Alarik Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 (ändrad) On 2016-08-09 at 10:28, skrev Lagun: Första gången jag var till Patong, 2012, hade jag stora förhoppningar om att få se läckra toplessbrudar. Det här är vad som mötte mig. Och ni håller ihop ni fortfarande Ändrades Augusti 11, 2016 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 19 minuter sedan, skrev Alarik: Och ni håller ni ihop fortfarande Hon är mitt allt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 23 minuter sedan, skrev Alarik: Och ni håller ni ihop fortfarande Ha Ha Ha Svaret var nästan bättre Stollar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 11 minuter sedan, skrev clion: Och ni håller ihop fortfarande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Precis nyss, skrev Alarik: Och ni håller ihop fortfarande Håller ihop? Håller kontakt låter nog bättre //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Skokloster macken har denna fining i kiosken! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 7 timmar sedan, skrev Lagun: Första gången jag var till Patong, 2012, hade jag stora förhoppningar om att få se läckra toplessbrudar. Det här är vad som mötte mig. Läckra topless brudar... Har du testat Franska Rivieran? Antibes tex... Intresseklubben kan notera att runt piren ligger en av världens lyxigaste SuperYacht hamnar, längst in i hamnen finns pumpar (propellrar) som startar nattetid för att omsätta vattnet i hamnen, då det flesta Yachterna pumpar ut sina skithustankar på natten... Jag har aldrig legat med nån Yacht i Antibes, men jag har varit där, luktar inte smultron på morgontimmarna, om man säger så... Skulle inte falla mej in att bada vid den stranden, men mycket sevärt finns där, googla "Topless Antibes" om ni vill. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Den här charmiga tjejen, vars namn jag förträngt, jobbade 2012 i en bar på Tiger komplexet Patong. Har inte inte varit där på några år men tar vägen förbi i några dagar i Februari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 3 timmar sedan, skrev Tommy: Läckra topless brudar... Har du testat Franska Rivieran? Antibes tex... Intresseklubben kan notera att runt piren ligger en av världens lyxigaste SuperYacht hamnar, längst in i hamnen finns pumpar (propellrar) som startar nattetid för att omsätta vattnet i hamnen, då det flesta Yachterna pumpar ut sina skithustankar på natten... Jag har aldrig legat med nån Yacht i Antibes, men jag har varit där, luktar inte smultron på morgontimmarna, om man säger så... Skulle inte falla mej in att bada vid den stranden, men mycket sevärt finns där, googla "Topless Antibes" om ni vill. MVH Tommy Heja Tommy! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Så här glad blir man i Köbenhavn, fruga sa det gör inget, ta på du ba! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Frugan som undrar om jag tycker hennes nya jeans är ok. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 Så här glad blir man i Köbenhavn, fruga sa det gör inget, ta på du ba! Snuskgubbe [emoji1] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 5 timmar sedan, skrev SatanG: Frugan som undrar om jag tycker hennes nya jeans är ok. / SatanG Jeansen var det väl inget fel på Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 15 timmar sedan, skrev ragson: Skokloster macken har denna fining i kiosken! Sent from my SM-N910C using Tapatalk Var du upp till slottet och fick lite kultur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 14 timmar sedan, skrev Tommy: Intresseklubben kan notera att runt piren ligger en av världens lyxigaste SuperYacht hamnar, längst in i hamnen finns pumpar (propellrar) som startar nattetid för att omsätta vattnet i hamnen, Aha, det var alltså därifrån han (Propellerministern) fick sin idé om hur Bangkok skulle räddas från översvämning för ett par år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 2 timmar sedan, skrev Peolito: Snuskgubbe Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja nu är det kört! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 (ändrad) 1 timme sedan, skrev mooton: Var du upp till slottet och fick lite kultur? Det var en kul tur om inte annat! Ändrades Augusti 10, 2016 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 Det här är Aum. Sist jag såg henne arbetade hon på Shipwreck Bar på Soi Bangla i Patong, förra året. Mycket trevlig och lite fnittrig samt en jäkel på Connect 4! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 3 timmar sedan, skrev uptoyou: Jeansen var det väl inget fel på Nja själv tyckte jag de borde av genast, vilket jag naturligtvis hjälpte till med / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 9 timmar sedan, skrev SatanG: Frugan som undrar om jag tycker hennes nya jeans är ok. / SatanG En storlek mindre skulle funka men då blir det lite kämpigare att slita av dem snabbt ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 Dagens "piger" i den danske underjord! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 Välkänd bland semestrande svenskar i KhaoLak. Naree driver en liten shop som säljer utflykter etc i omgivningarna. Pratar ett flertal språk, bland annat svenska, då hon vuxit upp i Kungsör. Bilden tagen på Koh Tachai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 12, 2016 Dela Inlagd Augusti 12, 2016 Frugan blir 38 eller 39 eller 40, har glömt, men 12 / 8 är det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 Dagens tjej får bli min turist. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu