andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Gissa rätt var det givetvis frågan om, men du fick ditt +. Inte helt lätt att gissa faktiskt, men här är en till bild av henne från 1973. Det är hon som sitter längst till höger. Hon i mitten är väl Gudrun med triangeln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 The Runaways hette dom väl. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 The Runaways hette dom väl. Helt korrekt Kim, och hon som sitter längst till höger heter Jackie Fox. Ser ganska bra ut på den första bilden, trots att hon nu är över 50 år gammal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Helt korrekt Kim, och hon som sitter längst till höger heter Jackie Fox. Ser ganska bra ut på den första bilden, trots att hon nu är över 50 år gammal. Men även jag borde ju få rätt för Gudde? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Men även jag borde ju få rätt för Gudde? Hon med triangeln heter Lita Ford. Men här får du en bild att trösta dig med, vackra madamen Gudrun... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Hon med triangeln heter Lita Ford. Men här får du en bild att trösta dig med, vackra madamen Gudrun... VA??? Har GMT sjungit duett med Ozzy? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Hon i mitten är väl Gudrun med triangeln Du har ju faktiskt rätt, Gudrun och Lita är rätt lika varandra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Här en dagens tjej från stranden idag, sött. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Gissa rätt var det givetvis frågan om, men du fick ditt +. Inte helt lätt att gissa faktiskt, men här är en till bild av henne från 1973. Det är hon som sitter längst till höger. Ja, att jag skulle ha gissat rätt på det hade väl varit lite väl bra, eller? Roligt dock att se gamla Runaways igen.När det begav sig för dem så var jag precis lagom hög över backen för att tycka de var snygga istället för bara konstiga tjejer. / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 VA??? Har GMT sjungit duett med Ozzy? Lita Ford har faktiskt gjort en riktigt bra duett med Ozzy. Men jag får inte fram den för Sony Music har bannat den. Kanske funkar för er som finns utanför Sverige. http://www.youtube.com/watch?v=loyTCkV06xQ&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Dagens Hasip/Hasip trollunge "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Lita Ford har faktiskt gjort en riktigt bra duett med Ozzy. Men jag får inte fram den för Sony Music har bannat den. Kanske funkar för er som finns utanför Sverige. http://www.youtube.com/watch?v=loyTCkV06xQ&feature=related Gudrun med triangel menar du väl??? Hur tror du jag lyckades klämma in Ozzy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Här kommer en bild från i somras på mina två tjejer. / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Anna 2 år i dag Väninnan å darlingen ska ut på en promenad å ja sitter på mpr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Ja, att jag skulle ha gissat rätt på det hade väl varit lite väl bra, eller? Roligt dock att se gamla Runaways igen.När det begav sig för dem så var jag precis lagom hög över backen för att tycka de var snygga istället för bara konstiga tjejer. / J.ag Lite nostalgi. Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Lite nostalgi Kommer ihåg att man jagade bilder på dem i Poster & Okej. Ung och ovetande om vad kvinnor egentligen gör med en mans ( två ) huvuden. / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Tre huvuden menar du väl,ett med hjärna ett utan hjärna och ett som vill gärna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 (ändrad) Kommer ihåg att man jagade bilder på dem i Poster & Okej. Ung och ovetande om vad kvinnor egentligen gör med en mans ( två ) huvuden. / J.ag Ja Cherrie Curie och Joan Jett var snyggast tyckte man då har fortfarande en kvar en LP med dm någonstans! Dags att leta fram den kaske! Mvh M-C Ändrades September 12, 2010 av Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Lite nostalgi. Här har ni mer av dom! M-C Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Tre huvuden menar du väl,ett med hjärna ett utan hjärna och ett som vill gärna Glömde det. / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zoogin Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Rätt dam, fel bira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Rätt dam, fel bira Tjänare helt rätt en....skall det vara tycker jag. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Rätt dam, fel bira Tycke Damen verkar helt utmärkt och biran passar utmärkt i ennes sällskap! Mvh M-C Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Rätt dam, fel bira Skiter väl i ölen... Hade lika gärna kunnat vara vatten i glaset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Nobody Inlagd September 13, 2010 Dela Inlagd September 13, 2010 Tycke Damen verkar helt utmärkt och biran passar utmärkt i ennes sällskap! Mvh M-C I hennes sällskap skulle jag tom kunna dricka fruktsoda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu