Nemo Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 1 timme sedan, skrev lovelos: Tror snarare att det beror på kameravinkeln och att jag plåtat bilderna med 24 mm vidvinkel på kameran Även "storfiskare" brukar använda sig av det tricket. För att inte tala om hotellägare när de annonserar sina rum med foton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 2 timmar sedan, skrev uptoyou: Jag förstår, men ändå stora fötter på båda bilderna. Ok, ok, jag ger mej! Dock ingen katöj det kan jag lova har inspekterat henne noga både framifrån och bakifrån från alla vinklar! Fast hon är ganska så lång ca 1,70 cm! Skall ner på Walking stritan nu och se om jag får tag på henne så skall jag ta med henne hem och mäta fossingarna! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 25 minuter sedan, skrev lovelos: Ok, ok, jag ger mej! Dock ingen katöj det kan jag lova har inspekterat henne noga både framifrån och bakifrån från alla vinklar! Fast hon är ganska så lång ca 1,70 cm! Skall ner på Walking stritan nu och se om jag får tag på henne så skall jag ta med henne hem och mäta fossingarna! Lovelos Mät djupet också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 Prinsessan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 Jipppi,,,,,gräsänkling i 4 veckor nu! Bira bira bärs! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 Hur hittar jag TG 960 på Flight radar? Vill se var gumman är nu! ( det är kärlek det) Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 5 minuter sedan, skrev audirs2: Hur hittar jag TG 960 på Flight radar? Vill se var gumman är nu! ( det är kärlek det) Kanske är 961. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 10 minuter sedan, skrev audirs2: Hur hittar jag TG 960 på Flight radar? Vill se var gumman är nu! ( det är kärlek det) https://www.flightradar24.com/THA961/9ccabcb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 5 minuter sedan, skrev JJC: https://www.flightradar24.com/THA961/9ccabcb Bra, där e hon! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 1 minut sedan, skrev audirs2: Bra, där e hon! Nu vet du att du kan ta en öl och en snaps utan att hon kommer på dig. Glöm inte att beställa barnvakt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 4 timmar sedan, skrev lovelos: Ok, ok, jag ger mej! Dock ingen katöj det kan jag lova har inspekterat henne noga både framifrån och bakifrån från alla vinklar! Fast hon är ganska så lång ca 1,70 cm! Skall ner på Walking stritan nu och se om jag får tag på henne så skall jag ta med henne hem och mäta fossingarna! Lovelos Hittade tyvärr inte henne i röran på Walking Street, så fick bli en annan långfoting! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 5 minuter sedan, skrev lovelos: Hittade tyvärr inte henne i röran på Walking Street, så fick bli en annan långfoting! Lovelos Nu väntar vi på rapport om storleken på fötter Ha det roligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 7 minuter sedan, skrev lovelos: Hittade tyvärr inte henne i röran på Walking Street, så fick bli en annan långfoting! Lovelos KOLLA IN FÖTTERNA, ENORMA. Jag misstänker att lovelos är forfetisch Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 7 minuter sedan, skrev uptoyou: KOLLA IN FÖTTERNA, ENORMA. Jag misstänker att lovelos är forfetisch Jag tror mest på att det är du som är kåt på andras brudar. Du är bara avundsjuk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 18 minuter sedan, skrev JJC: Jag tror mest på att det är du som är kåt på andras brudar. Du är bara avundsjuk Jag förnekar inte att lovelos har grymt fina tjejer, men min egen är ändå bäst. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 12 minuter sedan, skrev uptoyou: Jag förnekar inte att lovelos har grymt fina tjejer, men min egen är ändå bäst. Det skulle jag och alla andra vilja se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 4 minuter sedan, skrev JJC: Det skulle jag och alla andra vilja se. Jag/vi hade tidigare bilder på oss här på MPR, men allt är raderat, och jag tänker inte lägga upp nytt. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 5 timmar sedan, skrev uptoyou: KOLLA IN FÖTTERNA, ENORMA. Jag misstänker att lovelos är forfetisch Va fan!! Här bjuder Lovelos på en riktig 10 poängare och det enda du kan göra är att klaga på fotstorleken. Tragiskt, men dojjan du gick hem med har tydligen satt sina spår........... We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 24, 2016 Dela Inlagd Maj 24, 2016 8 timmar sedan, skrev uptoyou: KOLLA IN FÖTTERNA, ENORMA. Jag misstänker att lovelos är forfetisch Barbar i Patpong Bangkok brukar ha speciella aftnar för såna som oss! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 24, 2016 Dela Inlagd Maj 24, 2016 4 timmar sedan, skrev KaiserBlood: Va fan!! Här bjuder Lovelos på en riktig 10 poängare och det enda du kan göra är att klaga på fotstorleken. Tragiskt, men dojjan du gick hem med har tydligen satt sina spår........... Nu har du allt lite fel, läs mina tidigare inlägg + att jag ger karma till lovelos otroligt läckra tjejer. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Maj 24, 2016 Dela Inlagd Maj 24, 2016 1 timme sedan, skrev uptoyou: Nu har du allt lite fel, läs mina tidigare inlägg + att jag ger karma till lovelos otroligt läckra tjejer. Orkar inte läsa alla dina inlägg, men skippa gnället om fötterna och njut av bilderna istället.......... We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 24, 2016 Dela Inlagd Maj 24, 2016 3 timmar sedan, skrev lovelos: Barbar i Patpong Bangkok brukar ha speciella aftnar för såna som oss! Lovelos Där har säkert Up to You och oberg årskort “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 24, 2016 Dela Inlagd Maj 24, 2016 15 timmar sedan, skrev audirs2: Jipppi,,,,,gräsänkling i 4 veckor nu! Bira bira bärs! Lysande Sickan! Då blir det kanske en kall Jäger till Olvi'n på träffen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 24, 2016 Dela Inlagd Maj 24, 2016 Bruden till höger e ledig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 24, 2016 Dela Inlagd Maj 24, 2016 1 timme sedan, skrev audirs2: Bruden till höger e ledig! Jävligt snäll och trevlig med! Strålande engelska och huvudet på skaft! Hälsa från Tommy och Nok, och kul att ni håller kontakt. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu