Avregistrerad clion Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 Alldeles för ljushyade...föredrar mörka! MUMS! Skulle du inte kunna smyga in ett litet foto pa damen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 Hon är vithyad, Clion Bilder finns på forumet om du orkar söka. Hehehehehe Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 Dagens tjej är från Filipinerna. Visst, hon är för slim för BTT, men å andra sidan så står hon inte att finna utanför 7/11 Helt i min smak Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd September 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 23, 2010 Jag tycker hon har för långa shorts på sig *smile* Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 En bild till på samma tös.. Nerike: -jag tror att dessa gula shorts är något för långa(?) Mvh oldthaimer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 ser ganska typiskt japansk ut i mina ögon. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 En test av dyringen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Va, är din också dyr i drift? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 F-n gubbar vilka goa brudar, var hittar ni dem. Får någ klippa an gummibandet som bara når ner till fröken Chang. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Dags för sambon och lämna cellprov igen, ni vet "där nere". Jag föreslog att jag kan ta det istället, det var jag ensam om att tycka. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Goa Gumman! Ibland Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Har hon äntligen fått jobb som försäljare eller är bilden fejkad Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 24, 2010 Dela Inlagd September 24, 2010 Har hon äntligen fått jobb som försäljare eller är bilden fejkad Hon har Rast!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 (ändrad) Har varit en del bråk om tjejernas ålder i några trådar. För att visa hur svårt det kan vara att avgöra en tjejs ålder, så lägger jag in dom här bilderna. Hur gammal tror ni tjejen är? Ändrades September 25, 2010 av Fisken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Har varit en del bråk om tjejernas ålder i några trådar. För att visa hur svårt det kan vara att avgöra en tjejs ålder, så lägger jag in dom här bilderna. Hur gammal tror ni tjejen är? Beror lite på hur många år sedan bilderna togs Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Färsk bild från Club Blu i Pattaya //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Broskan,du är en säker leverantör Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Beror lite på hur många år sedan bilderna togs Bilderna togs igår. Kan lika gärna tala om hennes ålder på en gång, hon är 24 och fyller 25 i Februari. Trots att jag spenderat mycket tid i Asien, främst i Thailand, så tycker jag att det ibland är mycket svårt att avgöra tjejernas ålder. Tänk då hur svårt det måste vara för Svenne o Bettan som aldrig varit i Asien, för att inte tala om PK Gudrun... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Broskan,du är en säker leverantör Tror jag glömde lägga ut den här damen nu när jag var i filippinerna, vilket hår hon hade //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Behövs inget toappapper där inte Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Behövs inget toappapper där inte Inte för dig heller. Dom kör väl också rövdusch? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Inte för dig heller. Dom kör väl också rövdusch? Rövdusch och hårtork är att rekommendera.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Rövdusch och hårtork är att rekommendera.Mvh Måne Eller så kan man vifta bort flugorna med håret om man har glömt att använda rövduschen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Jag har länge hört att öarna i Thailand ska vara trevliga semestermål - Nu förstår jag varför . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 25, 2010 Dela Inlagd September 25, 2010 Dagens tjej, vill ändra till dagens tjejer, mina barnbarn så söta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu