svampen Inlagd November 19, 2016 Dela Inlagd November 19, 2016 Vill tacka Frugan för en underbar månad i Thailand Kram! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 22, 2016 Dela Inlagd November 22, 2016 Trådlyft. Först en tjej från Svarte Petters Saloon. Och som vanligt: Några bilder av Bystdrottningen. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 23, 2016 Dela Inlagd November 23, 2016 Lillburmesiskan hos Jörgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 24, 2016 Dela Inlagd November 24, 2016 Söt tjej i slutet av videon som inte är så lång. Hon är ju från urg landet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd November 26, 2016 Dela Inlagd November 26, 2016 Vad sa du det hette, Glogg? Nej Glögg, Glogg, nej Glögg... Skall vi se... Fy bövelen, skall du ta dö på mig gubbjävel... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd November 30, 2016 Dela Inlagd November 30, 2016 Så här vig har jag aldrig varit, och jag tänker om jag prövar idag, då får jag ha vuxenblöjja resten av mina dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 30, 2016 Dela Inlagd November 30, 2016 1 timme sedan, skrev Vantaa: Så här vig har jag aldrig varit, och jag tänker om jag prövar idag, då får jag ha vuxenblöjja resten av mina dagar. Vigare än så har jag varit...... Tyvärr ligger beviset på min hemmadator....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Stadsparken Örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 5 minuter sedan, skrev ellim63: Stadsparken Örebro. En snäcka i ett snäckskal Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 8, 2016 Dela Inlagd December 8, 2016 (ändrad) En söting påträffad inne på en marknad i Phnom Penh som man kanske borde inlett en konversation med... Ändrades December 8, 2016 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 Frun har varit i Bangkok for att visa respekt/sorg for avlidne Kungen. Kläderna har hon sytt själv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd December 9, 2016 Dela Inlagd December 9, 2016 27 minuter sedan, skrev thomas001: Frun har varit i Bangkok for att visa respekt/sorg for avlidne Kungen. Kläderna har hon sytt själv! En snygg "symaskin" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 12, 2016 Dela Inlagd December 12, 2016 Tre damer från Prey Veng poserandes vid Mekong i Phnom Penh. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 12, 2016 Dela Inlagd December 12, 2016 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd December 17, 2016 Dela Inlagd December 17, 2016 En del hönor nöjer sig inte med en grogg... . ...de vill ha en Sambucca också som sveps utan omsvep..... ....andra hönor nöjer sig med en Tequila Rose ...och måste ladda lite innan de tar den svaga shotsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 25, 2016 Dela Inlagd December 25, 2016 Mina favorittjejer pysslar i köket!  Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 25, 2016 Dela Inlagd December 25, 2016 Frugan... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 25, 2016 Dela Inlagd December 25, 2016 32 minuter sedan, skrev Soengsang: Frugan... Jättesöt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 25, 2016 Dela Inlagd December 25, 2016 2 timmar sedan, skrev Alarik: Jättesöt Hur ser din fru ut???? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 16 timmar sedan, skrev audirs2: Hur ser din fru ut???? Jättesöt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Frugan... Du har en vacker fru Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 Mina två töser och lillans moster Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 (ändrad) 20 timmar sedan, skrev Soengsang: Frugan... Vacker som en ros. Är det där efter det vi snackade om i en annan tråd ? Ändrades December 26, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 6 minuter sedan, skrev pigge01: Mina två töser och lillans moster Har du blivit pappa ? Gratulerar i så fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 26, 2016 Dela Inlagd December 26, 2016 1 minut sedan, skrev JJC: Har du blivit pappa ? Gratulerar i så fall. Ja en 50-50 Filipino och Skåning. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu