Guest jlh66 Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 23 minuter sedan, skrev gst: Ändå, inte hatar de sol. Problemet är att Thai (och alla asiater) tycker att vitt är fint. Gäller bara att övertyga dem att det är fel så går det att få dem att njuta av solen. Tyvärr sitter detta med att vitt är fint djupt rotat, så det kan ta lite tid. Min fru älskar solen,men såklart sitter hon inte i solen när det är som varmast i Issan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 28 minuter sedan, skrev gst: Ändå, inte hatar de sol. Problemet är att Thai (och alla asiater) tycker att vitt är fint. Gäller bara att övertyga dem att det är fel så går det att få dem att njuta av solen. Tyvärr sitter detta med att vitt är fint djupt rotat, så det kan ta lite tid. På 1700-talet sminkade sig dom svenska adelsmännen kritvita i ansiktet så att ingen skulle tro att det var vanliga bönder dom hade att göra med minsann. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 37 minuter sedan, skrev gst: Ändå, inte hatar de sol. Problemet är att Thai (och alla asiater) tycker att vitt är fint. Gäller bara att övertyga dem att det är fel så går det att få dem att njuta av solen. Tyvärr sitter detta med att vitt är fint djupt rotat, så det kan ta lite tid. I Thailand säljs hudkräm med "whitening"-funktion och i Sverige säljs "Brun utan sol" ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 On 2016-04-27 at 06:37, skrev stefan5300: Finns någon chans att jag får bo tillsammans med prinsessan om jag kommer och hälsar på, tror du att hennes mamma skulle godta det? On 2016-04-27 at 07:09, skrev Scandinaviancorner: Finns inte den minsta lilla chanse att du skulle få närma dig prinsessan On 2016-04-28 at 06:16, skrev Arnold Layne: Det är nog jag som har första-tjingen Sorry grabbar henne tar jag hand om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 On 2016-05-04 at 01:22, skrev Lagun: Changförsäljerska i KhaoLak. Söt tjej! Burmesiska? Plahgat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 8, 2016 Dela Inlagd Maj 8, 2016 Skönt i solen säger Nida! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 11, 2016 Dela Inlagd Maj 11, 2016 Dagens kassörska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 11, 2016 Dela Inlagd Maj 11, 2016 Frugan är trött efter dagens slit och släp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 11, 2016 Dela Inlagd Maj 11, 2016 On 5 maj 2016 at 16:11, skrev thai412: Va tusan??....en thaidam nästan i solen......eller ser jag fel??. Aya ligger timmar i solen så fort hon har en chans.. Jäklar vad Thaiarna glor när hon ligger timme efter timme på stranden å solar på tex. White Sand Beach. Men hon tycker som jag att det är läckert med mörkbrun hud... (Säger jag som är fd. rödhårig å är forever white) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd Maj 12, 2016 Dela Inlagd Maj 12, 2016 Dagens linslus! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vantaa Inlagd Maj 12, 2016 Dela Inlagd Maj 12, 2016 En till linslus [emoji1474][emoji1] Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Maj 12, 2016 Dela Inlagd Maj 12, 2016 On 2016-05-05 at 16:05, skrev gst: Äntligen sol Vi sågs nog på Waynes Coffee, jag satt där och hon skyndade föbi. Säg åt henne att det är lugnt att heja på en bekant utan att man flirtar. Hoppas det går bra med huset! Kan det vara ditt jag såg hos mäklaren i veckan? Lycka till! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Maj 13, 2016 Dela Inlagd Maj 13, 2016 6 timmar sedan, skrev amja: Vi sågs nog på Waynes Coffee, jag satt där och hon skyndade föbi. Säg åt henne att det är lugnt att heja på en bekant utan att man flirtar. Hoppas det går bra med huset! Kan det vara ditt jag såg hos mäklaren i veckan? Lycka till! Mvh Amja Hon är definitivt inte rädd för att heja. Antingen såg hon dig inte, eller så kunde hon inte placera var hon sett dig (om det nu var hon?). Hon träffar ju så mycket folk via sina jobb, så det är ofta vi ser folk på stan som hon känner igen, men inte kommer ihåg varifrån. Huset ligger hos mäklaren, så det är mycket troligt att du sett vårt hus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 14, 2016 Dela Inlagd Maj 14, 2016 frugan vann ju på lotto så idag blev det en extra stor bukett rosor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 14, 2016 Dela Inlagd Maj 14, 2016 4 timmar sedan, skrev ellim63: frugan vann ju på lotto så idag blev det en extra stor bukett rosor! Grattis till miljonerna då! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 Dom här ögonen drunknar jag i... Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 15, 2016 Dela Inlagd Maj 15, 2016 16 minuter sedan, skrev ellim63: Ganska skoj bild.... elddon i hand och braskaminen redo /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Maj 18, 2016 Dela Inlagd Maj 18, 2016 Ny keps. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse i Bangkok Inlagd Maj 18, 2016 Dela Inlagd Maj 18, 2016 On 5/15/2016 at 11:19 PM, ragson said: Dom här ögonen drunknar jag i... Sent from my SM-N910C using Tapatalk jösses, tel nummer tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Maj 18, 2016 Dela Inlagd Maj 18, 2016 6 minuter sedan, skrev Nisse i Bangkok: jösses, tel nummer tack +66846355378 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 PTOR fan i baren! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 5 minuter sedan, skrev ragson: PTOR fan i baren! Sent from my SM-N910C using Tapatalk Vad står P.T.O.R. för? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikF Inlagd Maj 19, 2016 Dela Inlagd Maj 19, 2016 4 timmar sedan, skrev Broskan: //Broskan Oh my god !!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu