Fisken Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Gammal 'vän', bild 1 - kommer fler senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Gammal 'vän', bild 1 - kommer fler senare. Ähh, vi tar en till av samma 'vän', fler kommer senare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 på tal om gammal "vän"... hon gillar inte att bli plåtad kan man säga... Men hon dansar som en gudinna, här på Lucifer disco. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nobody Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Trevligt at höra att Joan jett ännu rockar, jag avsåg The Runaways som jag beklagar att jag aldrig fick se live. Men Joan Jett ser jag gärna om hon besöker Göteborg någon gång snart. Mvh Magnus-Chumphae Såg Joan Jett som förband till Green Day i somras, riktigt dj... bra! Kul att se att inte bara gubbar kan rocka. Riktigt bra drag på kärringen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Usch, precis avlutat ett långt inlägg som gör mig konfunderad över min närvaro på forumet/facebook. Ähh va fan vi tröstar oss med en bild på min fagre vän... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 ...och en till bild... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Bara för att få upp humöret lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Hmmm, ingen reaktion... OK, vi tar en till bild av samma vän, kanske den får någon att reagera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Skulle också vilja vara vän med henne Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 17, 2010 Dela Inlagd September 17, 2010 Vacker är hon den lilla prinsessan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Fru Chang har förbjudit mig att kommentera dessa bilder. Toffel Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 (ändrad) E hon mix ser inte ut som 100% thai men håller med söt Ändrades September 18, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Vacker är hon den lilla prinsessan. Klart hon är men frånvaron av uppmuntrande till rop över så inspirerande bilder beror säkerligen på en vilja att bevara husfriden hemma! Så fortsätt gärna med så tilltalande foton dess konstnärliga inslag är synnerligen upskattat. Mvh Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 (ändrad) Fisken är det samma tjej på alla bilder?3e bilden ser ju ut som en äldre tjej och med ännu större bröst än dom 3 andra korten,Hursom,man får inte ont i ögonen av nån av bilderna Ändrades September 18, 2010 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Kanske blitt äldre å växt lite här å där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 E hon mix ser inte ut som 100% thai men håller med söt Inte mix, men heller inte Thai. Här är en bild med Pappan och syskonen och en till med Mamman och syskonen; Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Fisken är det samma tjej på alla bilder?3e bilden ser ju ut som en äldre tjej och med ännu större bröst än dom 3 andra korten,Hursom,man får inte ont i ögonen av nån av bilderna Jodå det är samma tjej, men det är några år mellan bilderna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 ja ho verkar lite speciel När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Å de här e min käring När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 Å de här e min käring Mycket vacker hustru - Är det hon som joggar förbi i din avatar...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 18, 2010 Dela Inlagd September 18, 2010 (ändrad) ja ho verkar lite speciel Hon är mycket speciell, tycker jag i alla fall. Men även vackra kvinnor kan ha en dålig dag... Ändrades September 18, 2010 av Fisken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Frugans lilla solstråle! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd September 19, 2010 Dela Inlagd September 19, 2010 Man försöker ju. Dagens tre tjejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 Dagens tjej är från Filipinerna. Visst, hon är för slim för BTT, men å andra sidan så står hon inte att finna utanför 7/11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 23, 2010 Dela Inlagd September 23, 2010 Alldeles för ljushyade...föredrar mörka! MUMS! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu