Mr.LM Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Fina bilder och kul med lite text til! En riktig rökare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Mycket skönt att höra att ni har den bästa kontakten Nonki! Det verkar helt klart som om att ni tänker på dottern i första hand vilket tyder på att ni båda är vuxna och goda föräldrar. Själv är jag helt ensamstående med mina gossar och det sen en dag för 6 år sedan då deras morsa inte ville veta av barnen längre. Den yngste har problem med att lita på vuxna tjejer nu och han ska börja gå i terapi för det. Detta är grunden till att han inte haft någon mamma när han vuxit upp. Han var bara 1,5 år när det hände. Så tänk på det alla att om ni separerar och det finns barn inblandade, låt inte dom bli lidande! Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Quote Mycket skönt att höra att ni har den bästa kontakten Nonki! Det verkar helt klart som om att ni tänker på dottern i första hand vilket tyder på att ni båda är vuxna och goda föräldrar. Själv är jag helt ensamstående med mina gossar och det sen en dag för 6 år sedan då deras morsa inte ville veta av barnen längre. Den yngste har problem med att lita på vuxna tjejer nu och han ska börja gå i terapi för det. Detta är grunden till att han inte haft någon mamma när han vuxit upp. Han var bara 1,5 år när det hände. Så tänk på det alla att om ni separerar och det finns barn inblandade, låt inte dom bli lidande! Kloka ord och lycka till med den yngste! Förhoppningsvis växer han ifrån det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Respekt Nonki! Att komma överens med sitt ex för barnets bästa kräver lite insikt Bra jobbat Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Två systrar som är glada att träffas igen, nästa månad! ;D En bor i Borlänge och den andra i Bangkok. Så såg det ut senast i dec. -07! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Dagens tjej är en liten pingla på fyra år som inte lämnar en oberörd. Sweet.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 6, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Knife... detta vart et plus Det är bara en thai som kan se ledsen samt arg på en gång, en kanonbild Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Visst kan en thai uttrycka många känslor med sin blick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd Augusti 6, 2008 Dela Inlagd Augusti 6, 2008 Vår tösabit 2½ dygn gammal ger sig på och undra om pappas tutte funkar lika bra... Bild032b.jpg Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Sambo på sightseeing i Khon Khean (tror jag )! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Tjejenkompisen på Koh Lanta.. DSC00435 (Medium).JPG Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Fem dagar gammal snaaaaaart... Bild033b.jpg Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Kompisar träffas och pratar och äter mat! (i Bangkok dec 07) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trident311 Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Min tjej kommer här.. Natrang.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 DD dagens dojja.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 8, 2008 Dela Inlagd Augusti 8, 2008 Quote DD dagens dojja.. [attachment=1] Hon var fin ändå member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Tidig motgon på hotell Arlanda! Studerar biljetten till Thailand! Först frukost på hotellet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Augusti 11, 2008 Dela Inlagd Augusti 11, 2008 Hon blev tyst och snäll GetAttachment[1].jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 12, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2008 Kung-otto Money talks Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Hej! Dagens tjejer är ifrån en munkceremoni utanför Udon Thani. Jag fick förmånen att bli inbjuden till ett sk ”up new home-party” i februari i år. Kvällen avslutades med thai-food catering och en lokal sång och dansgrupp. Live sång till inspelad musik. Gruppen bestod av 3 flickor på sång och 2 som underhöll med samtidig ”gogo”-dans. Danserskorna dansade MED kläder och UTAN kromad stång men i övrigt på ett övertygande sätt….. mvh /oldthaimerUpNewHome-party_01.jpgUpNewHome-party_02.jpgUpNewHome-party_03.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 2 badglada tjejer Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Detta är dagens tjej och alla dagars tjej för oss 1 år gammal “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Quote Detta är dagens tjej och alla dagars tjej för oss 1 år gammal Söt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2008 Dela Inlagd Augusti 13, 2008 Ja hon är skitsöt!! det är svägerskans dotter och jag fick inte krama hemme på en hel månad, så fort jag eller min fru kom nära så brast hon ut i gråt men dottern kunde bära omkring på henne hela dagen. Men en och annan godisbit tog hon emot med ett leende ibland “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Augusti 14, 2008 Dela Inlagd Augusti 14, 2008 Sambon i en hiss på Vikinglinjens M/S Mariella på väg till Helsingfors! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu