thai412 Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 "Dagens tjej" får bli en liten söt tjej som min svägerska passade på dagarna...kommer inte ihåg namnet men älska o busa med mig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NHC Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Nice, Lycka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 med is i håret Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Gumman vänder bort blicken bland alla Gubbs i Götet! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clash Inlagd December 29, 2010 Dela Inlagd December 29, 2010 Ohej vad det svänger i midsommardansen - oh i miss the summer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd December 29, 2010 Dela Inlagd December 29, 2010 Ett par bilder från i dag: oiu och hennes dotter Pat 9 veckor. Pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mikaelnr1 Inlagd December 30, 2010 Dela Inlagd December 30, 2010 Gör ett nytt försök att lägga in en bild på min älskling från Vietnam Hon är som en ängel men är inte rädd att säga ifrån om det är något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Januari 1, 2011 Dela Inlagd Januari 1, 2011 Satt och bläddrade genom lite gamla bilder. Hittade dessa bilder från Zico´s på Chaweng Beach. Frugan hittade ett par kompisar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 1, 2011 Dela Inlagd Januari 1, 2011 Lite sur inget glitter än När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trekke Inlagd Januari 3, 2011 Dela Inlagd Januari 3, 2011 (ändrad) Kwang, frugan sedan fyra år tillbaks, glad och stolt framför nybyggda huset huset i Bangna, Bangkok. Mvh Martin Ändrades Januari 3, 2011 av Trekke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Januari 3, 2011 Dela Inlagd Januari 3, 2011 Fint hus ni har byggt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Januari 3, 2011 Dela Inlagd Januari 3, 2011 Hej, Frugan och lille Leo tittar på vad vet jag? Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 3, 2011 Dela Inlagd Januari 3, 2011 Hej, Frugan och lille Leo tittar på vad vet jag? Ha en bra dag! Lille Leo letar efter lung Mait.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 3, 2011 Dela Inlagd Januari 3, 2011 Hej, Frugan och lille Leo tittar på vad vet jag? Ha en bra dag! Pappan så klart När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trekke Inlagd Januari 4, 2011 Dela Inlagd Januari 4, 2011 Hej på er! Dagens tjej från mig får bli den här supertrevliga Bangkokbruden O (ja hon kallas så) Vid River Kwai. Mvh Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 5, 2011 Dela Inlagd Januari 5, 2011 Mer behöver man inte för att få lite julefrid.. Wifi, dator, Youtube och Thaisåpa "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trekke Inlagd Januari 5, 2011 Dela Inlagd Januari 5, 2011 Någon som behöver en sjuksyster? Frugans kusin ska på fest!(vad för sorts fest sa hon inte) ) Mvh Martin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Dagens tjej får bli det här lilla charmtrollet. Min frus brorsbarn. Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bangrakam Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Hej på er! Dagens tjej från mig får bli den här supertrevliga Bangkokbruden O (ja hon kallas så) Vid River Kwai. Mvh Martin Dom flesta Bangkok damerna är trevliga.till skillnad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Någon som behöver en sjuksyster? Frugans kusin ska på fest!(vad för sorts fest sa hon inte) ) Mvh Martin Outh...vilken snygg tjej!!! Jag behöver en sjuksyster som henne på direkten!!! MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Hejsan Lägger in en bild på Chon och Jennifer, den har över 6 år på nacken... MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bangrakam Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Jag kan verkligen inte förstå hur vackra tjejer kan förstöra sina kroppar med dessa fula tatueringar,,,det är skrämmande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Januari 7, 2011 Dela Inlagd Januari 7, 2011 Jag kan verkligen inte förstå hur vackra tjejer kan förstöra sina kroppar med dessa fula tatueringar,,,det är skrämmande Tja, det är mitt fel. Hon var totalt ren som en baby när jag träffade henne men när hon fick se mina tatueringar på armarna så ville hon ha exakt lika dana. Och eftersom jag inte har något emot tatueringar på vackra flickor så körde vi i vind. Vi la till varsin med varandras namn på, både med Thaiskrift och med våra bokstäver. Ingen av oss har någonsin ångrat detta. Smaken är som baken. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Januari 8, 2011 Dela Inlagd Januari 8, 2011 Alingsås 2008, tjejens första snöfall! En härlig sommardag 2010... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu