Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej

Nerike

Recommended Posts

5 minuter sedan, skrev clion:

Om du bara visste vilka djur de är i säng halmen  

Att du inte åker ner en sväng eftersom det tar sån tid.

Det vore skoj att få se lite bilder, dom där börjar bli utslitna nu ;)

Du har ju gott om tid som pensionär.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev clion:

Ghanas migra kan mutas :haha:

Aha du tänkte utvandra... lycka till som som nybliven Gahnian

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev clion:

Nä det har jag inte läst om att vi ska ha bott tillsammans [ om du kan skicka den infon vore jag tacksam ] det är ju otroligt svårt och hitta all info .Jag såg ju den infon om 3 år tidigare men hittar den inte nu [ men sånt går att fixa med mutor etc ] sen är det inte 50 år bara 42 :sure:

Nja, bott 3 år var en liten tankevurpa av mig, men de kräver indirekt att ni ska träffats lite regelbundet under ett antal år, vilket du bör kunna bevisa med foton från den tiden samt stämplar i passet.

Tror tyvärr inte det räcker med 4-5 år gamla bilder.

Det med 50 års skillnad är inte helt fel, iaf närmare ett halvt sekels skillnad än ett kvarts sekel, vilket jag tror också kommer att ligga dig i fatet.

Jag är inte negativ i syftet att vara taskig, mer för att du inte ska bli så besviken när ni troligen misslyckas med UT med de förutsättningar ni har.

Sen tror jag inte det går att muta Svenska ambassader/konsulat, så det kan du glömma.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Sicken soppa, ja ja, den där kärleken asså!:rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎05‎-‎09 at 14:57, skrev Enis:

Tänkte du muta migrationsverk?

Eller någon afrikabambata, vad skulle det hjälpa... Tänkte du förfalska resestämplar i ditt pass också....

/Enis

Nej det gällde Ghana med olika dokument

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎05‎-‎08 at 20:08, skrev Trident:

Du vet inte vad du pratar om.

Läs detta, tänk till en stund, läs sedan om sidan igen.

Står tydligt att man inte behöver vara gift. Står lika tydligt att bostaden inte behöver vara ett förstahandskontrakt.

https://www.migrationsverket.se/Privatpersoner/Flytta-till-nagon-i-Sverige/Planerar-att-gifta-dig-eller-bli-sambo/For-dig-som-ar-anhorig-i-Sverige.html

Edit: Jag läste nu att han har blivit hackad 

Jag scannade datan igår jag är inte hackad .Det med 3 år läste jag på Mig hemsida för 6 månader sen .Men det är ju en djungel med olika infon skit samma jag följer det jag läst .Så i slutet på månaden 25  så skickar jag in ansökan

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎05‎-‎08 at 18:06, skrev Soengsang:

Ni ska också bott tillsammans den tiden, knappast det räcker med att ni träffats en gång för 4-5 år sedan.

Skulle nog tro att migrationsverkets handläggare också oroar sig för en åldersskillnad på nära 50 år, de är ju lite konservativa.

Nu är det inte 50 års skillnad utan 42 och hur många gubbar har darlingar med åldersskillnad på 30 40 år jäkligt många Thai gubbar  

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎05‎-‎08 at 18:06, skrev Soengsang:

Ni ska också bott tillsammans den tiden, knappast det räcker med att ni träffats en gång för 4-5 år sedan.

Skulle nog tro att migrationsverkets handläggare också oroar sig för en åldersskillnad på nära 50 år, de är ju lite konservativa.

Nej det var en annan fråga om vart tillsammans i 3 år och bott tillsammans jag har sett den frågan men den gäller inte oss 

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev clion:

Nej det var en annan fråga om vart tillsammans i 3 år och bott tillsammans jag har sett den frågan men den gäller inte oss 

Jag har också tänkt på  åldersskillnaden Det finns inget förbud om åldersskillnad Jag har hittat en advokat byrå som sköter sånt om det sitter en Uggla som handläggare

Dela på andra sajter

swedenfarang

Clion m.fl. detta är en bildtråd.

Inte en diskussionstråd.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Ge dig nu Clion. Håll dig till din egen tråd och sabba inte "Dagens tjej" tråden...

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎05‎-‎08 at 18:21, skrev edvardpop:

Du borde skriva en självbiografi, clion. Eller inte du förresten. Hör med David Lagerkrans, han som var spökskrivare åt Zlatan.

Hade nog blivit tvungen att köpa den iof sig för jag är rätt tveksam till att biblioteket hade gjort det ;)

Ja det blir en tjock bok ha ha Har haft ett härligt liv det började 68 då jag och 4 kompisar reste till Filipinerna och röjde Sen blev det Thailand och va härligt det var då inga Darlingar som färgar håret och tatuerar sig Jag tog ju hit en bardam från Mannila och min äldsta  dotter är med henne

Sen blev det Thailand 0och Grace mm i Bangkok i ett par år .Ja det finns mer info det tar jag i boken ha ha

Dela på andra sajter

Så här ser en tjej ut! Särskilt som det är ens egen!

WP_001952.jpg

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev audirs2:

Så här ser en tjej ut! Särskilt som det är ens egen!

WP_001952.jpg

Å här är min

IMG_0035.JPG.6f948e92258150a06287f96eee56f459.JPG

tant

/ Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Soengsang:

Nja, bott 3 år var en liten tankevurpa av mig, men de kräver indirekt att ni ska träffats lite regelbundet under ett antal år, vilket du bör kunna bevisa med foton från den tiden samt stämplar i passet.

Tror tyvärr inte det räcker med 4-5 år gamla bilder.

Det med 50 års skillnad är inte helt fel, iaf närmare ett halvt sekels skillnad än ett kvarts sekel, vilket jag tror också kommer att ligga dig i fatet.

Jag är inte negativ i syftet att vara taskig, mer för att du inte ska bli så besviken när ni troligen misslyckas med UT med de förutsättningar ni har.

Sen tror jag inte det går att muta Svenska ambassader/konsulat, så det kan du glömma.

Nej inga mutor till svenska ambassaden skiter det sig så flyttar jag till Ghana  

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Enis:

Å här är min

IMG_0035.JPG.6f948e92258150a06287f96eee56f459.JPG

tant

/ Enis

Hon är fortfarande söt .Men jag minns Örebro träffen då vi dansade med damer och hon kom in och blängde på pudeln ha ha

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Krallas:

Ge dig nu Clion. Håll dig till din egen tråd och sabba inte "Dagens tjej" tråden...

Jag svarar på inlägg

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎05‎-‎09 at 15:24, skrev Broskan:

Att du inte åker ner en sväng eftersom det tar sån tid.

Det vore skoj att få se lite bilder, dom där börjar bli utslitna nu ;)

Du har ju gott om tid som pensionär.

//Broskan

Just nu är det kulor som gäller Det finns ingen svensk ambassad i Ghana utan hon måste åka till Nigeria  med flyg sen när allt är ok så måste hon dit igen och få sitt godkännande i passet  

Dela på andra sajter

swedenfarang

Två på frugan från förra resan, View Talay 1, Jomtien.

IMG_3673.JPG

IMG_3674.JPG

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Två på frugan från förra resan, View Talay 1, Jomtien.

IMG_3673.JPG

IMG_3674.JPG

Väldigt söt

Dela på andra sajter

Många fruar nu, så då får väl min också vara med....

15697581_10154878375372010_4888897392453540502_n.jpg.3cc8844a1832b90b2a4f737fe4210e71.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...