Enis Inlagd Februari 6, 2017 Dela Inlagd Februari 6, 2017 33 minuter sedan, skrev Seaserpent: Min dotter Eva-Linn 5 månader Syns på ögonen att ni är släkt Hua du vet inte vad du har framför dig... eller så vet du det redan med vuxna utfygna ur boet... Min dotter bli 18 i år... önskar i bland att man kunde vrida klockan bakåt. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Februari 6, 2017 Dela Inlagd Februari 6, 2017 3 minuter sedan, skrev Enis: Syns på ögonen att ni är släkt Hua du vet inte vad du har framför dig... eller så vet du det redan med vuxna utfygna ur boet... Min dotter bli 18 i år... önskar i bland att man kunde vrida klockan bakåt. /Enis Har inga vuxna barn, men en envis femåring. Hoppas att båda två i blir som sin far... då blir det jobbigt. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Februari 7, 2017 Dela Inlagd Februari 7, 2017 Min dam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Februari 13, 2017 Dela Inlagd Februari 13, 2017 Grannfru, alltid glad och trevlig. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Februari 13, 2017 Dela Inlagd Februari 13, 2017 Fru med grannfru. Dom trivs i varandras sällskap. [emoji1474]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 13, 2017 Dela Inlagd Februari 13, 2017 Kallt ute säger frugan! -1 är mycket kallt, jo du! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 13, 2017 Dela Inlagd Februari 13, 2017 Kallt ute säger frugan! -1 är mycket kallt, jo du! Tycker jag också, därför ska man inte vara i Sverige på vintern Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Dagens tjej får väl bli favoritdottern som pluggar på där nere i Spanien... I onsdags stod det ultraljud på schemat! Och igår var det undersökning av ko både fram och bak men jag nöjer mig med denna bild framifrån! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 1 timme sedan, skrev ellim63: Dagens tjej får väl bli favoritdottern som pluggar på där nere i Spanien... I onsdags stod det ultraljud på schemat! Och igår var det undersökning av ko både fram och bak men jag nöjer mig med denna bild framifrån! Hoppas hon trivs och att det går bra för henne. Ha en skön lördag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 58 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Hoppas hon trivs och att det går bra för henne. Ha en skön lördag! Hon trivs bra men det är ju tuffa studier, fast hon är en av få i klassen som klarat alla tentor så det är roligt! Trevlig helg till dig också, lova att du äter och dricker gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2017 Dela Inlagd Februari 25, 2017 Dagens tjej får bli en 10 år gammal bild av min livskamrat i taxfrishoppen på Cinderella “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaimoose Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 Viphas dotter fick pris för hon var bäst i skolan som Vipha håller i. Nu när hon söker arbete så går andra före henne, Vipha säger att dom betalar för att få arbete på sjukhus privata. Stämmer det ni som kan Thailand? Och i så fall tycker ni att vi skall göra det för dottern även fast det tar emot? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 33 minuter sedan, skrev thaimoose: Viphas dotter fick pris för hon var bäst i skolan som Vipha håller i. Nu när hon söker arbete så går andra före henne, Vipha säger att dom betalar för att få arbete på sjukhus privata. Stämmer det ni som kan Thailand? Och i så fall tycker ni att vi skall göra det för dottern även fast det tar emot? "Vi" tycker att ingen borde betala sig in på ett jobb. Men om det är så man måste konkurrera om jobben så får man väl göra det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Mars 4, 2017 Dela Inlagd Mars 4, 2017 45 minuter sedan, skrev thaimoose: Viphas dotter fick pris för hon var bäst i skolan som Vipha håller i. Nu när hon söker arbete så går andra före henne, Vipha säger att dom betalar för att få arbete på sjukhus privata. Stämmer det ni som kan Thailand? Och i så fall tycker ni att vi skall göra det för dottern även fast det tar emot? Att det är så för statliga tjänster visste jag men att det även gällde privata var något nytt för mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 Dagens tjej får idag bli min underbara fru som fyller år idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 Dagens tjej får idag bli min underbara fru som fyller år idag Gratulera henne från oss!Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Dagens tjej får idag bli min underbara fru som fyller år idag Hornstull? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Dagens tjej får idag bli min underbara fru som fyller år idag Vi i Fjollträsk grattar åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 Precis nyss, skrev frogfish: Hornstull? Uppsala! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 Precis nyss, skrev audirs2: Uppsala! Ok. Såg ut som Högalidskyrkan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 1 timme sedan, skrev frogfish: Ok. Såg ut som Högalidskyrkan. Sveriges egen Twin towers, långt före Malaysia! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thongniam Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagens tjej får idag bli min underbara fru som fyller år idag GRATTIS från Lasse o Kek åxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 6, 2017 Dela Inlagd Mars 6, 2017 (ändrad) On 2017-03-04 at 14:46, skrev thaimoose: Viphas dotter fick pris för hon var bäst i skolan som Vipha håller i. Nu när hon söker arbete så går andra före henne, Vipha säger att dom betalar för att få arbete på sjukhus privata. Stämmer det ni som kan Thailand? Och i så fall tycker ni att vi skall göra det för dottern även fast det tar emot? Skulle nog försöka hitta ett annat sjukhus där hennes meriter räcker och betala hyra för ett bra rum för henne i närheten av detta. Ändrades Mars 6, 2017 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 11, 2017 Dela Inlagd Mars 11, 2017 Kompis från Hat Yai som studerar i Bangkok. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Mars 11, 2017 Dela Inlagd Mars 11, 2017 En annan Bangkok Uni-student som jag känner. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu