Bangrakam Inlagd December 18, 2010 Dela Inlagd December 18, 2010 När jag ändå är igång och kollar bilder... här två från fru Changs massagelokal. Tagna av en kund som uppenbarligen är professionell fotograf. Herr Chang har talat. Ja det kan man ju undra vad det är för en fotograf Herr Bangrakam har talat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 Full name: Sirikitiya "Mai" Last name: Jensen Born: March 19th 1985 Parents: Peter Ladd Jensen (1951), Princess Ubolratana of Thailand (1951) Brother: Bhumi (1983-2004) Sister: Ploypailin (1981) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 Lägger in en bild på vår systerdotter som jag tycker platsar här...när hon kollar sin nya mobil som vi köpte till henne.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elikswe Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 ja mobilen måste ju noga inspekteras innan den får godkänt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 19, 2010 Dela Inlagd December 19, 2010 År 2006 På den lokala marknaden skulle handla ram till ett foto vi hade med oss, denna och 100 till med samma motiv som reklam fanns det. Så det var ju bara att riva bort plasten så var den klar att hänga upp på väggen /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 21, 2010 Dela Inlagd December 21, 2010 Dagens tjej och nybliven mamma God Jul och Gott Nytt År! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 22, 2010 Dela Inlagd December 22, 2010 Tje å Tjej Kvinna i alla fall Joels mormor 75år 12barn och fortfarande still going strong När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 22, 2010 Dela Inlagd December 22, 2010 Tje å Tjej Kvinna i alla fall Joels mormor 75år 12barn och fortfarande still going strong Still going strong???Ska hon ha fler?? Fina bilder gubben Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun basic Inlagd December 22, 2010 Dela Inlagd December 22, 2010 dotera badar i sattahip MVH:K-B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Mitt yngsta barnbarn IRIS. //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Varsegod. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Varsegod. Äch du ska la skicka in nån gube 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 (ändrad) Ett gammalt(10 år) foto första besöket oss svärmor. äldre damerna sa något mindre snällt om mig falangen. Svärmor sitter tänker. Ändrades December 25, 2010 av Jerker http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Äch du ska la skicka in nån gube 5555 Du får hålla till godo med mej. Gubben min vill inte vara med på foto. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Varsegod. Vad synd att snöflingorna hamnade mitt framför ansiktet Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Frugans kompis, Siriyagon. Mvh Skibi You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Får bli 2 st..frugan till höger o en kompis till vår son(Noi). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Käringa Uppiffad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Käringa Uppiffad Uppiffad lägg av hon är alltid great kram Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 (ändrad) Att många ut av världens vackraste damer håller till i Pattaya vet nog det flesta som har tillbringat en tid där, men det finns även dem som är lyckligt/olyckligt ovetande om det t ex de som aldrig stiger ur bilen när de har vägarna förbi Ändrades December 28, 2010 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Det lilla stycket, inte uppiffad hehe. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Phuket18.5 Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Odin, jag ser att det är Halle Berry men jag kan inte komma på från vilken film det är Phuket18.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Odin, jag ser att det är Halle Berry men jag kan inte komma på från vilken film det är Phuket18.5 Haha ja det ska jag berätta för henne när hon kommer hem från jobbet, hon blir säkert glad... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 28, 2010 Dela Inlagd December 28, 2010 Det lilla stycket, inte uppiffad hehe. Har ingen karma kvar men hon är värld hur mycket som helst , det vet du Odin. maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu