Guest Nobody Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 F-n va vackert....maitan. Biran eller.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Biran eller.? Det vågar ja tala om..... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Undras om det är herr Edvards darling? BTT Eller en popstar Nej det var ingen darling. Om det är en popstjärna var det ingen jag kände igen i så fall. Vi sågs bara i förbigående någonstans bland butikerna mitt emot MBK. PS.Råkade för övrigt ge Mr Clion ett karma av misstag men märkligare sådana har väl givits många gånger förut Den här pattayanska bruden gillade jag skarpt. Man är väl svag för komplimanger antar jag "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Efter 16-17 år tillsammans har fasaden spruckit Nä jag lovade henne en genomkörare och det är ett hånskratt Mvh Måne som bara lovar och lovar 55555 den va bra måne ett tips vi kompisar emellan knäpp upp en knapp till i skjortan den tål du hittar inte ironiskylten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Nej det var ingen darling. Om det är en popstjärna var det ingen jag kände igen i så fall. Vi sågs bara i förbigående någonstans bland butikerna mitt emot MBK. PS.Råkade för övrigt ge Mr Clion ett karma av misstag men märkligare sådana har väl givits många gånger förut Den här pattayanska bruden gillade jag skarpt. Man är väl svag för komplimanger antar jag Vad fan gjorde du inne på damtoan? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Han hade glömt kikaren så han vart tvungen att knalla in och kolla läget En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Tror ord är överflödiga är iaf mina glasögon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Vad fan gjorde du inne på damtoan? BTT Va, finns det urinoar på damtoan? OK, kanske för pre-op katoeys då... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 5, 2010 Dela Inlagd September 5, 2010 Man är visst på ett förbannat bra humör idag, i många dagar har vi haft det underbart. (konstigt) Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 5, 2010 Dela Inlagd September 5, 2010 Dat fan är tandställning på thailändska. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd September 5, 2010 Dela Inlagd September 5, 2010 Den här pattayanska bruden gillade jag skarpt. Man är väl svag för komplimanger antar jag Henne har man sett några gånger snurra runt pålarna inne på Champagne a GoGo i Soi LK Metro Pattaya! Heter "Yui" om jag minns rätt! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 Henne har man sett några gånger snurra runt pålarna inne på Champagne a GoGo i Soi LK Metro Pattaya! Heter "Yui" om jag minns rätt! Lovelos Vissa likheter med herns avatar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 Vissa likheter med herns avatar Visst är det så clion..hahahahahahah han kan han. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 Deckarn,ser du inte att det saknas en ring på vänster långfinger???Mvh Måne som undrar om detta skulle tagits som PM Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 Här kommer dagens tjej, blir nåt till på strandhugget. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lovelos Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 Vissa likheter med herns avatar 555 Inte helt ute och reser! Faktum är att dom delar på samma namn "Yui" och bägge kan hittas snurrandes vid nån påle i Pattaya, men dock inte på samma ställe! Jag har sett bägge i verkligheten och båda ser bra ut, men min avatar "Yui" är den enda av dom som jag känner på lite "närmre" håll! Lovelos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 Henne har man sett några gånger snurra runt pålarna inne på Champagne a GoGo i Soi LK Metro Pattaya! Heter "Yui" om jag minns rätt! Lovelos Trevlig information Var bara inne en gång på den gogo-baren senast fiskebyn besöktes och tror inte jag såg till henne där förutom inne på herrarnas toalett då Här en tjej från Club Blu på samma soi. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 När vi var på forumträff i lördags så föredrog fru Chang märkligt nog att gå på barnkalas istället. För forumträffen är ju också ett slags barnkalas Det var en flicka som fyllde två år, se här några bilder från fru Changs kamera. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 HC ser du inte längtan efter barn i hennes ögon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 6, 2010 Dela Inlagd September 6, 2010 HC ser du inte längtan efter barn i hennes ögon? Jodå, den är jag medveten om... jag gör så gott jag kan Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Dottern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Bild från igår kväll, plus till den som kan gissa vem det är på bilden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Bild från igår kväll, plus till den som kan gissa vem det är på bilden... Din syster kanske.en gissning var det ju! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd September 12, 2010 Dela Inlagd September 12, 2010 Din syster kanske.en gissning var det ju! / J.ag Gissa rätt var det givetvis frågan om, men du fick ditt +. Inte helt lätt att gissa faktiskt, men här är en till bild av henne från 1973. Det är hon som sitter längst till höger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu