Avregistrerad clion Inlagd Augusti 23, 2010 Dela Inlagd Augusti 23, 2010 (ändrad) Va gammal din fru har blivit. Går hon också i pension nu eller 555555 Det va rubriken från Broskan appråpå mina planer på pension och att jag ser ut som ett rusin efter gastrippoperationen men de bjuder ja på.en jobbkompis sa till mig i dag att fan va gammal du ser ut ja ska köpa nya klänypor på jusk i morgon ps damen flabba också har väll samma humor som ja Ändrades Augusti 23, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 23, 2010 Dela Inlagd Augusti 23, 2010 Ni är stiliga båda två Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 23, 2010 Dela Inlagd Augusti 23, 2010 Jadu Clion, så här kan det gå när fru Chang dricker för mycket öl. Bilden förvanskad på min iPhone. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 Jadu Clion, så här kan det gå när fru Chang dricker för mycket öl. Bilden förvanskad på min iPhone. Herr Chang har talat. 55555 ja en får skoja till det ibland När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 Jadu Clion, så här kan det gå när fru Chang dricker för mycket öl. Bilden förvanskad på min iPhone. Herr Chang har talat. Jävligt bra drag i den ölen. Finns det någon öl med motsatt effekt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 Jävligt bra drag i den ölen. Finns det någon öl med motsatt effekt Ja... så här ser det ut när fru Chang druckit Beer Chang. Eller var det när jag druckit Beer Chang Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 (ändrad) Ja... så här ser det ut när fru Chang druckit Beer Chang. Eller var det när jag druckit Beer Chang Herr Chang har talat. 555 Be frugan hålla sig till Chang. Är det det som kallas återställare? Edit: Man kan tydligen dricka sig snygg då! Rapport skickas till IOGT-NTO Ändrades Augusti 24, 2010 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 Måne Det är hennes killtjej som har det så så jag lägger upp en bild på hoonoom med. Tjejen var klart sötare än killtjejen MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Augusti 24, 2010 Dela Inlagd Augusti 24, 2010 Dagens tjej(er) tar en eftermiddagslur. Sådan mor sådana döttrar. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Augusti 27, 2010 Dela Inlagd Augusti 27, 2010 Dotter och fru. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 29, 2010 Dela Inlagd Augusti 29, 2010 En liten favorit i repris “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Här är kärleken glad Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Undras om det är herr Edvards darling? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Undras om det är herr Edvards darling? BTT Eller en popstar Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 30, 2010 Dela Inlagd Augusti 30, 2010 Här är kärleken glad Vad har du lovat henne för något ? Eftersom hon är så glad Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Vad har du lovat henne för något ? Eftersom hon är så glad Mvh SWEDEMAN Min plånbok!!! Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Min plånbok!!! Ja, men varför är hon så glad??? Har du lurat henne om likviditeten din??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Efter 16-17 år tillsammans har fasaden spruckit Nä jag lovade henne en genomkörare och det är ett hånskratt Mvh Måne som bara lovar och lovar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Det spelar ingen roll där är det bara....Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 Inte helt dagsfärsk bild, plåtad i tyskland förra våren när svärdottra var och besökte sin syster som studerar internationell juridik i frankrike, skall väl börja i farsans firma så småningom. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 31, 2010 Dela Inlagd Augusti 31, 2010 F-n va vackert....maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu