oden60 Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Ha det bra Kentan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 Onsdag 7/4 kommer Hon 2 års UT. Från Ambassad besök till Mig beslut 1,5 Mån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 Grattis Min fru kommer den 21 april. Tog ungefär samma tid för mig från inlämningen till OK från migrationsverket. Vill helst glömma den biten av mitt liv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 Grattis Min fru kommer den 21 april. Tog ungefär samma tid för mig från inlämningen till OK från migrationsverket. Vill helst glömma den biten av mitt liv. Grattis. Det blir en lång Påsk men sen ordnar det sig. förut var det en orolig väntan, o nu en seg vecka. Ha det gott Mvh Oden60 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 du har så rätt. idag fick jag alla papper på flygbiljetten. Ett steg närmare. Man räknar dagarna. men som man säger . DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE. JAG TRODDE NÄMLIGEN INTE ATT DET SKULLE GÅ SÅ FORT. SÅ JAG ÄR BARA VÄLDIGT GLAD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
diskus Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 Skönt att höra att det kan gå så fort ändå. Befinner mig just nu i det där tomrummet där man bara går och väntar. Min dam var på intervju för 3 veckor sedan iddag och ännu har jag inte hört ett ljud från Mig. Jag vill ju också ha det löst på 6 veckor. Gratulerar er som gått igenom väntetiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 Diskus Det tar minst fyra veckor från att alla papper kommer till sverige och MIG. Då kommer ett brev hem till dig med frågor. Svara och vänta. Jag lämnade dom direkt . Åkte till MIG och lämnade dom personligen i solna. Damen ringde tre dagar senare att det var klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
diskus Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 Ok, det låter ju verkligen hoppfullt att det är denna biten av väntan som tar tid även om varje dag är en evighet. Skall ner till Thailand 19 april och skulle vara underbart om det är klart då så man kan åka tillsammans hem. Nu är Det Göteborg mina papper hamnar men man får väl berätta hur bra deras kolegor i Solna är om dom skulle dra ut på tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 (ändrad) Diskus Frågeformuläret finns på Migs sida, jag fyllde i det i förväg o skickade det samma dag jag fick papprena från Mig + lite foton och det andra som behövs.. Ambassads ärenden har förtur enligt Mig Sundsvall. Ring efter några dagar o undra lite försynt om ärendet, var trevlig o skämta lite, säg att du ringer igen om Några dagar, fortsätt så ett tag så ordnar det sig nog. Lycka till Mvh oden60 Ändrades Mars 29, 2010 av oden60 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
diskus Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 Tackar för hjälpen, känns så gott var gång man tror att man kommer ett steg framåt. Ät det blankett t97 dom vill ha? Hittade ingen bättre även om frågorna där mer kändes som ett besöksvisa än UT. Jag har redan ringt upplysningen en gång och varit trevlig. Tänkte ge dom nästa samtal imorgon eftersom dom sa att det tar ca 3 veckor att få en handläggare så då har dom fått en extradag. Ska sedan så fort jag fått en handläggare å vara trevlig mot berätta om mitt Thailandsbesök i månadsskiftet april-maj så hoppas jag på det bästa sedan. på ambasaden i Bangkok sa dom 1 månad till 6 veckor när damen var på intervju så hon är helt övertygad om att vi får papperna i tid vilket skulle göra bakslaget ännu tyngre om vi inte hinner få dom innan jag åker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oden60 Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 http://www.migrationsverket.se/info/521.html Blankett 114021 Läs under flytta till en svenskmedborgare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 29, 2010 Dela Inlagd Mars 29, 2010 Nog med snack om och sådant .. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 Verkligen ett fint kort på en fin tjej . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 Trollungen är jättefin Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd April 3, 2010 Dela Inlagd April 3, 2010 Riktigt vackert sommarfoto...hennes blick ger fotot något extra. Bra taget foto. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd April 17, 2010 Dela Inlagd April 17, 2010 Liksom jag så antar jag att det är många andra här på forumet som har väntat på en bild av årets Miss Songkran vinnare 2010 i Vangvieng... Så här kommer en bild på henne och de närmaste fansen... //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd April 17, 2010 Dela Inlagd April 17, 2010 Liksom jag så antar jag att det är många andra här på forumet som har väntat på en bild av årets Miss Songkran vinnare 2010 i Vangvieng... Så här kommer en bild på henne och de närmaste fansen... //bob Miss Songkran ? Förväntade mig en bild typ miss wet t-shirt men ack vad man bedrog sig Vem av dom på din bild var det förresten? Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd April 17, 2010 Dela Inlagd April 17, 2010 Miss Pi Mai kanske eller Bob? Dagens slofock! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd April 17, 2010 Dela Inlagd April 17, 2010 Miss Pi Mai kanske eller Bob? Dagens slofock! Hmm. Autofokus är lurigt ibland Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd April 17, 2010 Dela Inlagd April 17, 2010 Miss Songkran ? Förväntade mig en bild typ miss wet t-shirt men ack vad man bedrog sig Vem av dom på din bild var det förresten? Tyvärr pga censuren kan jag inte visa Miss wet t-shirt här GD, det får bli på nightlife sidan 2011… Vinnaren var hon med 1:an på bröstet om det inte syns tydligt… //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd April 17, 2010 Dela Inlagd April 17, 2010 Miss Pi Mai kanske eller Bob? Nu skall vi inte vara sådana wille... //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 20, 2010 Dela Inlagd April 20, 2010 Käringa När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 20, 2010 Dela Inlagd April 20, 2010 Käringa "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Maj 7, 2010 Dela Inlagd Maj 7, 2010 I can fly I can fly… Men det borde väl vara Im sailing Im sailing… //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu