BBJ Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Bildinläggningen gick ju bra Frisk, vi väntar med spänning på din bildtråd sen. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 4, 2010 Dela Inlagd Juni 4, 2010 Mat igen` Så klart.med låg tyngdpunkt och på det vanliga sättet! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 4, 2010 Dela Inlagd Juni 4, 2010 Mat igen` Så klart.med låg tyngdpunkt och på det vanliga sättet! Ja den arbetsställningen känner man till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 4, 2010 Dela Inlagd Juni 4, 2010 Ja den arbetsställningen känner man till Acompanjerad av ljudet, dunk-dunk-dunk. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juni 4, 2010 Dela Inlagd Juni 4, 2010 Ett tips för er som har en sån mortel av porös keramik. Ta och kika lite närmre på den. När jag granskade kunde man se ett "nät" av mögel i den, förmodligen eftersom det kan växa i de små luftfickorna. Vi har numera en i plast istället! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 4, 2010 Dela Inlagd Juni 4, 2010 När enn får ränneskita ska mann slänga morteln När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juni 5, 2010 Dela Inlagd Juni 5, 2010 tujtuj du får sluta laga mat till kärringen , så ska du se att du slipper mögel i morteln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 5, 2010 Dela Inlagd Juni 5, 2010 Acompanjerad av ljudet, dunk-dunk-dunk. Mvh BBJ Hehe, fru Chang oroar sig en del över att detta ljud ska höras i lägenheten under... lustigt nog fick jag veta att det äldre paret under oss hade noterat dunkandet. Dom var inte störda av det, men ganska nyfikna på vad som pågick! Nu vet dom... Här en bild på förtjusande fru Chang som idag tyckte hon kunde bjuda mig på en utekväll... tack för det, men mobilen kan tydligen ej ignoreras Thaidamer är inte nödvändigtvis snåla med sina egna ihoptjänade pengar. (Hallå BTT!) Bilden tagen med iPhone 3G, två år gammal... snart dags för ny! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 5, 2010 Dela Inlagd Juni 5, 2010 Ja Changen, ett klokt beslut... Jag kan rekomendera Htc Desire (the ifån killer) hehe. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Ja Changen, ett klokt beslut... Jag kan rekomendera Htc Desire (the ifån killer) hehe. Kanske för tekniktråden men... Jag köpte just en Desire till dottern (hon tar studenten..) Och det var som sjutton! Sitter med en hero själv och nu brinner det i plånboken och samvetet! Jag letar interna argument för att det är helt nödvändigt att uppgradera! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Ja Changen, ett klokt beslut... Jag kan rekomendera Htc Desire (the ifån killer) hehe. precis telefonernas RR:dance1: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Ja Changen, ett klokt beslut... Jag kan rekomendera Htc Desire (the ifån killer) hehe. Nja, idag 19.00 svensk tid presenteras ett bättre alternativ av Steve Jobs på WWDC i San Francisco. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Dagens tjej var ämnet i denna tråd..frugans brorsdotter med en fluga på näsan. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 (ändrad) Tar en till tjej, hon som diskade "nonstop" vid helgens party. Hon var tydligen normalt massagetjej i Pattis...men affärerna är nog inte så bra nu med sviktande turism. Ändrades Juni 7, 2010 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannef Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Frugans systerdotter, en riktigt liten solstråle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 dottern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 En paus och en Cornetto vid Edskens Camping, Hofors..13 juni. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 14, 2010 Dela Inlagd Juni 14, 2010 En paus och en Cornetto vid Edskens Camping, Hofors..13 juni. Hehe...lite kul för du har fångat min arbetskamrats husvagn som är långliggare på Edskens camping Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 14, 2010 Dela Inlagd Juni 14, 2010 En paus och en Cornetto vid Edskens Camping, Hofors..13 juni. Där har man lunchat ett antal gånger på sommrarna.. när man jobbade på Bruuuket "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 14, 2010 Dela Inlagd Juni 14, 2010 Två småtjejer i polen vid Korat Zoo. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juni 14, 2010 Dela Inlagd Juni 14, 2010 Tar en till tjej, hon som diskade "nonstop" vid helgens party. Hon var tydligen normalt massagetjej i Pattis...men affärerna är nog inte så bra nu med sviktande turism. Hennes högerhand verkar fortfarande vara inställd på massagearbetet i Pattaya. Måste ha gått åt en del tallrikar där... Och för tydlighetens skull: o.s.v. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 14, 2010 Dela Inlagd Juni 14, 2010 Hennes högerhand verkar fortfarande vara inställd på massagearbetet i Pattaya. Måste ha gått åt en del tallrikar där... Och för tydlighetens skull: o.s.v. Hon var helt klart van att vaska tallrikar..vad kallar man det nu igen "happy washing"?? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 Frugan fixar lite mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 Mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 Puss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu