Guest Forden34 Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Måste bara lägga in en till bild på min kanske blivande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Måste bara lägga in en till bild på min kanske blivande Ser att hon har feskeböxera på sej. Hoppas du hjälper till med renset efter fångsten. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Ser att hon har feskeböxera på sej. Hoppas du hjälper till med renset efter fångsten. Du han före . Vacker på utsidan..hoppas hon är lika vacker på insidan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 hmmmmm... DE VA EN AV DUVORNA SOM VERKA "BEKANT" ...OJ OJ OJ OJ OJ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Inte för dig väl putte Mvh Obdusenten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Mai Pen Rai :dance: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Jag kan bara säga att hon är vackrare på insidan, warmt hjärta så man smälter, hon är inte bekant med någon här kan jag tala om, så de så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Här kommer min härligt goa tjej. Alltid glad och positiv. Vilken solstråle. สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Forden och Silom; vackra tjejer! Grattis! Hoppas ni får en fin framtid med dem Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Lägger några bilder till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Forden och Silom; vackra tjejer! Grattis! Hoppas ni får en fin framtid med dem Tack för det. De första 5 månaderna har gått fint och än så länge har vi ingen sjuk buffalo i sikte. Och hör och häpna... hennes föräldrar försörjer sig själv. Och inget tjafs om sinsod heller, trots att min tjej aldrig varit gift eller haft något förhållande tidigare. Men det kanske kommer retroaktivt? hehe Hon är från filippinerna och det verkar inte vara riktigt samma kultur där som i Thailand. สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Mars 15, 2010 Dela Inlagd Mars 15, 2010 Forden och Silom; vackra tjejer! Grattis! Hoppas ni får en fin framtid med dem Tack så mycket, jag hoppas själv att det ska bli långvarigt då jag tycker om henne rejält mycket då hon är väldigt varm inombords å omtänksam, ska träffa henne i april, firar Song Kran tillsammans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 16, 2010 Dela Inlagd Mars 16, 2010 lycka till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Mars 16, 2010 Dela Inlagd Mars 16, 2010 Dagens tjej eller dagens tjejer, frugan och vårat barnbarn Noongbest, 2år och en vandrande naturkatastrof. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 TGIF, så det får bli en bild för att fira detta. Tanken var att den skulle hamna på ”Baksidan” men jag kan inte hitta den sidan längre så det får bli under ”Dagens tjej”. Hoppas ingen misstycker. //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Klabbharpan Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 TGIF, så det får bli en bild för att fira detta. Tanken var att den skulle hamna på ”Baksidan” men jag kan inte hitta den sidan längre så det får bli under ”Dagens tjej”. Hoppas ingen misstycker. //bob En riktig snygging Bob! Är det din tjej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Nej tyvärr… Finns en liten kul historia bakom den här tjejen, som man så här i efterhand kan skratta åt… Vi träffades via nätet för några år sedan och efter lite om och män bestämdes vi oss att träffas IRL (i Singapore som hon jobbade). Men när hon fick se mig så såg man att det INTE riktigt var det hon hade tänkt sig och att hon tydligen hade missuppfattat att min ålder var lite högre än vad hon hade trott och att det var lite för lite hår på huvudet och det som fanns var tydligen för grått också… Skit samma, vi fick en trevlig kväll tillsammans och skildes som vänner… En liten historia som kan vara värd att tänka på innan man hastar iväg på ett bröllop med någon man bara sett via en ”dålig” webcam. //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Klabbharpan Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Ok, jag förstår... Men misströsta inte, det finns fler där ute. Det är inte alltid det blir som man tänkt sig. Jag träffade en riktig pudding på golfklubben i vintras. Stor ålderskillnad, jag 57 hon 29 (!). Jag lyckades till slut, efter mycket tjat, få ut henne på en dejt. Och, döm om min förvåning, när vi till slut, några dagar senare, även hamnade i säng. Wow, tänkte jag, det här var för bra att vara sant. Vad ser hon hos mig egentligen? Men det visade sig att det hon såg framför sig var giftermål (har man en gång legat med en "vanlig" familjeflicka så är det bara att gifta sig med henne, enligt thai traditionen), barn och familj, hus, bil, moppe och gärna även en liten business hon kunde hålla på med så hon slapp jobba på golfklubben. Det var kanske lite för mycket för mig som numera vill leva ett fritt liv. Men då kanske man skall försöka träffa andra damer. Hade jag haft lite vett i skallen kunde jag ju ha räknat ut att det skulle bli så här. Men vi män tänker ju med fel kroppsdel och då blir det lätt så här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Hon var söt Cartoon, jag förstår att du tänkte med ”fel” huvud, skulle jag också ha gjort.. Som man säger Cartoon, ”there is plenty of fish in the ocean…” Inte lång tid efter händelserna med damen på bilden träffade jag min fru som “bara” är 4 år yngre än mig… Lycka till med “fisket”… //bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Klabbharpan Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Ok, tack ska du ha. Jag tror jag ska fiska efter lite gammelgäddor i stället. Alltså gäddor i min egen ålder, minus 5- 10 år ca. Finns många finingar i den åldern också har jag sett, ofta med vuxna och utflugna barn. Åker ner i slutet på april igen. Får väl se vad som händer... Men en sak är helt klar: de thailändska damerna är en starkt beroendeframkallande drog! Ha det godt och lycka till själv. /M Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Fru clion Chalermwan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Snart är det midsommar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Snart är det också dags att åka till blåkulla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Hej Plyman... allt väl? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Lilla hjärtat behöver ett bad I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu