Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2010 Dela Inlagd Maj 14, 2010 Vem e Darlingen av tvillingarna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 14, 2010 Dela Inlagd Maj 14, 2010 (ändrad) Jag tror hon sitter till höger Eller var det vänster En bild ifrån Naklua Ändrades Maj 14, 2010 av knifetown Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 14, 2010 Dela Inlagd Maj 14, 2010 med = "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 14, 2010 Dela Inlagd Maj 14, 2010 Jag tror hon sitter till höger Eller var det vänster En bild ifrån Naklua 55 Det är tur hon har kortbyxor annars kanske du ächhh När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 14, 2010 Dela Inlagd Maj 14, 2010 Även jag har fångat en dam i stråhatt Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 15, 2010 Dela Inlagd Maj 15, 2010 Hon kommer att ge dej måååånga gråa hår min vän... Odin det har ja redan fått.. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Två gamla väninnor funderar - var det bättre förr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Här har vi barnbarnet (frugan) till den ena av de gamla damerna ovan - hon själv är dock tvärsäker på vilken typ av civilisation hon föredrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Gammelfarmor är ganska lycklig trots allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Gammelfarmor är ganska lycklig trots allt. Tänk om man kunde Thai fyllt ut, va underbart å få prata me na....Mvh maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Gammelfarmor tar en paus. Är man en bit över 90 bast så kan man behöva ta igen sig en stund. Vardagssysslor och trädgårdsmacheten ställs då åt sidan när det blir för varmt. Hundar och nyfikna fotografer - håll er på behörigt avstånd, jag ska slagga! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Pizza Pappa Leklandet på Lotus Ayuttahaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Va, nu igen, varför allt detta fotograferande. . . är du färdig snart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 Goa damer Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Maj 21, 2010 Dela Inlagd Maj 21, 2010 En av de sista bilderna på min svärmor, hon gick bort förra veckan, må hon vila i frid. Kit Thung Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Den söta chaffisen på sträckan Jomtien-Pattaya igår var något extra och fick mig nästan att hoppa till av förvåning vid upptäckten. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 30, 2010 Dela Inlagd Maj 30, 2010 Dagens kökshjälpreda. Ett litet husmoderstips..ta fram simglasögonen om det sticker i ögonen när ni hackar lök "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2010 Dela Inlagd Maj 31, 2010 Dagens kökshjälpreda. Ett litet husmoderstips..ta fram simglasögonen om det sticker i ögonen när ni hackar lök Fin bild När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Hej. Jag er ny her och undra hur man läggar ind bild?Har bild på photo bucket,men vet inte hur man gör for att få dom över her till maipenrai. håpas at der er nogen som kan hjälpa. Vi skal åka till Thailand den 14 juni och tänkte att lägga ind nogla bild när vi kommar hem.Ville gerna testa lite inden. Och skriva på svenska er inte min stärka sida.Men håpas ni forstår. På fårhand tack. Frisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 (ändrad) Hej, Välkommen! På Photobucket kan du i menyn ovanför dina respektive bilder välja share - där kan du sedan välja Get Link Code - för att sedan välja img-koden och kopiera den. Koden ser ut som tex h t t p://i711.photobucket.com/albums/ww114/användarnamn/IMG_7739.jpg men med före och efter. Den koden kopierar du sedan bara in i ditt meddelande. Du kan vällja att förhandsgranska meddelandet innan du postar för att se att bilden visas som det är tänkt. Ändrades Juni 3, 2010 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Hej, Välkommen! På Photobucket kan du i menyn ovanför dina respektive bilder välja share - där kan du sedan välja Get Link Code - för att sedan välja img-koden och kopiera den. Koden ser ut som tex h t t p://i711.photobucket.com/albums/ww114/användarnamn/IMG_7739.jpg men med före och efter. Den koden kopierar du sedan bara in i ditt meddelande. Du kan vällja att förhandsgranska meddelandet innan du postar för att se att bilden visas som det är tänkt. Tack for svaret,jag skal forsöka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Tack for svaret,jag skal forsöka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Det er min fru till vänstra,for tre år sidan innan hun kom till sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 Det er min fru till vänstra,for tre år sidan innan hun kom till sverige. Min Fru och jag da hun kom till Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 3, 2010 Dela Inlagd Juni 3, 2010 ser bra ut med bilderna så nu väntar vi 55 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu