Avregistrerad clion Inlagd Juni 16, 2010 Dela Inlagd Juni 16, 2010 den minsta tösa 15 år å redan 10cm längre än farsan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2010 Dela Inlagd Juni 16, 2010 Söt dotter Clion, fördelen med att vara kort är att det är inte så långt fall när man ramlar omkull:whistle: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Söt dotter Clion, fördelen med att vara kort är att det är inte så långt fall när man ramlar omkull:whistle: För att inte tala om att man slipper ha knäna fastmurade i sätet framför hos vissa flygbolag vid resa till Bangkok! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 För att inte tala om att man slipper ha knäna fastmurade i sätet framför hos vissa flygbolag vid resa till Bangkok! Herr Chang har talat. Gott Herr Chang, samma problem med 193cm och ben långa som lyktstolpar. Strutar därför att åka till Svedala på ett par år. Är ändå för kallt där. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Gott Herr Chang, samma problem med 193cm och ben långa som lyktstolpar. Strutar därför att åka till Svedala på ett par år. Är ändå för kallt där. Ha en bra dag! Helt riktigt i går 16 juni tösa fråga om vi ska bada snart 16grader är du galen sa jag.undrar om her baa längtar till udon nu 5555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 15 år och bara 142 cm,det var inte värst Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 För att inte tala om att man slipper ha knäna fastmurade i sätet framför hos vissa flygbolag vid resa till Bangkok! Herr Chang har talat. Precis, eller i buss och tåg. Bra när man är på konserter men det är man ju inte varje dag precis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Dagens tjej är röd. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Precis, eller i buss och tåg. Bra när man är på konserter men det är man ju inte varje dag precis. Ja, exakt! Fru Chang 153 cm blir lite frustrerad när jag 193 cm lätt ser allt på konserten Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juni 24, 2010 Dela Inlagd Juni 24, 2010 Tjejen i Kungsträdgården. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sixten_Dussin Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Stockholmspromenad Med avslut pa Gondolen Sverige ar svarslaget nar vaedret ar som bast. Bara hon pa bilden som slar det Jai-yen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Stockholmspromenad Med avslut pa Gondolen Sverige ar svarslaget nar vaedret ar som bast. Bara hon pa bilden som slar det En riktigt fin somrig blus. Den matchar hennes leénde perfekt. MVH BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2010 Dela Inlagd Juni 26, 2010 En riktigt fin somrig blus. Den matchar hennes leénde perfekt. MVH BanFang innstämmer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juni 29, 2010 Dela Inlagd Juni 29, 2010 (ändrad) hoppas det går bra för er alla Ändrades Juni 29, 2010 av Mantra Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Dagens får bli en trio. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Extrem kvinnlig skönhet är alltid störande. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 Extrem kvinnlig skönhet är alltid störande. I detta fall är det inte skönheten som är "extrem" eller störande, snarare det väl "damen" som sådan - och då syftar jag på frugans brorson som står och suktar till höger i rosa blus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 30, 2010 Dela Inlagd Juni 30, 2010 I detta fall är det inte skönheten som är "extrem" eller störande, snarare det väl "damen" som sådan - och då syftar jag på frugans brorson som står och suktar till höger i rosa blus. Alla lika alla olika. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Extrem kvinnlig skönhet är alltid störande. Damen i din avatar ser ju inte ut att vara helt störningsfri heller Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Mitt lilla troll vill vara som mamma ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 1, 2010 Dela Inlagd Juli 1, 2010 Min Tirrak . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Extrem kvinnlig skönhet är alltid störande. Mobilkamera tagen bild utanför en entré till en nattklubb. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 4, 2010 Dela Inlagd Juli 4, 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 4, 2010 Dela Inlagd Juli 4, 2010 Äch tar enn till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2010 Dela Inlagd Juli 6, 2010 (ändrad) .. Ändrades Juli 6, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu