Mankan Inlagd November 5, 2016 Dela Inlagd November 5, 2016 1 timme sedan, skrev Broskan: Två servitriser från G-point. //Broskan write me up Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 6, 2016 Dela Inlagd November 6, 2016 Ja då var man här igen. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd November 6, 2016 Dela Inlagd November 6, 2016 5 timmar sedan, skrev Broskan: Ja då var man här igen. //Broskan Fick du liga? eller var det titta men inte röra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 6, 2016 Dela Inlagd November 6, 2016 1 timme sedan, skrev JJC: Fick du liga? eller var det titta men inte röra? Inget liga där så jag tog en taxi till Pattaya. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 Ja då hamnade man här med Nutteman. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 7, 2016 Dela Inlagd November 7, 2016 Från lördagens tillställning på Amazing Thai Uppsala “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 (ändrad) Tror jag surfar runt lite före stora planet tar mig till Thailand 14,20 i eftermiddag säger min favorit tjej som kommer och säger hejdå till fabbo Audi! Ändrades November 10, 2016 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 11, 2016 Dela Inlagd November 11, 2016 313...mmmm mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 On 2016-11-11 at 06:33, skrev ragson: 313...mmmm Mera, och då menar jag inte 314. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 46 minuter sedan, skrev rolba: Mera, och då menar jag inte 314. Ja mindre...... byxor kan man knappast ha på sig..... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 12, 2016 Dela Inlagd November 12, 2016 On 2016-11-11 at 06:33, skrev ragson: 313...mmmm Kalle Ankas bilnummer Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 Dåliga mobilbilder men alltid nåt... Nästan mer väska än tjej. Knästrumpor den 15 nov i ett kyligt Göteborg... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 En glad och mycket trevlig thai tjej som gillar stranden tro det men sant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 15, 2016 Dela Inlagd November 15, 2016 1 timme sedan, skrev LOSForever: En glad och mycket trevlig thai tjej som gillar stranden tro det men sant Dåligt med sand på den "stranden" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 Ning klädde upp sej inför Loy Krathong minsann. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 21 timmar sedan, skrev måne: Dåligt med sand på den "stranden" Sant Koh Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 1 timme sedan, skrev LOSForever: Sant Koh Chang Dagens tjej heter tråden "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 (ändrad) Rätt Utan sand alla klagar du också? Ändrades November 16, 2016 av LOSForever Sand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd November 16, 2016 Dela Inlagd November 16, 2016 9 minuter sedan, skrev Broskan: Dagens tjej heter tråden Fan när kom du på det Broskan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 Letade efter en bild i datorn och hittade då en bild som passar i den här tråden. Två sockersöta tjejer som jag träffade på plats i Buriram för några år sedan // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 Au-pairen kollar börsen, klipsk tjej detta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 1 timme sedan, skrev bob: Au-pairen kollar börsen, klipsk tjej detta... Och du kollar,,,,,,?? He he! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 21 minuter sedan, skrev audirs2: Och du kollar,,,,,,?? He he! Nu skall vi inte vara sådana audirs2... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 50 minuter sedan, skrev audirs2: Och du kollar,,,,,,?? He he! Nä, fy på dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2016 Dela Inlagd November 18, 2016 Frugan snackar sig trött med fru måne......sisters in arms! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu