Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Utveckling

 

post-3356-0-87762800-1418399503.jpg

 

Från tiden från förr då det var MSN Group Thaitjejer som gällde anno 2003

 

till idag

 

 

post-3356-0-10042900-1418399502.jpg

 

på MPR 2014

 

 

 

/Enis

 

 

 

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Varför ser hon lycklig ut när hon tittar på den ädle mannenattachicon.gif11-12-14 003.JPG

 

För att den äldre mannen är oerhört trevlig (enligt min ödmjuka åsikt).... :good:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du Enis ??  

Själv ser man bara barnet de var en gång var eller så önskar man att de var det fortfarande

 

2002

post-3485-0-96151400-1418401338_thumb.jp

 

2014

post-3485-0-09044200-1418401367.jpg

 

Små barn små problem

Stora barn stora problem

:y15:

 

 

 

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick in på SVT sidor och fick upp denna bild

post-3485-0-09376500-1418402448.jpg

 

Faaaaan vad hon är vacker

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Gick in på SVT sidor och fick upp denna bild

attachicon.gifkatarinasandstrom960.jpg

 

Faaaaan vad hon är vacker

 

Kan inte göra annat än att hålla med dig... :good:

Man blir ju svettig bara av att kolla på nyheterna.... :heat:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Glad Lucia då :)

 

post-4721-0-72842200-1418427667.jpg

 

post-4721-0-86505800-1418427680.jpg

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

attachicon.gifimage.jpg

Min Lucia+ mina fula fötter.

Mvh jrk

Ser ut som hon ser något komiskt mellan fötterna !

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

I don't even remember your name...

 

Men det kan jag kanske fråga om jag stöter på henne nästa gång Krung Thep Maha Nakhon besöks. Kommer ju ihåg var hon jobbade förra

veckan jag var där i alla fall. Det var snack om rumpor i en annan tråd men så värst många sådana har jag inte fotat på senaste tiden.

Här blev det dock ett par bilder. Ska jag va ärlig var det nog den aningen udda färgen på kortbyxorna som först och främst gjorde att

mitt intresse fångades. Annars är det väl som vanligt när man är ute och dricker. Det finns inget som gör kvinnor så vackra som alkohol

och stängningsdags.

 

 

6b78e6f0-c4da-4fe4-98b9-87498f2f0410_zps

 

 

15fa709d-7725-489d-ad8c-04163bf4b67a_zps

 

 

IMG_5007-Kopia_zps2ed09f9f.jpg

 

 

e5df49d0-2fd0-415f-a29a-d45315e8ee93_zps

 

 

e9706bbb-7ec4-4594-a340-1ca260292aa2_zps

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Glad och trevlig souvenirförsäljerska i Laos, som lurade av mig 30bath för äkta Rayban solbrillor.

 

 

post-7697-0-00887500-1418528597_thumb.jp

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu hamnat i Son La i norra Vietnam. Flera bilder därifrån kommer så småningom i "Lung Noks irrfärder", men som en liten försmak får ni detta leende på söndagsmorgonen. Håll till godo!

 

post-3352-0-23433100-1418531259.jpg

En glad tjej som sålde charkuterivaror på marknaden idag på morgonen.

Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något.

/Pastor Jansson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror hon är sjuk, har sovit och sovit. Vi la oss 20.00 igår och hon sov hela natten, upp en sväng på morgonen runt 09.00 och pissa.

Sen isäng igen, nu är hon på språng nånstans men skulle tydligen ta en tupplur efter det.

 

Lite käk fick jag i henne i alla fall, men när hon inte vill ha steak så måste hon fan vara sjuk.

 

post-11193-0-93188400-1418631970_thumb.j

 

Drar ju mot BKK imorgon och mot Sverige efter det så jag trodde hon skulle vara mer klängig. Men nähäpp...

 

Tja, det har ju varit trevliga 90 dagar i alla fall.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror hon är sjuk, har sovit och sovit. Vi la oss 20.00 igår och hon sov hela natten, upp en sväng på morgonen runt 09.00 och pissa.

Sen isäng igen, nu är hon på språng nånstans men skulle tydligen ta en tupplur efter det.

 

Lite käk fick jag i henne i alla fall, men när hon inte vill ha steak så måste hon fan vara sjuk.

 

attachicon.gifThailand 2014 020.JPG

 

Drar ju mot BKK imorgon och mot Sverige efter det så jag trodde hon skulle vara mer klängig. Men nähäpp...

 

Tja, det har ju varit trevliga 90 dagar i alla fall.

Ja herpes och gorre kan slå ut dom mest pigga damer asså! 

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror hon är sjuk, har sovit och sovit. Vi la oss 20.00 igår och hon sov hela natten, upp en sväng på morgonen runt 09.00 och pissa.

Sen isäng igen, nu är hon på språng nånstans men skulle tydligen ta en tupplur efter det.

 

Lite käk fick jag i henne i alla fall, men när hon inte vill ha steak så måste hon fan vara sjuk.

 

attachicon.gifThailand 2014 020.JPG

 

Drar ju mot BKK imorgon och mot Sverige efter det så jag trodde hon skulle vara mer klängig. Men nähäpp...

 

Tja, det har ju varit trevliga 90 dagar i alla fall.

Prova om hon har lust att gå till guldaffären då. Om hon fortfarande inte stiger upp, känn isåfall om hennes kropp är kall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror hon är sjuk, har sovit och sovit. Vi la oss 20.00 igår och hon sov hela natten, upp en sväng på morgonen runt 09.00 och pissa.

Sen isäng igen, nu är hon på språng nånstans men skulle tydligen ta en tupplur efter det.

 

Lite käk fick jag i henne i alla fall, men när hon inte vill ha steak så måste hon fan vara sjuk.

 

attachicon.gifThailand 2014 020.JPG

 

Drar ju mot BKK imorgon och mot Sverige efter det så jag trodde hon skulle vara mer klängig. Men nähäpp...

 

Tja, det har ju varit trevliga 90 dagar i alla fall.

Du har väl inte fört över studielånen och studiebidragen på henne misstänker jag, då blir dom fort hängiga och  snabbt omotiverade.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror hon är sjuk, har sovit och sovit. Vi la oss 20.00 igår och hon sov hela natten, upp en sväng på morgonen runt 09.00 och pissa.

Sen isäng igen, nu är hon på språng nånstans men skulle tydligen ta en tupplur efter det.

 

Lite käk fick jag i henne i alla fall, men när hon inte vill ha steak så måste hon fan vara sjuk.

 

attachicon.gifThailand 2014 020.JPG

 

Drar ju mot BKK imorgon och mot Sverige efter det så jag trodde hon skulle vara mer klängig. Men nähäpp...

 

Tja, det har ju varit trevliga 90 dagar i alla fall.

Förmodligen för hon känner att du du fullständigt skiter i henne efter dessa veckor

 

Hur skulle du känna dig själv i hennes sits ???

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodligen för hon känner att du du fullständigt skiter i henne efter dessa veckor

 

Hur skulle du känna dig själv i hennes sits :huh:

 

Mja, hon förstår nog att jag inte kan stanna längre än vad jag har tillstånd till att vistas i landet.

 

Träffar jag en turist i Sverige som säger att hon åker hem om 3v så skulle jag nog bara acceptera att vi får träffas via skype ett tag. Om det blivit nåt allvarligare.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja herpes och gorre kan slå ut dom mest pigga damer asså! 

Om det fanns nån tävlan på MPR om årets sämsta inlägg så gick du i årets elfte timme i topp med det inlägget.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det fanns nån tävlan på MPR om årets sämsta inlägg så gick du i årets elfte timme i topp med det inlägget.

 

Fritz..

Jo man tackar!  :good:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...