Poffa Inlagd December 22, 2009 Dela Inlagd December 22, 2009 Wille. Platom betyder kokt fisk, och vilken fisk menade du var kokt. Guldfisken eller torsken? Poffa (Guldfisk = Pla tong) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd December 22, 2009 Dela Inlagd December 22, 2009 (ändrad) Wille. Platom betyder kokt fisk, och vilken fisk menade du var kokt. Guldfisken eller torsken? Poffa (Guldfisk = Pla tong) Hehe, helt riktigt. Den maste jag lagga till listan av pinsamt roliga sprakmissar. Min lista ar numera ganska lang dock. Undra hur Alisa's mkt nara van skulle reagera om jag borjar kalla henne Platom istallet for Platong. Eftersom det ar dagens tjej sa far jag lagga in en bild pa Platong fran i helgen (fran KPN Awards). Ändrades December 22, 2009 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 Dagens Öl (Federbrau) Eller Tjej häromkvällen på Suan Lum Night Bazar Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 Fru clirre Chalermwan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 (ändrad) fina bilder allihop lagt ut Ändrades December 31, 2009 av Mantra Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clash Inlagd December 31, 2009 Dela Inlagd December 31, 2009 Tänk så glad och lycklig man kan bli när man får grilla lite chilispett! Farangen smakade och förvandlades ganska omgående till en eldsprutande drake på desperat jakt efter H2O. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 1, 2010 Dela Inlagd Januari 1, 2010 Grannflickan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Januari 2, 2010 Dela Inlagd Januari 2, 2010 frugan provar khun basic frus kläning Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Januari 3, 2010 Dela Inlagd Januari 3, 2010 vackra bilder som vanligt Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Januari 6, 2010 Dela Inlagd Januari 6, 2010 Dagens tjej, eller dagens tjejer. Från långbåtstävlingen i Pattaya för en tid sedan. Ja, jag tog några bilder på båtar också... Jan L Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 Fru clion Med sin nyinköpta dräkt.Det har något med indien å budda att göra.Har inte blivit klok på vad? men söt blev hon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tom Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 Brr! I går var det -8 grader kallt i Göteborg Tjejjen frös! Tom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 I kväll var det bara 21, min frös också. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 (ändrad) Fina tjejer på alla håll. Lyckliga grabbar förstår jag. Men Clions fru vann *Bling*tävlingen utan konkurrens! Ändrades Januari 9, 2010 av Stefan66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 "A long time ago, in a galaxy far far away" "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 (ändrad) Brr! Tjejjen frös! Tom Det har nog inget med temperaturen att göra,utan mera på vart man befinner sig Ändrades Januari 9, 2010 av Gurkan21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elikswe Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 Så här glad blir man när man gjort en helt perfekt dansavslutning Har läst hela tråden nu och varje gång hon kommer upp tänker jag "hoppas för pappas del att han fixat en väloljad hagelbrakare för när hon blir äldre" Jag hoppas mina barn blir så fina om jag får några Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 I kväll var det bara 21, min frös också. Å lika söt och glad som vanligt grattis Morgan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Franco Inlagd Januari 11, 2010 Dela Inlagd Januari 11, 2010 Världens sötaste lillesyrra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 12, 2010 Dela Inlagd Januari 12, 2010 Till Dagens tjej vill jag nominera Maria Ström. Vem är nu det? Jo, John Khonkens dottr som blivit 10 veckor gammal, hela förloppet från "gosa på rummet" till graviditetstest och så småningom förlossning ha ju John bjudit på så här tar jag (med Johns benägna bistånd) och publicerar resultatet, alltså MARIA. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myran Inlagd Januari 13, 2010 Dela Inlagd Januari 13, 2010 (ändrad) Till Dagens tjej vill jag nominera Maria Ström. Vem är nu det? Jo, John Khonkens dottr som blivit 10 veckor gammal, hela förloppet från "gosa på rummet" till graviditetstest och så småningom förlossning ha ju John bjudit på så här tar jag (med Johns benägna bistånd) och publicerar resultatet, alltså MARIA. Shit vilken blick. Jag smälter direkt Ändrades Januari 13, 2010 av Myran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 15, 2010 Dela Inlagd Januari 15, 2010 Vad tror ni man gor da. Man blir skitlycklig var enda gang man ser Maria. Det ar superhaftigt for mig att fa Maria. Bilder kommer nar jag kommer hem. Tyvar ar alla utslutande pa frugan och Maria. Men nagra andra kanske finns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2010 (ändrad) Dagens tjej får bli tjejens kompis Obs. jag vet att hon är snygg men glöm henne grabbar. Hon tycker inte om killar bara som vänner knappt det, hon har en tjej så genom henne och hennes kompis. Så har jag träffat många lesbiska tjejer i Korat, blev själv förvånad att det fanns så många som är öppet ihop en tjej. Kan tillägga att deras så kallade partner klär sig samt försöker att se ut som killar dom lindar in brösten men bandage så dom inte sticker ut utan att dom ser platta ut. Men jävligt trevliga är dom bara man förstår att dom är lesbiska och inte tror att man kan omvända dom. Ändrades Januari 15, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2010 Dela Inlagd Januari 15, 2010 Såg ingen bandage där Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Januari 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2010 Måne Det är hennes killtjej som har det så så jag lägger upp en bild på hoonoom med. Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu