Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Ja vem hade inte varit lycklig om man hade fått en iP6:a i julklapp... Fan jag är född i fel familj, jag fick bara kottar å tändstickor...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vem hade inte varit lycklig om man hade fått en iP6:a i julklapp... Fan jag är född i fel familj, jag fick bara kottar å tändstickor...

Det är klart du inte fick det iPhone 6 fanns inte förrut

Jag tror inte att du är mindre lycklig för det. 

Ändrades av JJC
Link to comment
Dela på andra sajter

Får bli frugan o döttrarna, ska inte sticka under stolen med att det stundtals är segt att vara borta från dem i 8-9v

140d26794a4f879a7a4df7b1dfaa09cb.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag vara elak Skipper... Dagens tjej.. Det är ju en gammal bild. Gårdagens Tjejer.. Samma tänk som många i andra trådar..

Ha det gott på havet du fick bara lite som inte var så elakt menat---

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska jag vara elak Skipper... Dagens tjej.. Det är ju en gammal bild. Gårdagens Tjejer.. Samma tänk som många i andra trådar..

Ha det gott på havet du fick bara lite som inte var så elakt menat---

Nej, fel där faktiskt.

Fick den just från frugan, bilden togs idag ca 16.40lt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Får bli frugan o döttrarna, ska inte sticka under stolen med att det stundtals är segt att vara borta från dem i 8-9v

140d26794a4f879a7a4df7b1dfaa09cb.jpg

Hårt att vara borta från det käraste man har så länge. Kanske tar man vara på tiden tillsammans bättre när man väl ses?
Link to comment
Dela på andra sajter

Hårt att vara borta från det käraste man har så länge. Kanske tar man vara på tiden tillsammans bättre när man väl ses?

Jo visst är det så, men jag är van.

Och faktum är att thailändska tjejer lättare begriper och accepterar att man måste jobba för brödfödan.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vem hade inte varit lycklig om man hade fått en iP6:a i julklapp... Fan jag är född i fel familj, jag fick bara kottar å tändstickor...

Fråga om inte Enis skulle kunna adoptera dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

:good: 

Hårt att vara borta från det käraste man har så länge. Kanske tar man vara på tiden tillsammans bättre när man väl ses?

felciterat

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Får bli frugan o döttrarna, ska inte sticka under stolen med att det stundtals är segt att vara borta från dem i 8-9v

140d26794a4f879a7a4df7b1dfaa09cb.jpg

är det på uteplatsen

Link to comment
Dela på andra sajter

Hårt att vara borta från det käraste man har så länge. Kanske tar man vara på tiden tillsammans bättre när man väl ses?

 

Och vad jag har förstått,så har han ju den ryske kocken, som han gått och kärat ner sig i, när han inte har frugan i närheten... :y2:

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

är det på uteplatsen

Jepp.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Längtar ner, så trevligt att vakna mitt i rufset.

 

post-11193-0-31770600-1419643080.jpg

 

Fast det är klart, sen drar hon till duschen, ut å jagar mat till mama, hennes oduglige bror mig och henne (jag får såklart betala allt, 200B eller nåt)

 

Efter det är det line, facebook, mail och gudvetevad ett par timmar, dusch och sen ut för att käka igen. osv.

 

Ser henne ungefär lika mycket nu som när jag bodde tillsammans med henne, nu får jag kort nästan varje dag.

 

Ska köpa en sån selfiepinne åt henne. Kommer troligen att bli hennes näst käraste ägodel efter telefonen.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Längtar ner, så trevligt att vakna mitt i rufset.

 

attachicon.gifshare.jpg

 

Fast det är klart, sen drar hon till duschen, ut å jagar mat till mama, hennes oduglige bror mig och henne (jag får såklart betala allt, 200B eller nåt)

 

Efter det är det line, facebook, mail och gudvetevad ett par timmar, dusch och sen ut för att käka igen. osv.

 

Ser henne ungefär lika mycket nu som när jag bodde tillsammans med henne, nu får jag kort nästan varje dag.

 

Ska köpa en sån selfiepinne åt henne. Kommer troligen att bli hennes näst käraste ägodel efter telefonen.

Jasså, du vågar dig på att visa hennes framsida nu när du är på säkert avstånd :whistle:

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså, du vågar dig på att visa hennes framsida nu när du är på säkert avstånd :whistle:

 

Jag fick inte, men skickar hon bilder till mig utan instruktioner så.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Bangkok Leena vid vita borden i Udon.

 

 

post-7697-0-26787600-1419707697_thumb.jp

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...