Scandinaviancorner Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 Några EX kärringar kanske någon som känner igen dom.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 5 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Några EX kärringar kanske någon som känner igen dom.. Inte en enda faktiskt men gillar tjejens frilla i bilden här ovanför "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 1 timme sedan, skrev edvardpop: Inte en enda faktiskt men gillar tjejens frilla i bilden här ovanför Haha ja det är en frisyr tagen direkt från naturen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 55 minuter sedan, skrev lovelos: Ja håll i pengarna så ingen tar dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 Snäll fru man har som fyller på i friggebodskylkåpet!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 1 timme sedan, skrev lovelos: 1 timme sedan, skrev lovelos: Högsta klass as usual på brudarna som lovelos lägger in i denna tråd. Den gubben måste va nykterist... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 57 minuter sedan, skrev edvardpop: Högsta klass as usual på brudarna som lovelos lägger in i denna tråd. Den gubben måste va nykterist... Räcker det inte med ett gott hjärta...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 Prinsessan jobba till sig en grill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 3 timmar sedan, skrev edvardpop: Högsta klass as usual på brudarna som lovelos lägger in i denna tråd. Den gubben måste va nykterist... Kanske sköter han bara sin hygien, har rena kläder ingen Singha linne och spelar inte över så tror jag att man lyckats ganska bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 Den som letar finner,,, Lovelos visar ju inte dom andra,,,, som kanske finns... C:D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 4 timmar sedan, skrev M33: Räcker det inte med ett gott hjärta...? Om det vore så väl... 2 timmar sedan, skrev JJC: Kanske sköter han bara sin hygien, har rena kläder ingen Singha linne och spelar inte över så tror jag att man lyckats ganska bra. Hmm...inte tror jag väl att de flesta nattfjärilar av thailändskt art har så höga krav Syftade nog mest på mitt eget ibland bristfälliga omdöme vid alkoholförtäring som då och då leder till inte så trevliga uppvaknanden. 1 timme sedan, skrev C-dude: Den som letar finner,,, Lovelos visar ju inte dom andra,,,, som kanske finns... C:D Ha ha...precis. Kan ju finns en eller annan gräslig katoy på hårdisken fast dem lägger han väl inte in här. Hade inte jag gjort i alla fall. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 4 minuter sedan, skrev edvardpop: Om det vore så väl... Hmm...inte tror jag väl att de flesta nattfjärilar av thailändskt art har så höga krav Syftade nog mest på mitt eget ibland bristfälliga omdöme vid alkoholförtäring som då och då leder till inte så trevliga uppvaknanden. Ha ha...precis. Kan ju finns en eller annan gräslig katoy på hårdisken fast dem lägger han väl inte in här. Hade inte jag gjort i alla fall. Angående dojor så har ju en del försökt mäta skostorlek på Lovelos flickvänner, avundsjukan / katoeyskräcken är är stor på mpr. Gissningsvis baserat på egna misstag... Hatten av för Lovelos som fortsätter publicera oavsett skostorlek! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2016 Dela Inlagd Juni 3, 2016 15 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Några EX kärringar kanske någon som känner igen dom.. Ser trevlig ut. Varför gick du inte vidare med henne - ett svenne banan liv i en Stockholmsförort - Volvo, radhus och en hund som heter Molly? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 4 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Ser trevlig ut. Varför gick du inte vidare med henne - ett svenne banan liv i en Stockholmsförort - Volvo, radhus och en hund som heter Molly? Denna ödla plocka jag upp på Washington Square i Bangkok , och denna apekatten stal mina nyinköpta byxor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
olle042 Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 "Chefen" åt för mycket frukost. Skickat från min SM-J700F via Tapatalk Life isn`t measured in the number of breaths you take but in the moments that takes your breath away. Arguing with a woman is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 7 timmar sedan, skrev M33: Angående dojor så har ju en del försökt mäta skostorlek på Lovelos flickvänner, avundsjukan / katoeyskräcken är är stor på mpr. Gissningsvis baserat på egna misstag... Hatten av för Lovelos som fortsätter publicera oavsett skostorlek! Gör en Crocodile Dundee istället för att kolla fötter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Förmodligen Forumets största homofob, så absolut inga ladyboys för mej! Annars inget speciellt med mej bara en fet och ful gammal gubbe med smak för sötsaker! Duschar 2-3 ggr om dan, men inga deo eller andra parfymer, bara naturliga dofter inga konstgjorda kemikalier! Däremot som nämnts helnykterist, bara fruktjuicer och vatten som gäller för mej i barerna, gäller att vara klar i huvet när man går "på jakt"! Ett Gott Hjärta och en välfylld plånbok hjälper också till, samt att man kan några ord på Thai. Största fördelen är dock att jag har tiden på min sida, då jag bor i Thailand 5 månader om året, så ingen brådska vid urvalet av tjejer. Jag har nu bara dagar kvar innan hemresan, och har bara haft 7 tjejer, samma som ifjol, och vissa känner jag sen 3-5 år. Håller på att säga farväl till mina "kompisar" nu en efter en. Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Lite mer för dom som gillar ben och stora fötter! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Ni får ursäkta att jag inte hunnit bädda sängen! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 6 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Denna ödla plocka jag upp på Washington Square i Bangkok , och denna apekatten stal mina nyinköpta byxor... Du kallar det ex. Jag skulle nog kalla det för one night stand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Härligt Lovelos. hatten av för dig. Snygga damer med klass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 23 minuter sedan, skrev John Khonken: Snygga damer med klass Betyder bara att de kostar mer än de som inte har "klass", samma produkt dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Ett smakprov på hur jag har det Persistant t Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu