Soengsang Inlagd Maj 10, 2017 Dela Inlagd Maj 10, 2017 6 minuter sedan, skrev JJC: Dagens selfie blev det också, i bästa btt-style 555555 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Maj 10, 2017 Dela Inlagd Maj 10, 2017 2 timmar sedan, skrev clion: Det finns inget förbud om åldersskillnad Jag har hittat en advokat byrå som sköter sånt om det sitter en Uggla som handläggare Kan han trolla bort åldersskillnaden? Fascinerande... 2 timmar sedan, skrev clion: det var en annan fråga om vart tillsammans i 3 år och bott tillsammans jag har sett den frågan men den gäller inte oss Därför att? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 10, 2017 Dela Inlagd Maj 10, 2017 3 minuter sedan, skrev Soengsang: Dagens selfie blev det också, i bästa btt-style 555555 BTT? han tar väl inga selfies Håller just på att banta efter alla steroider jag fick käka. Gick upp nästan 10 kg på tre veckor. Tyvärr medicin hade biverkningar. Men kulmage det var populärt bland alla väninnor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 10, 2017 Dela Inlagd Maj 10, 2017 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev clion: Just nu är det kulor som gäller Det finns ingen svensk ambassad i Ghana utan hon måste åka till Nigeria med flyg sen när allt är ok så måste hon dit igen och få sitt godkännande i passet Men Clion om du inte har råd att åka ner en snabbis har du då råd att ta henne till svedala och försörja henne(ev familj). Du har ju varit med förr och vet vad det kan kosta under dom första åren med en som inte kan språk och då inte kan jobba. Du skriver att hon ska lära sig svenska men det ger inte ett jobb automatiskt nu när arbetsmarknaden ser ut som den gör och dom jobben hon sen kan söka är det en enorm efterfrågan på iaf i Stockholm och säkert samma i GBG. Jag ska inte kladda mer här nu. //Broskan Ändrades Maj 10, 2017 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 10, 2017 Dela Inlagd Maj 10, 2017 Bildtråd va det ja........ Får väl lägga in en bild på min hjälpreda då.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2017 Dela Inlagd Maj 10, 2017 28 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Bildtråd va det ja........ Får väl lägga in en bild på min hjälpreda då.......... Har du porrsurfat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 10, 2017 Dela Inlagd Maj 10, 2017 En tjej och en kille då, va fan dårå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 10, 2017 Dela Inlagd Maj 10, 2017 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Bildtråd va det ja........ Får väl lägga in en bild på min hjälpreda då.......... "Den femfingrade änkan" ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 11, 2017 Dela Inlagd Maj 11, 2017 On 2017-05-10 at 19:57, skrev Kenneth4618: Har du porrsurfat Tja, det var ju MPR...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 12, 2017 Dela Inlagd Maj 12, 2017 Nicky Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 13, 2017 Dela Inlagd Maj 13, 2017 PTOR supporter som finast! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 13, 2017 Dela Inlagd Maj 13, 2017 Barnbarn saknar Dig Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 13, 2017 Dela Inlagd Maj 13, 2017 4 timmar sedan, skrev ragson: PTOR supporter som finast! Sent from my SM-N910C using Tapatalk Stora rockstjärnor har alltid snygga babes! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 13, 2017 Dela Inlagd Maj 13, 2017 Dagens tjej i arbete sålde lite groggvirke till mig Skakis redan idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 13, 2017 Dela Inlagd Maj 13, 2017 On 2017-05-12 at 11:28, skrev L200: Nicky Fint foto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 13, 2017 Dela Inlagd Maj 13, 2017 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagens tjej i arbete sålde lite groggvirke till mig Skakis redan idag Shysst foto Swamp stile ???? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 13, 2017 Dela Inlagd Maj 13, 2017 (ändrad) Broskan vill ju se nya foton ska kolla Biblioteket De kommer ju på telefonen och Skype så det blir ju lite jobb och föra över dem till datan Ändrades Maj 13, 2017 av clion fler foton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 13, 2017 Dela Inlagd Maj 13, 2017 Frugan är ute och slarvar med sin svärmor.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 14, 2017 Dela Inlagd Maj 14, 2017 Förkyld och febrig i kalla Sverige men glad ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 16, 2017 Dela Inlagd Maj 16, 2017 Ja att sova är inga problem inte ens när man talar med Los Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 16, 2017 Dela Inlagd Maj 16, 2017 On 2017-05-13 at 15:54, skrev clion: Broskan vill ju se nya foton ska kolla Biblioteket De kommer ju på telefonen och Skype så det blir ju lite jobb och föra över dem till datan Får ni barn ihop blir det en Pygme?!?!555 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 17, 2017 Dela Inlagd Maj 17, 2017 Marilyn Monroe, förr och nu... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 17, 2017 Dela Inlagd Maj 17, 2017 Mai dai mao?Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 17, 2017 Dela Inlagd Maj 17, 2017 Första bilden på frugan (inte just då) glömmer man aldrig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Maj 17, 2017 Dela Inlagd Maj 17, 2017 Vackrast I Khon Kaen. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu