uptoyou Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 2 timmar sedan, skrev FredrikF: Oh my god !!!! Money rules Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 2 timmar sedan, skrev uptoyou: Money rules Ska man betala? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 9 timmar sedan, skrev uptoyou: Vad står P.T.O.R. för? Patrik trubadur of rock har jag för mig. Men minnet mitt är inte att lita på. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 18 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Patrik trubadur of rock har jag för mig. Men minnet mitt är inte att lita på. Jodå.Det är det ibland. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 Bordsdam. Sugrör till ölen skall det tydligen vara. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev lill_kurre: Bordsdam. Sugrör till ölen skall det tydligen vara. Vet att du är inbiten ungkarl men det där ser ut som giftasämne! Ändrades Maj 20, 2016 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 41 minuter sedan, skrev lill_kurre: Bordsdam. Sugrör till ölen skall det tydligen vara. 100 % glada ögon! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 44 minuter sedan, skrev lill_kurre: Bordsdam. Sugrör till ölen skall det tydligen vara. Inget konstigt med sugrör. I Thailand är det ohyfsat for en tjej att dricka direkt ur burk eller flaska. Helst ska man se till att damen får ett dricksglas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 56 minuter sedan, skrev Fredman: Vet att du är inbiten ungkarl men det där ser ut som giftasämne! Absolut, om jag varit 25 år yngre. 26 minuter sedan, skrev audirs2: 100 % glada ögon! Alla, nästan alla blir glada av att se mig av någon anledning. 19 minuter sedan, skrev JJC: Inget konstigt med sugrör. I Thailand är det ohyfsat for en tjej att dricka direkt ur burk eller flaska. Helst ska man se till att damen får ett dricksglas Kanske det. Men nu råkade ju denna damen också agera servitris. Jag förmodar att hon valde sugrör i stället för glas. Bildtråd var det, därför ett par tjejer till, från samma session. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 Hittade dom här bilderna på min mobil, efter att tjejen gått hem! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 Hittade dom här bilderna på min mobil, efter att tjejen gått hem! Lovelos Ho har ju kläder på sig? I sängen?? Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 On 2016-05-08 at 09:43, skrev Fritz: På 1700-talet sminkade sig dom svenska adelsmännen kritvita i ansiktet så att ingen skulle tro att det var vanliga bönder dom hade att göra med minsann. Fritz.. Sicket minne pastorn har! Mitt bidrag - lekande flickebarn å blekfet farang...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Sicket minne pastorn har! Mitt bidrag - lekande flickebarn å blekfet farang...... Heja Robban bada på, det e det som susen gör! Heja! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 2 timmar sedan, skrev ragson: Ho har ju kläder på sig? I sängen?? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Kallt med Aircon!! Efter att jag skruvat upp värmen så åkte kjolen upp lite i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 Dagens tjej i salladsparadiset “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 5 timmar sedan, skrev lovelos: Kallt med Aircon!! Efter att jag skruvat upp värmen så åkte kjolen upp lite i alla fall! Nja, med dom fötterna så vill man inte se mer... Kan dölja sig en rejäl överraskning där under. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 49 minuter sedan, skrev oberg: Nja, med dom fötterna så vill man inte se mer... Kan dölja sig en rejäl överraskning där under. Sicket jävla stolpskott du är Synd att din farsa inte använde kondom “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 1 timme sedan, skrev oberg: Nja, med dom fötterna så vill man inte se mer... Kan dölja sig en rejäl överraskning där under. Vadå stora fötter?! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 En av mina favoriter från simsällskapet. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2016 Dela Inlagd Maj 22, 2016 Favorit frugan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 (ändrad) 13 timmar sedan, skrev lovelos: Vadå stora fötter?! Verkar som om många thaitjejer har både stora händer och fötter, men det är absolut inget som stör mig. Jag har aldrig märkt det i verkligheten men sett på flera bilder här på MPR. Edit: Det är kanske katoyer, vem vet Ändrades Maj 23, 2016 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 18 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Dagens tjej i salladsparadiset Det är inte något salladsparadis det är ett oljefält. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev uptoyou: Verkar som om många thaitjejer har både stora händer och fötter, men det är absolut inget som stör mig. Jag har aldrig märkt det i verkligheten men sett på flera bilder här på MPR. Edit: Det är kanske katoyer, vem vet Tror snarare att det beror på kameravinkeln och att jag plåtat bilderna med 24 mm vidvinkel på kameran, då dras objekt som ligger i utkanten på bilderna ut och förvrängs och ser ut att blir större/längre än vad dom är i verkligheten! Lovelos ett par exempel: första bilden tagen lite underifrån, vilket ger stora fötter och långa ben! andra bilden tagen något uppifrån vilket ger stort huvud, men korta ben och små fötter! Ändrades Maj 23, 2016 av lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 16 minuter sedan, skrev lovelos: Tror snarare att det beror på kameravinkeln och att jag plåtat bilderna med 24 mm vidvinkel på kameran, då dras objekt som ligger i utkanten på bilderna ut och förvrängs och ser ut att blir större/längre än vad dom är i verkligheten! Lovelos ett par exempel: första bilden tagen lite underifrån, vilket ger stora fötter och långa ben! . andra bilden tagen något uppifrån vilket ger stort huvud, men korta ben och små fötter! Jag förstår, men ändå stora fötter på båda bilderna. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 23, 2016 Dela Inlagd Maj 23, 2016 Jag förstår, men ändå stora fötter på båda bilderna. Stora fötter kan bero på plattfot. Känner många thailändare som har storlek 45, till trots för deras övrigt korta kropp. Nu känner jag dock inga kvinnor som har storlek 45, men jag tippar på att många kvinnor fort kommer upp i strl 40 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu