audirs2 Inlagd April 28, 2017 Dela Inlagd April 28, 2017 3 timmar sedan, skrev ellim63: Favoritdottern uppe i bergen utanför Valencia.. Fina vyer! Äh, fina å fina, det ju Skanska som byggt det där:betongen lossnar ju på sista bilen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 28, 2017 Dela Inlagd April 28, 2017 Precis nyss, skrev audirs2: Äh, fina å fina, det ju Skanska som byggt det där:betongen lossnar ju på sista bilen! ser ingen bil överhuvudtaget....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd April 29, 2017 Dela Inlagd April 29, 2017 Änglar finns dom...? Jag tvivlar inte en sekund längre..... Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 Frugan är på G Fruktansvärt svårt och få hit sin darling Inkomst och klara av allt. Lägenhet med första kontrakt varigt gifta i 3 år Lönebesked ( de har en summa som man måste ha ) Nu har jag fått fixat allt och ska skicka in ansökan ( efter diverse strul ) Så nu tar det väll 1 år innan hon kommer hit Ok jag tror många inte är inne varje dag och scannar som Enis Så därför bjuder jag på ett par till Hyrde ju en kåk i 1 år så en del bilder kommer där ifrån bla den skojbillden när jag står på pallen Hon är lång och där har hon hög klackade så det blir kul mm mm mm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 7 minuter sedan, skrev clion: Frugan är på G Fruktansvärt svårt och få hit sin darling Inkomst och klara av allt. Lägenhet med första kontrakt varigt gifta i 3 år Lönebesked ( de har en summa som man måste ha ) Nu har jag fått fixat allt och ska skicka in ansökan ( efter diverse strul ) Så nu tar det väll 1 år innan hon kommer hit Ok jag tror många inte är inne varje dag och scannar som Enis Så därför bjuder jag på ett par till Hyrde ju en kåk i 1 år så en del bilder kommer där ifrån bla den skojbillden när jag står på pallen Hon är lång och där har hon hög klackade så det blir kul mm mm mm Sjukaste Jag Sett? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 9 minuter sedan, skrev clion: Frugan är på G Fruktansvärt svårt och få hit sin darling Inkomst och klara av allt. Lägenhet med första kontrakt varigt gifta i 3 år Lönebesked ( de har en summa som man måste ha ) Nu har jag fått fixat allt och ska skicka in ansökan ( efter diverse strul ) Så nu tar det väll 1 år innan hon kommer hit Ok jag tror många inte är inne varje dag och scannar som Enis Så därför bjuder jag på ett par till Hyrde ju en kåk i 1 år så en del bilder kommer där ifrån bla den skojbillden när jag står på pallen Hon är lång och där har hon hög klackade så det blir kul mm mm mm Det är lika mellan Thailand och Ghana i Thailand behöver jag inte skriva ni vet alt I Ghana är det nästan samma Skillnaden är att det är Mannen som bestämmer Jag var ju tvungen och bli förhörd av pappan om Abigail vad jag tänkte göra etc etc allt löste sig Mamman blev så glad vi börja dricka Pappan var lugn och drack inte Ja det är en enorm skillnad mellan Thai och Ghana Och nu i denna månaden har jag skickat in ansökan till migr Och enl deras Hemsida tar det minst ett år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Maj 1, 2017 Dela Inlagd Maj 1, 2017 2 minuter sedan, skrev svampen: Sjukaste Jag Sett? Avundsjuk ha ha Har du inte hört talas om Gyllenhammar Roling Stons mm ok de har klöver men också dyra darlingar Abigail tycker jag är rik det räcker för mig Jag lovade hennes Pappa och ta hand om henne Och när hon kommer så blir det Svenska sedan nån typ av utbildning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 On 2017-05-01 at 17:04, skrev clion: Frugan är på G Fruktansvärt svårt och få hit sin darling Inkomst och klara av allt. Lägenhet med första kontrakt varigt gifta i 3 år Lönebesked ( de har en summa som man måste ha ) Nu har jag fått fixat allt och ska skicka in ansökan ( efter diverse strul ) Så nu tar det väll 1 år innan hon kommer hit Ok jag tror många inte är inne varje dag och scannar som Enis Så därför bjuder jag på ett par till Hyrde ju en kåk i 1 år så en del bilder kommer där ifrån bla den skojbillden när jag står på pallen Hon är lång och där har hon hög klackade så det blir kul mm mm mm Du behöver inte ett förstahandskontrakt. Ett andrahandskontrakt som som gäller lång tid funkar lika bra. Giftemål är inget krav från Migrationsverket. Det är nog snarare hennes familj som har det kravet Men Clion varför har du väntat så länge? Det är väl rätt lång tid sedan du gifte dig. Hade du sökt innan 20 Juli förra året hade dom struntat i både bostad och inkomst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 När man ändå sitter och vilar så får jag väl slänga in dagens servitris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 25 minuter sedan, skrev M33: När man ändå sitter och vilar så får jag väl slänga in dagens servitris Fan vad ful kan man pröjsa sig in på hoters Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 On 2017-05-01 at 17:04, skrev clion: Frugan är på G Fruktansvärt svårt och få hit sin darling Inkomst och klara av allt. Lägenhet med första kontrakt varigt gifta i 3 år Lönebesked ( de har en summa som man måste ha ) Nu har jag fått fixat allt och ska skicka in ansökan ( efter diverse strul ) Så nu tar det väll 1 år innan hon kommer hit Ok jag tror många inte är inne varje dag och scannar som Enis Så därför bjuder jag på ett par till Hyrde ju en kåk i 1 år så en del bilder kommer där ifrån bla den skojbillden när jag står på pallen Hon är lång och där har hon hög klackade så det blir kul mm mm mm Med dom sug läpparna tömmer hon en Stena tanker på fem röda! Ja ni fettar vah? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 Får bli några bilder från helgens ålandsresa.. fulls fart på tjejerna, Rosie, Smala Sussie och Fru Swedenfarang. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 39 minuter sedan, skrev LOSForever: Fan vad ful kan man pröjsa sig in på hoters Det är fri entré så du kommer in även om du lider av tveksamt utseende. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 2, 2017 Dela Inlagd Maj 2, 2017 Dagens dörrvakter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 3, 2017 Dela Inlagd Maj 3, 2017 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev M33: Det är fri entré så du kommer in även om du lider av tveksamt utseende. En traditionell idrottsfråga, Får man ligga eller bara dregla? Ändrades Maj 3, 2017 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 3, 2017 Dela Inlagd Maj 3, 2017 Tänk, snart 10 år sedan man träffade frugan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 3, 2017 Dela Inlagd Maj 3, 2017 Dagens signorina i Florens. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 3, 2017 Dela Inlagd Maj 3, 2017 On 2017-05-01 at 17:04, skrev clion: Frugan är på G Fruktansvärt svårt och få hit sin darling Inkomst och klara av allt. Lägenhet med första kontrakt varigt gifta i 3 år Lönebesked ( de har en summa som man måste ha ) Nu har jag fått fixat allt och ska skicka in ansökan ( efter diverse strul ) Så nu tar det väll 1 år innan hon kommer hit Ok jag tror många inte är inne varje dag och scannar som Enis Så därför bjuder jag på ett par till Hyrde ju en kåk i 1 år så en del bilder kommer där ifrån bla den skojbillden när jag står på pallen Hon är lång och där har hon hög klackade så det blir kul mm mm mm Otroligt om du lyckas få UT för henne, jag menar du har väl bara träffat henne en gång för 3-4 år sedan, borde ju krävas lite mer för att få UT. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 3, 2017 Dela Inlagd Maj 3, 2017 21 minuter sedan, skrev Soengsang: Otroligt om du lyckas få UT för henne, jag menar du har väl bara träffat henne en gång för 3-4 år sedan, borde ju krävas lite mer för att få UT. Ja, det är nog större chans att få pöka en Hootersdonna... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Maj 3, 2017 Dela Inlagd Maj 3, 2017 9 timmar sedan, skrev audirs2: Tänk, snart 10 år sedan man träffade frugan! Då låter det som att det är dags att hälsa på henne igen....... Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Maj 6, 2017 Dela Inlagd Maj 6, 2017 Dagens signorina i Florens. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Maj 6, 2017 Dela Inlagd Maj 6, 2017 Frugan igår. I strålande solsken. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 6, 2017 Dela Inlagd Maj 6, 2017 Världens bästa tjejkompisar Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 6, 2017 Dela Inlagd Maj 6, 2017 Det gäller ju att bli fin innan man går ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 6, 2017 Dela Inlagd Maj 6, 2017 Frugan och en magnolia! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu