Enis Inlagd September 1, 2016 Dela Inlagd September 1, 2016 min nyaste och närmaste kollega enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 6 timmar sedan, skrev Jed: Direkt från Walkabout sportbar i Karon, detta innan ens solen gått ner på kvällen. Det gäller att hitta dem innan solen går ner. Sen i mörkret är alla kattor grå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 9 timmar sedan, skrev ragson: Mkt trevlig dam! Sent from my SM-N910C using Tapatalk Undrar vad hon menar med det där tecknet? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 33 minuter sedan, skrev Jive: Undrar vad hon menar med det där tecknet? Jaaa....jag såg flera stycken på samma soi igår som gjorde samma....kanske är nåt lokalt? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 Dagens tjej är lotteriförsäljerskan Jittra som fyller 19 idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 8 timmar sedan, skrev Jed: Direkt från Walkabout sportbar i Karon, detta innan ens solen gått ner på kvällen. Vansinnigt vackra ögon!! //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 2 timmar sedan, skrev ragson: Jaaa....jag såg flera stycken på samma soi igår som gjorde samma....kanske är nåt lokalt? 5555 Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 9 timmar sedan, skrev rolba: Det gäller att hitta dem innan solen går ner. Sen i mörkret är alla kattor grå. Direkt från Walkabout sportbar i Karon, detta innan ens solen gått ner på kvällen. Så man har alltså haft fel taktik dom sista 20 åren? ..... men i det här fallet var det lysande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 Städerskan kommer imorgon... Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagens tjej är lotteriförsäljerskan Jittra som fyller 19 idag Harrejävlar vad tiden går fort......... Hon var ju bara barnet när jag gick med i MPR och det känns som igår...... Å nu är hon nästan vuxna damen..... Nåväl, hjärtat är detsamma och det gläder mig....... Ändrades September 2, 2016 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 2, 2016 Dela Inlagd September 2, 2016 Massiva lökar och leenden ikväll på Piss Stop bar! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 On 2016-09-02 at 10:41, skrev Jive: Undrar vad hon menar med det där tecknet? De brukar väl att göra det dära v-tecknet. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 Kollade utbudet av hjälpsystrar imin närmaste bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 10 minuter sedan, skrev rolba: Kollade utbudet av hjälpsystrar imin närmaste bar Ingen fast förbindelse skvallertelefon i från den baren /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 4 minuter sedan, skrev Enis: Ingen fast förbindelse skvallertelefon i från den baren /Enis Jag var bara där i studiesyfte åt en kompis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 9 minuter sedan, skrev rolba: Jag var bara där i studiesyfte åt en kompis. Att vissla på hemmaplan är förenat med oerhörda risker Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 3, 2016 Dela Inlagd September 3, 2016 18 timmar sedan, skrev ragson: Städerskan kommer imorgon... Sent from my SM-N910C using Tapatalk Du åxå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 13, 2016 Dela Inlagd September 13, 2016 Dagens tjej måste va denna!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 13, 2016 Dela Inlagd September 13, 2016 Dagens tjej fyller 40 bast idag, Grattis Ling! Och Dia vill ju gratulera. Dom börjar bli svårfastnade på bild nu, efter en del intag av hokus pokus vätska. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd September 15, 2016 Dela Inlagd September 15, 2016 Detta svampletande.. puhh. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 15, 2016 Dela Inlagd September 15, 2016 Träffade på ett x på födelsedagsfest nyss. Hon håller Stilen! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 15, 2016 Dela Inlagd September 15, 2016 49 minuter sedan, skrev ragson: Träffade på ett x på födelsedagsfest nyss. Hon håller Stilen! Sent from my SM-N910C using Tapatalk Å stark är hon också som håller upp en platteve som det vore en fotoblixt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 15, 2016 Dela Inlagd September 15, 2016 36 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Å stark är hon också som håller upp en platteve som det vore en fotoblixt Jaaaa...fatta vilket tryck det var i bingen .... hehe.... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 Can I have one too? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd September 16, 2016 Dela Inlagd September 16, 2016 Trevlig tjej trevlig natur med bra pool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu