stefan5300 Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Lita Ford har faktiskt gjort en riktigt bra duett med Ozzy. Men jag får inte fram den för Sony Music har bannat den. Kanske funkar för er som finns utanför Sverige. http://www.youtube.com/watch?v=loyTCkV06xQ&feature=related Varsågod Fisken. http://www.dailymotion.com/video/x220a0_ozzy-osbourne-lita-ford-close-my-ey_music BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Varsågod Fisken. http://www.dailymoti...ose-my-ey_music 555 Tack för den Stefan och tji fick Sony för att dom bannat låten på Youtube. Youtube ser jag mer som gratis reklam för skivbolagen. Kvaliteten är för låg för att det ska konkurera med deras skivförsäljning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Rätt dam, fel bira Zoogin! Du är som ett hångel med brudarna när man var 14år. Du kan inte bara dra in med en kvalitetsbild för att sedan ge fan i oss!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Dagens tjej är min dotter. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Kanske det blev lite fel, om man drömmer om en av plast istället.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Dagens lilla tjej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Dagens Tjejer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zoogin Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Zoogin! Du är som ett hångel med brudarna när man var 14år. Du kan inte bara dra in med en kvalitetsbild för att sedan ge fan i oss!!! Okej då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Okej då. Du ser. Nu blev du belönad med pluskarma som du kan byta in i närmaste butik mot..vette fan. Men jag gjorde vad jag kunde!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd September 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 15, 2010 Ja Cherrie Curie och Joan Jett var snyggast tyckte man då Mvh M-C Ja Joan jett var snygg men tyvär en 100 % flata, Hon kom ut häromåret Kan tala om att jag har smekt hennes lår då hon spela i Norrköping, jag stod längst fram och kunde inte låta bli Jag diggar Joan Jett & The Blackhearts och såg att dom skulle spela i Norrköping detta var mitten av 80-talet. Jag smekte henne från vaden upp till nästan vulvan, och hade inte gitarren vart i vägen hade jag kommit till skönhetens vulva. Kan tala om att hon vart kanon arg och hon trodde det var min kompis som gjorde det och skällde ut han efter noter. Jag höll käften och jag fick hennes plektrum efter spelningen ett svart hjärta där det står Joan Jett & The Blackhearts den har jag kvar än. Här har ni en låt som passar in på denna lilla historia. http://www.youtube.com/watch?v=XELpxApT8Kc Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Det var en trevlig berättelse, synd att hon är flata men trevligt för de tjejer som gillar tjejer. Gillade den konstalationen med fast Runaways var hetare än the Blackhearts. Skulle gärna sett dom Live någon gång men det blev tyvärr aldrig så. Mvh Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zoogin Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Du ser. Nu blev du belönad med pluskarma som du kan byta in i närmaste butik mot..vette fan. Men jag gjorde vad jag kunde!!! Pluskarma är fint. Speciellt om man håller på rätt lag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 En dam i broder tuck tucks smak viserligen e ho nog inte ryska men va fasingen man kan inte få allt här i värden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 BTT. Här är en ryska, Olga. Kanske lite för tunn för dig??? /oldthaimer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Oldthaimer det ska va lite kurvigt i broderns smak När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Sicka bajlådor Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Dagens tjejer från Bangkok.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Hasip-Hasip alla tre - men söta var dom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Dagens tjejer från Bangkok.. Ha en bra dag! De tar sig sa käringa när det bran i håret Först reseberättelser å nu vackra damer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 De tar sig sa käringa när det bran i håret Först reseberättelser å nu vackra damer Ok, skickar en till då... Bilderna är tagna med frugans mobil så kvaliten är.. Eller är det fotografens fel? Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Här kommer dagens dotter, klart med vilken skola det blir nästa år. Skola i Chonburi då kan man träffas varje helg, gött. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Ok, skickar en till då... Bilderna är tagna med frugans mobil så kvaliten är.. Eller är det fotografens fel? Ha en go dag! Fult ok å nu e dan go lite bättre än bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd September 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 16, 2010 Det var en trevlig berättelse, synd att hon är flata men trevligt för de tjejer som gillar tjejer. Gillade den konstalationen med fast Runaways var hetare än the Blackhearts. Skulle gärna sett dom Live någon gång men det blev tyvärr aldrig så. Mvh Magnus-Chumphae Om du menar Blackhearts så finns dom än och då och då kommer dom till Sverige. Så dagens tjej får bli Joan Jett 52 år.och än rockar hon. Joan Jett & the Blackhearts - "Crimson & Clover" at Ullevi, Göteborg June 5th 2010 Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Om någon av Runaways tjejerna som ska bli Dagens Tjej, så tycker jag det ska bli Vicki Blue. För hon fyller år idag!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 Om du menar Blackhearts så finns dom än och då och då kommer dom till Sverige. Så dagens tjej får bli Joan Jett 52 år.och än rockar hon. Joan Jett & the Blackhearts - "Crimson & Clover" at Ullevi, Göteborg June 5th 2010 Mvh Nerike Trevligt at höra att Joan jett ännu rockar, jag avsåg The Runaways som jag beklagar att jag aldrig fick se live. Men Joan Jett ser jag gärna om hon besöker Göteborg någon gång snart. Mvh Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu