thai412 Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Dagens får bli 3st..frugan till vänster ,,,svägerska Thanisorn till höger o systerdotter "Kim" till höger.mannen bakom var nån kändis från filmvärlden,,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Dagens tjejer, var till en djurpark i Kumpawapi 35 kilometer mot Khon Khen från udon sett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Hejsan Kör en bild till på Chon. vid detta tillfälle hade vi precis kommit till Sverige efter en längre vistelse hemma i hennes föräldrarhem i Nong bunack. Detta var hennes första besök i Sverige. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Emmi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Januari 13, 2011 Dela Inlagd Januari 13, 2011 Dagens får bli 3st..frugan till vänster ,,,svägerska Thanisorn till höger o systerdotter "Kim" till höger.mannen bakom var nån kändis från filmvärlden,,,, Mannen i bakgrunden är Surapong Chatri och då var ni säker i templet Lung Por To i Korat som är hans skapelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Dottern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Min fru i Sverige första gången maj-okt 2010. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gnagarn1891 Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 en skön tjej, ja hon träffade jag inte i nan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Min fru i Sverige första gången maj-okt 2010. Är DET en tjej? Ha det gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Dagens tjej får bli 5 st den här gången.systrarna Tidtam samlade till mat...frugan uppe till höger... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 Är DET en tjej? Ha det gott! Ingen snopp på henne var det, men hon ville ju ha! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Januari 16, 2011 Dela Inlagd Januari 16, 2011 Dagens tjej blir en liten söt tös som vi träffa på hos en kompis till frugan...hennes barnbarn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Januari 20, 2011 Dela Inlagd Januari 20, 2011 Hej. Mitt bidrag är en liten tös som satt mittemot på en tågresa på dödens järnväg vid river Kwai. Kunde bara inte låta bli att ta några kort på henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sompong Inlagd Januari 21, 2011 Dela Inlagd Januari 21, 2011 Min lilla dotter. >Född 5 veckor för tidigt...bråttom ut..he.he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 21, 2011 Dela Inlagd Januari 21, 2011 Första bilden som gjorde att jag fastnade för henne! Gifte oss i okt 2010! Läste föresten om en kille på ett annat forum som skickade in bild på sin tjej, då skrev en annan kille :men detta är ju min tjej! Hade träffats bara på intenet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Januari 21, 2011 Dela Inlagd Januari 21, 2011 Första bilden som gjorde att jag fastnade för henne! Gifte oss i okt 2010! Läste föresten om en kille på ett annat forum som skickade in bild på sin tjej, då skrev en annan kille :men detta är ju min tjej! Hade träffats bara på intenet! Ja just det, henne har jag sett förut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Dagens sötnos Vicky “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 26, 2011 Dela Inlagd Januari 26, 2011 Det lilla stycket på Robinson Bkk. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 26, 2011 Dela Inlagd Januari 26, 2011 Det lilla stycket på Robinson Bkk. Undrar vad hon tänker på...Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 26, 2011 Dela Inlagd Januari 26, 2011 Jag skrämde henne med att bara hoppa fram med kameran, hon stod och väntade på mej och hade kanske fått vänta lite för länge Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 26, 2011 Dela Inlagd Januari 26, 2011 Jag skrämde henne med att bara hoppa fram med kameran, hon stod och väntade på mej och hade kanske fått vänta lite för länge Hahahahahahah ok vad så det var...Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 26, 2011 Dela Inlagd Januari 26, 2011 Jag skrämde henne med att bara hoppa fram med kameran, hon stod och väntade på mej och hade kanske fått vänta lite för länge Såg nästan ut som hon förberedde sig för tysta leken Välkomna hem.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 26, 2011 Dela Inlagd Januari 26, 2011 Såg nästan ut som hon förberedde sig för tysta leken Välkomna hem.Mvh Måne Hehe jag har en jäkla tur, de e ytterst sällan hon blir arg på mej. Och dom få gånger hon lackar ur så är det till 99% mitt fel. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Januari 26, 2011 Dela Inlagd Januari 26, 2011 Det lilla stycket på Robinson Bkk. Vacker kvinna :av-109998:/ Tråkig kommentar JRK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 26, 2011 Dela Inlagd Januari 26, 2011 Hehe jag har en jäkla tur, de e ytterst sällan hon blir arg på mej. Och dom få gånger hon lackar ur så är det till 99% mitt fel. Du har iaf. självinsikt Här är det tvärt om,jag har aldrig fel Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu