Jump to content
IGNORERAD

Dagens tjej


Nerike

Recommended Posts

Fin tomtefjälla...är det nån som känner igen han i vita tröjan? :-)

post-7490-0-78903000-1387628400_thumb.jp

Kan det vara Micke?

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara en till  :crazy: Sen e de slut :thumbsup:

Nu blir det svårt att få sömn igen! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Nu blir det svårt att få sömn igen! :crazy:

Du får väl skaffa dig en pojkvän om du blir så till dig av det.
Link to comment
Dela på andra sajter

Vill påminna om att den här tråden och dagens bild är för egentagna bilder och inte bilder och filmer man hittat på nätet.

En gång gör ingen gång, men tillåter man inkopierat material är tråden ganska snabbt nedlusade med en massa inkopierade pix från när och fjärran. Det är visst det roligaste många vet att klistra in bilder på groteskt tjocka, groteskt fula, fantastiskt vackra osv och det eskalerar oerhört snabbt om det tillåts.. Så därför vill jag uppmana Siam-Nilsson mfl att använda sig av andra trådar om man prompt vill visa bilder/filmer man tycker är skojiga och som man hittat på nätet.

 

Annars försvinner snabbt charmen med de här speciella trådarna för egna bilder.

Och jag som trodde att det bara var egentagna bilder i dessa trådar nu, eftersom det påtalats i flera år att det skall vara så men ack vad jag har bedragit mig, trodde att det var fru Nilsson's akterspegel som beskådades. :thumbsup:  :y2: 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kusinerna

post-3485-0-50307600-1387677200.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Live and direct from krabi airport, Dags att ta sig tillbaka till Bkk tillsammans med denna söta flygvärdinnan.

post-3878-1387700093,16_thumb.jpg

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Söta frugan stylade till sig lite och tyckte att jag inte får glömma bort henne nu! Bara 10 dagar så e hon hemma igen! :wub:

post-4347-0-24520600-1387725270.jpg

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens  (tjej)  ???

Snygg balle

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens tjej får bli Vipha hittade en plånbok med ca 1500 kr i + körkort och bankkort, lämnade in till polisen. Det var en äldre herre som hade tappat den. Så hon fick en blomma av han som tack.

 

post-5528-0-90804300-1387739123_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Dagens tjej får bli Vipha hittade en plånbok med ca 1500 kr i + körkort och bankkort, lämnade in till polisen. Det var en äldre herre som hade tappat den. Så hon fick en blomma av han som tack.

 

attachicon.gifplånbok 001.JPG

Vad har hon yxan till?Den som ligger därnere.Sådana människor önskar jag det fanns fler av,ärlighet varar längst. :14:  :14:  :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har hon yxan till?Den som ligger därnere.Sådana människor önskar jag det fanns fler av,ärlighet varar längst. :14::14::14:

Det är en "stör-inte-mig-tittar-på-thai-lakorn-yxa". Min fruga har en likadan

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har hon yxan till?Den som ligger därnere.Sådana människor önskar jag det fanns fler av,ärlighet varar längst. :14:  :14:  :14:

 

Har ingen yxa lätt tillgängligt men däremot ett klapperträ som jag snidade till efter att vi hade besok på changaltanen en natt och som ligger innanfor dorren, tack hundarna for att ni väckte oss.

 

post-3132-0-95235600-1387758784_thumb.jp

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver lite karma, så var god. Tittar inte så snällt på mig när Hon upptäckte att hon är iaktagen.

post-7521-0-78378700-1387792479.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Behöver lite karma, så var god. Tittar inte så snällt på mig när Hon upptäckte att hon är iaktagen.

Visst kan du få karma men någon vacker syn var det inte. Utan överdel kallas hon nog "fritt fall"...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ingen yxa lätt tillgängligt men däremot ett klapperträ som jag snidade till efter att vi hade besok på changaltanen en natt och som ligger innanfor dorren, tack hundarna for att ni väckte oss.

 

attachicon.gif003.JPG

Vad är det för programvara till den där då?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver lite karma, så var god. Tittar inte så snällt på mig när Hon upptäckte att hon är iaktagen.

Ruski babuska da da! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...