Oregistrerad Inlagd Augusti 17, 2016 Dela Inlagd Augusti 17, 2016 2 timmar sedan, skrev frason: Pat såklart. Filerna heter Pat osv för att jag skulle minnas att jag tagit bilderna på min resa till Patong. Frågor på det? Bra, då går vi vidare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 17, 2016 Dela Inlagd Augusti 17, 2016 Extra uppfixad ikväll...Faa på Harrys... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 17, 2016 Dela Inlagd Augusti 17, 2016 1 timme sedan, skrev ragson: Extra uppfixad ikväll...Faa på Harrys... Har hon vaknat nu??Söt sak sötsak. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2016 Dela Inlagd Augusti 18, 2016 Var på thaiboxning en regnig kväll i Lamai på Koh Samui för tre år sedan. Här laddar en fighter upp i väntan på att få äntra ringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 Och hon som tvingades att springa runt i ösregnet och servera törstiga faranger öl på boxningsgalan var lika glad för det. Tala om attityd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Augusti 19, 2016 Dela Inlagd Augusti 19, 2016 Blir tjejens dotter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 Joy himlar gärna med ögonen så länge du betalar. Lamai år 2013. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 20, 2016 Dela Inlagd Augusti 20, 2016 Nu ska ätas ...igen... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 Dagens Alice Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 Den här tjejen pratade jag också med i Lamai. Hon pratade lite svenska då hon varit hos sin 'kusin' i Hallstahammar och hälsat på några månader. Men hon drog någon konstig historia om 'passport problem' när jag frågade om hon skulle åka till Sverige igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 21, 2016 Dela Inlagd Augusti 21, 2016 Min nya flickvän! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 22, 2016 Dela Inlagd Augusti 22, 2016 Den här bilden är så mycket Thailand för mig. En go och glad kvinna som lagar mat under enkla förhållanden. Men gott blev det. Aroy mak mak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 22, 2016 Dela Inlagd Augusti 22, 2016 23 timmar sedan, skrev ragson: Min nya flickvän! Sent from my SM-N910C using Tapatalk Kommer ihåg när man var 13 - bast typ, då bytte man flickvän efter 5 timmar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 22, 2016 Dela Inlagd Augusti 22, 2016 33 minuter sedan, skrev audirs2: Kommer ihåg när man var 13 - bast typ, då bytte man flickvän efter 5 timmar! Eller blev utbytt kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 22, 2016 Dela Inlagd Augusti 22, 2016 1 timme sedan, skrev audirs2: Kommer ihåg när man var 13 - bast typ, då bytte man flickvän efter 5 timmar! Hon hade så bråttom iväg på morron så jag gjorde slut! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 23, 2016 Dela Inlagd Augusti 23, 2016 Och här den sista i raden av mer eller mindre slumpmässigt fotograferade thaidamer. Massagetjej i Lamai som försöker, i mitt fall förgäves, att locka in kunder till salongen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 26, 2016 Dela Inlagd Augusti 26, 2016 Fin donna på Piss Stop bar just nu. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 26, 2016 Dela Inlagd Augusti 26, 2016 Nu blir det ingen tjejbild men lite skryt över favoritdottern som gjorde fantastiskt fina bakverk... Idag var det sista praktikdagen på djursjukhuset o hon bjöd på detta!  Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 "Chefen" nyklippt och nyfärgat. Längden är väl ok , men färgen är väl sådär. Gillade nog det gamla bättre. Men det är ju fortfarande världens goaste tjej på insidan.Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 Dags att skörda chili ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 27, 2016 Dela Inlagd Augusti 27, 2016 Favoritdottern får besök av några kompisar och fixar lite tilltugg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 28, 2016 Dela Inlagd Augusti 28, 2016 favoritdottern är nöjd med sitt senaste köp.... fast frågan är om inte frugan var gladast som fick överta favoritdotterns gamla...! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 31, 2016 Dela Inlagd Augusti 31, 2016 Enligt kära frun så skall alla på hennes jobb se ut så här hädanefter! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 1, 2016 Dela Inlagd September 1, 2016 Mkt trevlig dam! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd September 1, 2016 Dela Inlagd September 1, 2016 Direkt från Walkabout sportbar i Karon, detta innan ens solen gått ner på kvällen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu