Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Precis nyss, skrev JJC: Man ska vara tjur inte tjurig Jag har hört att vi kan tillverka en bra ansiktsmask också. Be kärringen att betala med ett tjog ägg bara. And now too the faaaace. Nice tits shame about the face. Mr Bukkake Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 Visst blev jag snygg nu, frågar frugan min kära? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 E mina kompisar fina åxå, undrar frugan nu? Host host du e bäst, tyckte jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 2 timmar sedan, skrev audirs2: E mina kompisar fina åxå, undrar frugan nu? Host host du e bäst, tyckte jag! Nu saknar du henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 34 minuter sedan, skrev JJC: Nu saknar du henne. Om,,,,, Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 8 minuter sedan, skrev audirs2: Om,,,,, Är hon så duktig svetsare? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 1 timme sedan, skrev B747: Är hon så duktig svetsare? På Tig bakifrån! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 58 minuter sedan, skrev audirs2: På Tig bakifrån! Det var som fan he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 55 minuter sedan, skrev B747: Det var som fan he he. Snuskpelle! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 Precis nyss, skrev audirs2: Snuskpelle! Nej nej.Jag är en svetspelle.Du massuppfittar mej. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 Precis nyss, skrev B747: Nej nej.Jag är en svetspelle.Du massuppfittar mej. Ja vi sveitsare kan alla ställningar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 Precis nyss, skrev audirs2: Ja vi sveitsare kan alla ställningar! Det kan du ge dig fan påBåde möjliga och omöjliga..... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Juni 7, 2016 Dela Inlagd Juni 7, 2016 (ändrad) 1 timme sedan, skrev B747: Det kan du ge dig fan påBåde möjliga och omöjliga..... Är du bra på underupp? Born41 Ändrades Juni 7, 2016 av born41 felstavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 11 timmar sedan, skrev born41: Är du bra på underupp? Born41 Yes. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Lika bra å gå med i Hemvärnet tyckte Nida! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 45 minuter sedan, skrev audirs2: Lika bra å gå med i Hemvärnet tyckte Nida! Vem är Nida?. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 1 timme sedan, skrev Carl: Vem är Nida?. Skulle gissa på den med solglasögon/svetsbrillor ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 37 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Skulle gissa på den med solglasögon/svetsbrillor Japp, svetsarns fru har alltid såna brillor! . Måste bara få henne å göra G4 Tig när hon kommer hjem! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 2 timmar sedan, skrev Carl: Vem är Nida?. Hej Carl! Välkommen till detta crazy forum, du kommer att bli väl bemött ibland och ibland inte, beror på veckodagen! Har du thaifru eller letar du? Vilken ort e din favorit osv? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 1 minut sedan, skrev audirs2: Japp, svetsarns fru har alltid såna brillor! . Måste bara få henne å göra G4 Tig när hon kommer hjem! Börja med 2,5 Ok 43.32 rutilelektroder och en växelströmmare så hon får lära sig hantera "pinnen". ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Hej Carl! Välkommen till detta crazy forum, du kommer att bli väl bemött ibland och ibland inte, beror på veckodagen! Har du thaifru eller letar du? Vilken ort e din favorit osv? En medlemspresentation bör vara obligatorisk och då med frågorna: -Skalad/oskalad potatis. -Ketchup -Snus -Flygbolag -Betalkort -ARN/CPH Osv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 Hej Carl! Välkommen till detta crazy forum, du kommer att bli väl bemött ibland och ibland inte, beror på veckodagen! Har du thaifru eller letar du? Vilken ort e din favorit osv? En medlemspresentation bör vara obligatorisk och då med frågorna: -Skalad/oskalad potatis. -Ketchup -Snus -Flygbolag -Betalkort -ARN/CPH Osv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 On 2016-06-07 at 21:40, skrev audirs2: Från och med nu säger jag broder till dig. Med 65 % kommer jag och familjen till V-götaträffen.Du är absolut en av dom jag vill träffa.Vi svetsare brukar hålla i hop. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 8, 2016 Dela Inlagd Juni 8, 2016 6 minuter sedan, skrev B747: Från och med nu säger jag broder till dig. Med 65 % kommer jag och familjen till V-götaträffen.Du är absolut en av dom jag vill träffa.Vi svetsare brukar hålla i hop. 65% ?? Hur fan kom du fram till det.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu