rolba Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 9 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Denna ödla plocka jag upp på Washington Square i Bangkok , och denna apekatten stal mina nyinköpta byxor... Å va fan skulle hon med dina brallor till? Ja, hon kanske ville tömma fickorna i lugn och ro i nån gränd lite senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 2 timmar sedan, skrev Nemo: Betyder bara att de kostar mer än de som inte har "klass", samma produkt dock. Nja, skulle inte vilja påstå att jag betalar mer för mina "produkter" än andra gör för sina, däremot så klassar vi nog dom på olika sätt efter våra egna individuella smaker och tycken! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 8 minuter sedan, skrev lovelos: Nja, skulle inte vilja påstå att jag betalar mer för mina "produkter" än andra gör för sina, däremot så klassar vi nog dom på olika sätt efter våra egna individuella smaker och tycken! Lovelos "Klass" kostar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 8 timmar sedan, skrev lovelos: Däremot som nämnts helnykterist, bara fruktjuicer och vatten som gäller för mej i barerna, gäller att vara klar i huvet när man går "på jakt"! Ett Gott Hjärta och en välfylld plånbok hjälper också till, samt att man kan några ord på Thai. Största fördelen är dock att jag har tiden på min sida, då jag bor i Thailand 5 månader om året, så ingen brådska vid urvalet av tjejer. Jag har nu bara dagar kvar innan hemresan, och har bara haft 7 tjejer, samma som ifjol, och vissa känner jag sen 3-5 år. Håller på att säga farväl till mina "kompisar" nu en efter en. Lovelos Låter härligt! Du får hälsa "kompisarna" så gott att edvardpop och säkert många fler på forumet ser fram emot kommande fotosessioner. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 4 timmar sedan, skrev Nemo: "Klass" kostar. Ofta får man vad man förtjänar ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Hon har sin egen form av hasip/hasip träning. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Frugan försöker skrämma mig, men lite mera behövs nog än detta! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Den vart väl fin på nå vis? Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 13 minuter sedan, skrev ragson: Den vart väl fin på nå vis? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Absolut PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 4 timmar sedan, skrev audirs2: Frugan försöker skrämma mig, men lite mera behövs nog än detta! Helvetes dumma kärringar smörja in sig med sån där koskit och sen tro att dom skall bli vackra.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Nu är frugan igång igen och ska torka kött, men först ska det marineras! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 25 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Helvetes dumma kärringar smörja in sig med sån där koskit och sen tro att dom skall bli vackra.... De finaste och dyraste ansiktskrämer görs av tjursperma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Älskar [emoji7] blommor Jesper & Pakusa http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 5 timmar sedan, skrev olle042: Hon har sin egen form av hasip/hasip träning. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Areca Lodge? Där har man svettat bort några timmar. .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 1 timme sedan, skrev JJC: De finaste och dyraste ansiktskrämer görs av tjursperma. Ja de är lite korkade som kan köpa en kräm på 50 gr för 450 Kr När vi killar köper gul finsprit får vi en hel flaska för 9000:- “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 15 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ja de är lite korkade som kan köpa en kräm på 50 gr för 450 Kr När vi killar köper gul finsprit får vi en hel flaska för 9000:- Gör en C och citerar mig själv Den gula vätskan för 9000 gör ungefär samma sak som krämen och gör flickorna vackrare ................iallafall under 24 timmar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Gör en C och citerar mig själv Den gula vätskan för 9000 gör ungefär samma sak som krämen och gör flickorna vackrare ................iallafall under 24 timmar En hela sang som får du ju under hundringen och har gjort många fempoängare till balens drottning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 44 minuter sedan, skrev Lagun: Areca Lodge? Där har man svettat bort några timmar. .. Stämmer bra. Vet inte hur mycket hon svettades dock då hon har hittat en egen stil. Det verkar ju vara vila och träning samtidigt. I ärlighetens namn ska väl sägas att hon var duktig på de andra maskinerna hon använde. Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 En hela sang som får du ju under hundringen och har gjort många fempoängare till balens drottning En hela sang som får du ju under hundringen och har gjort många fempoängare till balens drottning Jo men det finns en del stekare här och då duger inte knegarsprit “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 19 minuter sedan, skrev rolba: En hela sang som får du ju under hundringen och har gjort många fempoängare till balens drottning Hear hear ! Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 2 minuter sedan, skrev lovelos: Du levererar kvalitet som vanligt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 On 5 juni 2016 at 18:43, skrev Kenneth4618: Jo men det finns en del stekare här och då duger inte negersprit Nä nä så kan det nog vara... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 On 5 juni 2016 at 16:32, skrev JJC: De finaste och dyraste ansiktskrämer görs av tjursperma. Kan det ha med att göra att det kan vara lite vanskligt att fylla en flaska. En koblaffa är nog billigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 11 minuter sedan, skrev Mr atm: Kan det ha med att göra att det kan vara lite vanskligt att fylla en flaska. En koblaffa är nog billigare. Man ska vara tjur inte tjurig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu