Thure Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Ser ut som braxen och de små är kanske nors /Thutre The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Den stora är Braxen, något som de flesta utom thailändskor kastar tillbaka. Ser det ut som strömming, nors brukar vara gröna men luktar de gurka så är det nors. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 He he .. Kom o tänka å när darlingen besökte mig i somras ..När jag kom hem från jobbet stod hon o stekte mitt kräftbete, ja ja jag höll god min o smakade på mörtarna , Helt ok ... Men fick ringa till jaktkompisarna att de fick fixa kräftbetet i år .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Så länge gumman är nöjd, glad och lycklig över sin fångst.................................är jag likaså En glad och nöjd fru är en bra fru “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 6 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Så länge gumman är nöjd, glad och lycklig över sin fångst.................................är jag likaså En glad och nöjd fru är en bra fru Förvisso Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 8 minuter sedan, skrev Odin: Förvisso Det där får du nog utveckla lite mer “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Att en nöjd fru är en bra fru?? Hur f-n ska jag utveckla? Ska vi gå in på intimiteter menar du? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Kåt, glad och tacksam var det väl. En bra fru helt enkelt. Eller nåt liknande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 16, 2016 Dela Inlagd April 16, 2016 Lördag natt. Då är ungarna vakna för att få sig en skymt av sin fader som aldrig tycks vara hemma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 8 timmar sedan, skrev thai412: Va är dom småfirrarna för nåt????...strömming eller???.....o den stora?.....braxen eller??.... Stora ser ut att vara Id? Dom små kanske Nors? Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 En läckerbit från Ban Chang häromdagen. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 1 timme sedan, skrev ragson: En läckerbit från Ban Chang häromdagen. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Närmare bestämt Lyckliga gatan? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Oh my Buddha Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Frugans syrror. /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 17, 2016 Dela Inlagd April 17, 2016 Visserligen inte dagens, men en tjej i alla fall... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 19, 2016 Dela Inlagd April 19, 2016 Säger som Ben (som är mitt andra nick, men det vet väl alla), inte dagens men en hårt arbetande tjej, trafikpolis. OBS, trafiken. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 Frugan och familj bröllopet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 1 timme sedan, skrev clion: Frugan och familj bröllopet Är ni fortfarande gifta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 1 timme sedan, skrev clion: Frugan och familj bröllopet Hur mycket brände du där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd April 20, 2016 Dela Inlagd April 20, 2016 (ändrad) 11 timmar sedan, skrev clion: Frugan och familj bröllopet Öhhh???? Är du otrogen eller full? Ändrades April 20, 2016 av Dannep4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 21, 2016 Dela Inlagd April 21, 2016 14 timmar sedan, skrev clion: Frugan och familj bröllopet Å Herre Gud ? Har hon fött ena?? Släpp! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 21, 2016 Dela Inlagd April 21, 2016 18 timmar sedan, skrev wUThai: Är ni fortfarande gifta? Ja migrationsverket vill att man ska vara gift i 3 år innan uppehållstillstånd Så nu arbetar vi på det När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 21, 2016 Dela Inlagd April 21, 2016 8 timmar sedan, skrev Dannep4: Öhhh???? Är du otrogen eller full? Nej Nej När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 21, 2016 Dela Inlagd April 21, 2016 18 timmar sedan, skrev rolba: Hur mycket brände du där? Inte i närheten av vad det kostade med exet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 21, 2016 Dela Inlagd April 21, 2016 Ja migrationsverket vill att man ska vara gift i 3 år innan uppehållstillstånd Så nu arbetar vi på det Ok. Hoppas hon inte ser dina bravader från Thailand på MPR då!? Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu