clion Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 Jag får ju många bilder på darlingen på fånen vet inte om jag kan skicka in dem på MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev clion: Jag får ju många bilder på darlingen på fånen vet inte om jag kan skicka in dem på MPR Hur ända in i Helsingborg kysser man såna läppar, stora som varmkorvar? Tänker på Biletema körvar nu! Ändrades Maj 22, 2017 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 Frugan har börjat med thaiboxning, gick så där! Nä då, hon har opererat snoken, kostnad 80,000.- thb! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 1 timme sedan, skrev clion: Jag får ju många bilder på darlingen på fånen vet inte om jag kan skicka in dem på MPR Vore trevlig med några nytagna bilder på damen Clirrre enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 3 timmar sedan, skrev audirs2: Frugan har börjat med thaiboxning, gick så där! Nä då, hon har opererat snoken, kostnad 80,000.- thb! Inte kostar det väl 80k/thb? Pratunam Polyclinic tar 15-20k och den kliniken är väldigt poppis och högt rankad i BKK "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 59 minuter sedan, skrev Broskan: Inte kostar det väl 80k/thb? Pratunam Polyclinic tar 15-20k och den kliniken är väldigt poppis och högt rankad i BKK Så sa hon till mig i alla fall. Hon gjorde detta för 10 år sedan och då gav hon 50 lökar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 23 minuter sedan, skrev audirs2: Så sa hon till mig i alla fall. Hon gjorde detta för 10 år sedan och då gav hon 50 lökar! Men är inte 80 000 thb ca 20 000 skr? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 4 minuter sedan, skrev uptoyou: Men är inte 80 000 thb ca 20 000 skr? Jo typ! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 1 timme sedan, skrev audirs2: Så sa hon till mig i alla fall. Hon gjorde detta för 10 år sedan och då gav hon 50 lökar! Frugan hade fått ett pris på 20 - 30000 Bath i Bangkok................................men hon borrade en brunn istället “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Frugan hade fått ett pris på 20 - 30000 Bath i Bangkok................................men hon borrade en brunn istället Billig brunn asså! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 3 timmar sedan, skrev Broskan: Inte kostar det väl 80k/thb? Pratunam Polyclinic tar 15-20k och den kliniken är väldigt poppis och högt rankad i BKK Finns säker olika nivåer på ingrepp. Tjejems dotter opererade in vibbarna på näsan och det kosta 20k det var 2015 Mvh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 1 timme sedan, skrev audirs2: Jo typ! Men hur mycket är då 50 lökar Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 9 minuter sedan, skrev Dolle: Finns säker olika nivåer på ingrepp. Tjejems dotter opererade in vibbarna på näsan och det kosta 20k det var 2015 Mvh. Japp, det tog över 2 timmar å gräva i snoken på Nida! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 Precis nyss, skrev uptoyou: Men hur mycket är då 50 lökar 50 laxar e det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 1 minut sedan, skrev audirs2: 50 laxar e det! Och 50 bagare är ca 200 000 thb. Får inte ihop det riktigt Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 De är många sopkomprimatorer de.... /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 22, 2017 Dela Inlagd Maj 22, 2017 De är många sopkomprimatorer de.... /enis Är ganska säker på att audirs2 fru har råd med det själv. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 23, 2017 Dela Inlagd Maj 23, 2017 7 timmar sedan, skrev audirs2: 50 laxar e det! Lök på laxen ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pakusa Inlagd Maj 23, 2017 Dela Inlagd Maj 23, 2017 Köpte en ny mobil i Thailand nu är det Facebook som gäller. Pakusa & Jesperhttps://m.facebook.com/tomtens.mandlarna/ อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd Maj 29, 2017 Dela Inlagd Maj 29, 2017 On 2017-05-01 at 17:04, skrev clion: Frugan är på G Fruktansvärt svårt och få hit sin darling Inkomst och klara av allt. Lägenhet med första kontrakt varigt gifta i 3 år Lönebesked ( de har en summa som man måste ha ) Nu har jag fått fixat allt och ska skicka in ansökan ( efter diverse strul ) Så nu tar det väll 1 år innan hon kommer hit Ok jag tror många inte är inne varje dag och scannar som Enis Så därför bjuder jag på ett par till Hyrde ju en kåk i 1 år så en del bilder kommer där ifrån bla den skojbillden när jag står på pallen Hon är lång och där har hon hög klackade så det blir kul mm mm mm Du skall nog räkna med två år innan ett beslut från MIG. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 Har träffat ett ganska stort antal damer i fiskebyn under nuvarande Thailandsseyour precis som det brukar bli när man är här på besök. Vem som varit snyggast av dem råder det dock inga tvivel om . Tyvärr(eller förmodligen skönt för henne ) verkade dock denna 22-åring från Surin som jobbade på en gogobarerna på en av sido-soierna på Walking Street fullt nöjd med de inkomster hon fick in på tip och ladydrinks "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 On 2017-05-14 at 18:59, skrev rolba: Förkyld och febrig i kalla Sverige men glad ändå. Gött Rolba bara man är lycklig Sen kan Enis pipa så mycket hann vil jag håller tummarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 10 timmar sedan, skrev edvardpop: Har träffat ett ganska stort antal damer i fiskebyn under nuvarande Thailandsseyour precis som det brukar bli när man är här på besök. Vem som varit snyggast av dem råder det dock inga tvivel om . Tyvärr(eller förmodligen skönt för henne ) verkade dock denna 22-åring från Surin som jobbade på en gogobarerna på en av sido-soierna på Walking Street fullt nöjd med de inkomster hon fick in på tip och ladydrinks Tror fan det vilken darling Ok du raggade inte Nu får du fixa till det för dig gå inte där med pikken utan använd den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 5 minuter sedan, skrev clion: Gött Rolba bara man är lycklig Sen kan Enis pipa så mycket hann vil jag håller tummarna Jag och frugan som var "äktenskapsrådgivare", så tji fick du på det gnället.... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 21 timmar sedan, skrev clion: Tror fan det vilken darling Ok du raggade inte Nu får du fixa till det för dig gå inte där med pikken utan använd den Tjejen gick inte ut med kunder och gick följaktligen inte heller att barfajna men visst tjatade jag några gånger. Har sett en hel del riktigt snygga tjejer i Siam genom åren men det är tveksamt om jag träffat nån i samma klass som denna. Var ingenting på henne som inte var perfekt. Brukar inte vara speciellt frikostig med ladydrinks men här blev det rekord. Och det alltså till en tjej som ens gick att barfajna... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu