tempel som jag besökte i förra onsdagen! Några till från ett annat ställe utanför Khon Kaen.Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 6, 2017 Dela Inlagd Juni 6, 2017 16 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Å nu ignorerades tråden p.g.a. samma bilder om och om och om och om och om igen........ Tråkigt Clion men nu är det inte roligt längre...... Får väll bjuda på ett par nya då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2017 Dela Inlagd Juni 6, 2017 1 timme sedan, skrev olle042: Några till från ett annat ställe utanför Khon Kaen. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Grym kvinna! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Juni 6, 2017 Dela Inlagd Juni 6, 2017 1 minut sedan, skrev audirs2: Grym kvinna! Håller med otroligt vacker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Juni 6, 2017 Dela Inlagd Juni 6, 2017 Några till från ett annat ställe utanför Khon Kaen.Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Grattis!Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juni 7, 2017 Dela Inlagd Juni 7, 2017 Får bli dottern som stängt glass baren för idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 7, 2017 Dela Inlagd Juni 7, 2017 Två baksidor från Soi 6... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu